Facebook: opdatering om graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

Mira0911

Kath. skriver:

Den var altså også rigtig sød

Meget... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Darling<3

En af mine veninder skrev sådan her - Og udover det, ja så skal man være Mor

Anmeld

15. august 2011

Nimbus1984

Der var en fra min efterskole der offentliggjorde det ved at skrive noget med at det var en underlig oplevelse at være ude og kigge på autostol for første gang. Syn es det var en meget fin måde at sige det på.

Anmeld

15. august 2011

chael

Xeniakaas skriver:

Har ikke lige læst de andres indlæg, så ved ikke om denne har været der, men jeg skrev: En stor nyhed kan også være en lille ;-)

Den brugte jeg også, da jeg ventede mig sidst, den syntes jeg nemlig også var super duper sød

Så den hopper jeg med på

*Camilla 33+5

Anmeld

15. august 2011

chael

LilleMie skriver:

Jeg mangler nogle sjove/gode måder at skrive på Facebook på, at vi skal være forældre til februar?

F.eks:

"... siger han skal være far til februar, så kan jeg bedre forstå bulen på min mave "

"13+4"

Så hvilke sjove opdateringer er I stødt på eller hvad skrev I selv (hvis I skrev det på Facebook)?

En på min facebook skrev noget ala: det er underligt der nu er 2 der banker inden i mig

Den syntes jeg også var meget sød

*Camilla 33+5

Anmeld

15. august 2011

chael

Giraffen skriver:

Jeg elsker de der "I'm not fat I'm pregnant" t-shirts, den ka man måske også bruge

Men sikke mange goe der er, jeg har selv termin slut marts men jeg tror ikke vi på noget tidspunkt sådan "offentliggør" det på Facebook, dem der skal vide det de får det af vide personligt 

Sådan har jeg det også.

Offentliggører ikke noget som helst omkring min graviditet. Uploader heller ikke billeder af maven eller noget.

Gidder det ikke. Dem der kender mig rigtigt, dem der vil mig noget, de ved besked

*Camilla 33+5

Anmeld

15. august 2011

Chillien

chael skriver:

En på min facebook skrev noget ala: det er underligt der nu er 2 der banker inden i mig

Den syntes jeg også var meget sød

*Camilla 33+5

Misforstod den altså lige først.. Jeg ville nok skrive "hjerter" i stedet for bare at lave et hjerte..

Kan også være mig der er gammeldags og endnu ikke har lært at læse symboler i en sætning som værende ord...

Anmeld

15. august 2011

chael

Chillien skriver:

Misforstod den altså lige først.. Jeg ville nok skrive "hjerter" i stedet for bare at lave et hjerte..

Kan også være mig der er gammeldags og endnu ikke har lært at læse symboler i en sætning som værende ord...

Måske

Skrev det bare som hende der skrev det på facebook

*Camilla 33+5

Anmeld

15. august 2011

Baby_girl2011

min kæreste skrev : så er far,mor og barn legen fortid.. :-) skal være far..

Anmeld

15. august 2011

LilleMie

Ihhh hvor er der kommet mange gode, jeg ender da med at få svært ved at vælge

Mange tak for hjælpen indtil videre, det er ret sjovt at læse alle jeres gode bud !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.