Facebook: opdatering om graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

38.642 visninger
77 svar
0 synes godt om
15. august 2011

LilleMie

Jeg mangler nogle sjove/gode måder at skrive på Facebook på, at vi skal være forældre til februar?

F.eks:

"... siger han skal være far til februar, så kan jeg bedre forstå bulen på min mave "

"13+4"

Så hvilke sjove opdateringer er I stødt på eller hvad skrev I selv (hvis I skrev det på Facebook)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Kath.

Kender en som skrev: "Så er der lagt brød i ovnen. Håber det er færdigbagt til (februar)" Den synes jeg der er meget sød

Anmeld

15. august 2011

FogL

Har en veninde som skrev: "Har leget dåsesjul med XX, og nu er der en der ikke vil ud!" 
Den var sød, og krævede lidt tænketanker  

Anmeld

15. august 2011

MaybeBaby

LilleMie skriver:

Jeg mangler nogle sjove/gode måder at skrive på Facebook på, at vi skal være forældre til februar?

F.eks:

"... siger han skal være far til februar, så kan jeg bedre forstå bulen på min mave "

"13+4"

Så hvilke sjove opdateringer er I stødt på eller hvad skrev I selv (hvis I skrev det på Facebook)?

Jeg smed scanningsbilledet ind og skrev: I grow people; what's your super power?

Anmeld

15. august 2011

A.n.onym.

LilleMie skriver:

F.eks:

"13+4"

Har ikke lige læst de andres indlæg, så ved ikke om denne har været der, men jeg skrev: En stor nyhed kan også være en lille ;-)

Anmeld

15. august 2011

A.n.onym.

Xeniakaas skriver:

Har ikke lige læst de andres indlæg, så ved ikke om denne har været der, men jeg skrev: En stor nyhed kan også være en lille ;-)

Havde så heller ikke se at der kun var skrevet 4 andre indlæg

Anmeld

15. august 2011

LilleMie skriver:

F.eks:

"13+4"

Jeg var ik så opfindsom, så jeg brugte bare scanningsbilledet som profil foto!!

Stine og Lisa.

Anmeld

15. august 2011

Mira0911

Årh der har lige  været en sjov en som springer rundt på face, hvor man kan ændre i den... 

Anmeld

15. august 2011

Bb3031

F.eks:

"13+4"

Min Facebook status:

"Min mor skal være mormor, min far skal være morfar, min mormor og morfar skal være oldeforældre og min lillebror skal være onkel. Gæt hvad jeg skal være..?"

Kender en som skrev:

"Så er der en, som er flyttet ind på 1. sal og vil ud igen (til februar)"

Anmeld

15. august 2011

lucas<3

jeg lagde bare et billed ind fra nfskanningen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.