Mærkelige madvaner.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

Emily2012<3

kekp skriver:

Torskerogn og æbler er et hit hos mig Og pizza med ost, tomat og skinke, men det bliver jeg jo nødt til at holde igen med

Kunne da være jeg skulle prøve med det torskerogn.. Munden løber lidt i vand hver gang det bliver skrevet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Chalala85

BJNGJ. skriver:

Ja i know.. Men det er altså bare livretten og det har det ALTID været for mig.. Hvis jeg havde fået lov, så havde jeg levet af det siden jeg var helt lille..

haha hvor fedt

Anmeld

14. august 2011

Frøken J.

BJNGJ. skriver:

Hvilke mærkelige madvaner fik i da i blev gravide?

Jeg har haft en del uger hvor jeg har kastet rigtig meget op, men nu er det forsvundet, så nu kan jeg spise igen..

OG så har jeg bare fået trang til kyllingpølser, og MUMS hvor er de bare gode..

Hvad har I fået lyst til?

Åh, det har skiftet meget. Har haft et kakao-trip, Rissi Frutti trip, colatrip.. Ostetrip. Det skifter meget

Anmeld

14. august 2011

Emily2012<3

Frøken J. skriver:

Åh, det har skiftet meget. Har haft et kakao-trip, Rissi Frutti trip, colatrip.. Ostetrip. Det skifter meget

Det skifter os meget ved mig.. Næsten alt det som folk har skrevet herinde, kan jeg være med på..

Haha.

Anmeld

14. august 2011

Dansker I Holland

BJNGJ. skriver:

Okay, jeg er også helt besat af salt.. Sødt siger mig ikke så meget, men når det er salt så er det bare GODT.. Uf..

Iiih, og så er manden over og handle, og skulle købe kyllingpølser, og så har de UDSOLGT?!? ØV.. 

Ej det er simpelthen for meget at de er udsolgt Mega træls for dig. Og ja salt er GUF! hihi..

Anmeld

14. august 2011

Emily2012<3

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Ej det er simpelthen for meget at de er udsolgt Mega træls for dig. Og ja salt er GUF! hihi..

Jaa det var rigtig øv.. Men jeg overlevede rent faktisk..

Jaaa salt.. Mmmhm.. 

Sidder lige nu og spiser dracula bolcher.. mums..

Anmeld

14. august 2011

Dansker I Holland

BJNGJ. skriver:

Jaa det var rigtig øv.. Men jeg overlevede rent faktisk..

Jaaa salt.. Mmmhm.. 

Sidder lige nu og spiser dracula bolcher.. mums..

Ej kan du så lige tage og dele hihi... Jeg bor i Holland og dem har vi desværre ikke herovre snøft...

Anmeld

14. august 2011

Emily2012<3

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Ej kan du så lige tage og dele hihi... Jeg bor i Holland og dem har vi desværre ikke herovre snøft...

Det var da godt nok langt væk at bo..

*Sender lige et par stkker til dig*

Anmeld

14. august 2011

Dansker I Holland

BJNGJ. skriver:

Det var da godt nok langt væk at bo..

*Sender lige et par stkker til dig*

Hehe ja det ved jeg

Uhhh lyder godt Håber de ankommer idag for jeg sidder allerede og storsavler griner..

Anmeld

14. august 2011

Janni.

Jeg spiste rigtig meget advocado, elsker det også idag hvor jeg ikke er gravid mere. Vindruer var også et mega hit 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.