Facebook: opdatering om graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2012

M (:

lauras*mor* skriver:

Jeg kan ikke huske hvad jeg skrev... Tror bare jeg skrev det direkte... hehe..

Men måske denne: til februar er det slut med at LEGE far, mor og børn...

eller: får stork på besøg til februar..

eller: Så er det sikkert....!! storken kommer til Danmark igen næste år... helt præcist til februar... og endda i vores have...

eller: Først var der en kvinde, så var der er en mand, og nu er der også en lille baby inde i min mave...

eller: Nogle tager på slankekur andre gør ikke... mig?? jeg er bare gravid...

hold da op hvor det lige kørte for mig.. jeg er normalt skide  dårlig til status opdateringer..
Jeg ved selvfølgelig ikke om de er noget for dig.. Synes der er kommet rigtig mange rigtig søde...

har lige en sidste: sep: efteråret kommer, okt: bladene falder af, november: kulden tager fat, december: julen står for døren, januar: sneen er her, februar: vi bliver 3 i hjemmet..

Den sidste var meget sød - hvis den skulle rettes til fra nu af og frem til april, hvad kunne man så skrive? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2012

Ayasmor

M (: skriver:

Den sidste var meget sød - hvis den skulle rettes til fra nu af og frem til april, hvad kunne man så skrive? 

Til november banker vinteren på, til decemer kommer julen indenfor, til januar skal der shoppes, til februar begynder sneen forhåbentlig at smelte, til marts spirer blomster og træer, til april SKAL VI VÆRE FORÆLDRE!

Anmeld

21. oktober 2012

M (:

Ayasmor skriver:

Til november banker vinteren på, til decemer kommer julen indenfor, til januar skal der shoppes, til februar begynder sneen forhåbentlig at smelte, til marts spirer blomster og træer, til april SKAL VI VÆRE FORÆLDRE!

Hvor er du god Sara!

Overvejer enten din version eller "Får mere end én ny titel i 2013 ", og så tagge mig sammen med Andreas

Anmeld

21. oktober 2012

FrkRaarup

LilleMie skriver:

Jeg mangler nogle sjove/gode måder at skrive på Facebook på, at vi skal være forældre til februar?

F.eks:

"... siger han skal være far til februar, så kan jeg bedre forstå bulen på min mave "

"13+4"

Så hvilke sjove opdateringer er I stødt på eller hvad skrev I selv (hvis I skrev det på Facebook)?

Min kæreste skrev "Se hvad vi fandt i Rikkes mave idag" og så et scanningsbillede.

Der var flere der skrev det var en sød måde at fortælle det på! Det syns jeg goså - Specielt fordi det var faderen der skrev det (uden min indblanding)

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

Hvor er du god Sara!

Overvejer enten din version eller "Får mere end én ny titel i 2013 ", og så tagge mig sammen med Andreas

Den er også go søde! 

Anmeld

21. oktober 2012

AnneP

Har en kammerat der lagde NF billede ud og skrev "Look what we made"

Anmeld

21. oktober 2012

M (:

Miss Church skriver:

Den er også go søde! 

Ja, det er ret svært, hvad man skal vælge! 

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

Ja, det er ret svært, hvad man skal vælge! 

Ja det er så.. Der er så mange muligheder jo 

Anmeld

21. oktober 2012

M (:

Miss Church skriver:

Ja det er så.. Der er så mange muligheder jo 

Ja, helt vildt! Og der er mange gode eksempler i denne tråd! Åh, hvordan var det nu jeres var? Den var også sød!

Anmeld

21. oktober 2012

Miss Church

Ja, helt vildt! Og der er mange gode eksempler i denne tråd! Åh, hvordan var det nu jeres var? Den var også sød!

Ja rigtig mange. Jeg sad også lige og læste dem  

Vi skrev: 

Nu har vi læst opskriften igennem igen - og den er altså go' nok! 

Alle ingredienserne blandes godt sammen. Dejen kommes (åbenbart!) i 2 forme og bages ved ca. 37 grader i 280 dage. Forventes færdigbagt d. 25. marts 2013 ♥

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.