Facebook: opdatering om graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

lauras*mor*

Jeg kan ikke huske hvad jeg skrev... Tror bare jeg skrev det direkte... hehe..

Men måske denne: til februar er det slut med at LEGE far, mor og børn...

eller: får stork på besøg til februar..

eller: Så er det sikkert....!! storken kommer til Danmark igen næste år... helt præcist til februar... og endda i vores have...

eller: Først var der en kvinde, så var der er en mand, og nu er der også en lille baby inde i min mave...

eller: Nogle tager på slankekur andre gør ikke... mig?? jeg er bare gravid...

hold da op hvor det lige kørte for mig.. jeg er normalt skide  dårlig til status opdateringer..
Jeg ved selvfølgelig ikke om de er noget for dig.. Synes der er kommet rigtig mange rigtig søde...

har lige en sidste: sep: efteråret kommer, okt: bladene falder af, november: kulden tager fat, december: julen står for døren, januar: sneen er her, februar: vi bliver 3 i hjemmet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

LilleMie

Så kom opdateringen på Facebook for et par timer siden . Er helt oppe at ringe over, at det nu er helt officielt, at vi skal være forældre og det ikke kun er vores venner og familier der ved besked, men at jobbet (som fik beskeden mundtligt tidligere i dag) og alle vores bekendte nu også kender vores "hemmelighed" 

Den endelige opdatering lød:

"Har haft en skøn sommer, på trods af det lidt triste vejr - og udover det, ja så skal jeg være mor!"

Mange tak for jeres gode råd og kommentarer, der var virkelig mange kreative i mellem og håber andre måske også kan bruge inspirationen til deres opdateringer 

Anmeld

24. september 2011

Darling<3

LilleMie skriver:

Så kom opdateringen på Facebook for et par timer siden . Er helt oppe at ringe over, at det nu er helt officielt, at vi skal være forældre og det ikke kun er vores venner og familier der ved besked, men at jobbet (som fik beskeden mundtligt tidligere i dag) og alle vores bekendte nu også kender vores "hemmelighed" 

Den endelige opdatering lød:

"Har haft en skøn sommer, på trods af det lidt triste vejr - og udover det, ja så skal jeg være mor!"

Mange tak for jeres gode råd og kommentarer, der var virkelig mange kreative i mellem og håber andre måske også kan bruge inspirationen til deres opdateringer 

Jaaaaaeh, jeg "vandt"

Anmeld

24. september 2011

mortilflere

For 2 uger siden skrev jeg bare termin 17/12-2011 , og så gik folk amork

Anmeld

24. september 2011

Toshiba

jeg lagde følgende billede ind og skrev

Jaaah billedet taler vist for sig selv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. september 2011

merethe

Profilbillede for merethe
LilleMie skriver:

Jeg mangler nogle sjove/gode måder at skrive på Facebook på, at vi skal være forældre til februar?

F.eks:

"... siger han skal være far til februar, så kan jeg bedre forstå bulen på min mave "

"13+4"

Så hvilke sjove opdateringer er I stødt på eller hvad skrev I selv (hvis I skrev det på Facebook)?

Jeg kender en der skrev dette:

Der banker et lille ♥ under mit ♥

Det syntes jeg bare var så smukt skrevet

Anmeld

24. september 2011

Sof

Efter en tur ved lægen hvor vi fik lov at høre den smukke lyd af et stærkt lille hjerte der slog, er hjemtursdragten til vores decemberbaby købt og selvfølgelig også en gave til den kommende storesøster ♥ ♥

Dette var min,men vi havde også mistet den forrige, så jeg var 16+0 da dette blev skrevet og for mig var det vigtigt at beskeden var hyggelig, men også informerede om at den var stor og havde det godt derinde, for det havde den sidste jo ikke

Anmeld

24. september 2011

Tina&Laura

LilleMie skriver:

Jeg mangler nogle sjove/gode måder at skrive på Facebook på, at vi skal være forældre til februar?

F.eks:

"... siger han skal være far til februar, så kan jeg bedre forstå bulen på min mave "

"13+4"

Så hvilke sjove opdateringer er I stødt på eller hvad skrev I selv (hvis I skrev det på Facebook)?

Jeg oprettede en billedmappe på Facebook som jeg kaldte 'baby' eller sådan et eller andet og så lagde jeg dette billede ind i mappen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. september 2011

Alban

Jeg oprettede en billed mappe jeg kaldte nuværende og kommende . Lagde billeder af mine børn ind og imellem dem et scannings billede af Oscar ind i mellem (0:

Anmeld

24. september 2011

Nadia&Daniel

Har en veninde som skulle være mor igen - de havde taget et billedet af deres ælste søn med graviditetstesten i hånden, men teksten under: Oscar har noget han gerne vil fortælle..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.