Guldklumpen uge 35 (34+3) <3 <3 <3 Er maven sunket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Moar2011

floot mave - ja det er den da helt sikket ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

CmarianN

Stadig en skøn og smuk mave - som uden tvivl er sunket! Håber lillepigen er go ved sin MOAR

Anmeld

16. august 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Ja, sådan noget glemmer end mødre vidst ikke lige

Dejligt du ikke har prøvet at gå over tid - man kan godt mærke på dem herinde, som har gået over tid, at det bare er et mareridt... Så håber virkelig ikke det bliver aktuelt

Eeej, hvor sjovt... Hehe... Det er da en kanon dato og have fødselsdag på

nemlig.

er også glad for ikk at være gået over tid men man ved jo aldrig hvornår bettepigen melder sin ankomst.
ja det er en meget sjov dato og ville være lidt cool at føde der. men tror nu stadig jeg føder før tid igen.

Anmeld

17. august 2011

Maalene

snooks skriver:

jeg følte det lidt som en forsinket julegave som man ikke måtte pakke op og man var spændt på at se hvordan hun så ud når man endelig fik pakket op... jeg fik også min datter hurtigt ud for nu ville jeg bare ikke vente mere...

Ja, det er da egentlig en meget god beskrivelse

Hvor dejligt... Havde du en "nem" nok fødsel?

Anmeld

17. august 2011

Maalene

Babyklar skriver:

floot mave - ja det er den da helt sikket ..

Håber du har ret søde

Anmeld

17. august 2011

Maalene

CmarianN skriver:

Stadig en skøn og smuk mave - som uden tvivl er sunket! Håber lillepigen er go ved sin MOAR

Tusind tak søde

Det er hun ihvertfald - hun er et pragteksemplar

Håber jeres lille bølle er ligeså sød ved dig

Anmeld

17. august 2011

Maalene

NNM skriver:

nemlig.

er også glad for ikk at være gået over tid men man ved jo aldrig hvornår bettepigen melder sin ankomst.
ja det er en meget sjov dato og ville være lidt cool at føde der. men tror nu stadig jeg føder før tid igen.

Ja, det er da en fødselsdag der er til at huske

Det gør man ikke nej, men nu er der snart kun 2 uger til det er lovligt hun kommer... Hehe...

Anmeld

17. august 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Ja, det er da en fødselsdag der er til at huske

Det gør man ikke nej, men nu er der snart kun 2 uger til det er lovligt hun kommer... Hehe...

ja

Anmeld

22. august 2011

mortilnoahogmelina

Så flot en mave søde
Og ja den er helt klart sunket
Min begyndte og at sønke omkring uge 35 og jeg fødte jo i 39+6 så her var det inden de 4 uger

Jeg skal nok tage mig sammen og svare dig smukke , har bare kun fulgt med på side linjen den sidste tid

Anmeld

23. august 2011

Maalene

Pernille08 skriver:

Så flot en mave søde
Og ja den er helt klart sunket
Min begyndte og at sønke omkring uge 35 og jeg fødte jo i 39+6 så her var det inden de 4 uger

Jeg skal nok tage mig sammen og svare dig smukke , har bare kun fulgt med på side linjen den sidste tid

Tusind tak for de søde ord smukke

Uhh, håber jeg kan lave samme nummer så... Hehe... Nu er hun jo snart helt færdigbagt og klar til at se verden

Det er bare helt i orden - håber du er okay, siden du kun har fulgt med på sidelinjen

Stort knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.