Facebook: opdatering om graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Chillien

chael skriver:

Måske

Skrev det bare som hende der skrev det på facebook

*Camilla 33+5

Ville egentlig heller ikk noget videre brugbart med min kommentar.. Blev bare lige meget forvirret for forstod den virkelig på en helt anden måde end den skulle forstås..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

2babygirls

LilleMie skriver:

Jeg mangler nogle sjove/gode måder at skrive på Facebook på, at vi skal være forældre til februar?

F.eks:

"... siger han skal være far til februar, så kan jeg bedre forstå bulen på min mave "

"13+4"

Så hvilke sjove opdateringer er I stødt på eller hvad skrev I selv (hvis I skrev det på Facebook)?

Jeg boede i Randers på det tidspunkt så jeg skrev 8900 baby happiness

Anmeld

15. august 2011

stumpL

Lillemie: Hvad endte du med at skrive ???

Anmeld

15. august 2011

Muhmi

Chillien skriver:

Misforstod den altså lige først.. Jeg ville nok skrive "hjerter" i stedet for bare at lave et hjerte..

Kan også være mig der er gammeldags og endnu ikke har lært at læse symboler i en sætning som værende ord...

Det gjorde jeg også......!

Men det var da også ok læsning

Anmeld

15. august 2011

Mutti2B

LilleMie skriver:

Jeg mangler nogle sjove/gode måder at skrive på Facebook på, at vi skal være forældre til februar?

F.eks:

"... siger han skal være far til februar, så kan jeg bedre forstå bulen på min mave "

"13+4"

Så hvilke sjove opdateringer er I stødt på eller hvad skrev I selv (hvis I skrev det på Facebook)?

Hvad med denne her

Nu med kage i ovnen. Bages ved ca.37,5 grader, forventes færdigbagt 25/12,- hvor den pyntes med lyserød glasur...

Anmeld

15. august 2011

LilleMie

stumpL skriver:

Lillemie: Hvad endte du med at skrive ???

Jeg har ikke besluttet mig endnu , det bliver først i aften at opdateringen kommer . Skal lige have fri fra arbejde først og så gøre det samtidig som kæresten, da vi har mange af de samme bekendte, der endnu ikke kender nyheden.

Men jeg skal nok lige skrive, hvad jeg endte med at skrive, når opdateringen er lavet 

Anmeld

15. august 2011

4kløver

Ved xenya skrev manden at han kendte en med ømme bryster.
Ved nr 2 lade jeg noget blåt baby tøj ud men ingen svar og for ca 4 uger siden maven og så gik det op for folk..

Men har ingen sjove..

Anmeld

15. august 2011

Sujan

MaybeBaby skriver:

Jeg smed scanningsbilledet ind og skrev: I grow people; what's your super power?

Hvor er den god.. Den kunne jeg godt finde på at bruge når jeg engang skal offenliggøre det:-)

Anmeld

15. august 2011

Hasselnødden

ciepige skriver:

Har en veninde som skrev: "Har leget dåsesjul med XX, og nu er der en der ikke vil ud!" 
Den var sød, og krævede lidt tænketanker  

Den er jeg helt vild med

Anmeld

15. august 2011

Hasselnødden

Mutti2B skriver:

Hvad med denne her

Nu med kage i ovnen. Bages ved ca.37,5 grader, forventes færdigbagt 25/12,- hvor den pyntes med lyserød glasur...

Den er også bedårende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.