Facebook: opdatering om graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2011

piap

kender en der skrev : inde i min mors mave gemmer der sig en lille gave...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2011

Ryberg

jeg skrev i min statusopdatering...

12 uger <3 ..

ugen efter

13 uger <3

ugen efter 14 uger <3 .. og pludselig var der en der skrev "sig mig, er du gravid?" ..

Anmeld

15. august 2011

mamiolvi

LilleMie skriver:

Jeg mangler nogle sjove/gode måder at skrive på Facebook på, at vi skal være forældre til februar?

F.eks:

"... siger han skal være far til februar, så kan jeg bedre forstå bulen på min mave "

"13+4"

Så hvilke sjove opdateringer er I stødt på eller hvad skrev I selv (hvis I skrev det på Facebook)?

Jeg gik ind på YouTube og fandt sangen vi venter en baby og lagde den ud ...

Anmeld

15. august 2011

Chillien

Hvor er det sjovt

Anmeld

15. august 2011

Sabina

Kath. skriver:

Kender en som skrev: "Så er der lagt brød i ovnen. Håber det er færdigbagt til (februar)" Den synes jeg der er meget sød

Ej den er virkelig sød

Anmeld

15. august 2011

lilledittemor

ciepige skriver:

Har en veninde som skrev: "Har leget dåsesjul med XX, og nu er der en der ikke vil ud!" 
Den var sød, og krævede lidt tænketanker  

haha - den er for sej

Anmeld

15. august 2011

Giraffen

LilleMie skriver:

Jeg mangler nogle sjove/gode måder at skrive på Facebook på, at vi skal være forældre til februar?

F.eks:

"... siger han skal være far til februar, så kan jeg bedre forstå bulen på min mave "

"13+4"

Så hvilke sjove opdateringer er I stødt på eller hvad skrev I selv (hvis I skrev det på Facebook)?

Jeg elsker de der "I'm not fat I'm pregnant" t-shirts, den ka man måske også bruge

Men sikke mange goe der er, jeg har selv termin slut marts men jeg tror ikke vi på noget tidspunkt sådan "offentliggør" det på Facebook, dem der skal vide det de får det af vide personligt 

Anmeld

15. august 2011

Mira0911

Den her... Du kan jo selv ændre i de sidste linier.. 

VI VENTER OS ;-) Jeg ved godt det er lidt skørt,og troede ikke selv helt på det...Jeg ville egenlig vente lidt med at slå det op,men det bliver nok snart synligt....alligevel....så når nu det er officielt,så venter vi os endnu en solskinsdag igen imorgen!!! :-)

Anmeld

15. august 2011

Tullebobs

du kan skrive:

'blyppelyppelyppelyp lyder det derinde fra' (fra det der børnetime med joof og frødin - Mor, far og blypperne')

eller den mere direkte:

'bærer et lille liv under sit hjerte'

Kh Trine

Anmeld

15. august 2011

Kath.

Mira0911 skriver:

Den her... Du kan jo selv ændre i de sidste linier.. 

VI VENTER OS ;-) Jeg ved godt det er lidt skørt,og troede ikke selv helt på det...Jeg ville egenlig vente lidt med at slå det op,men det bliver nok snart synligt....alligevel....så når nu det er officielt,så venter vi os endnu en solskinsdag igen imorgen!!! :-)

Den var altså også rigtig sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.