Mærkelige madvaner.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

Emily2012<3

MelikkazMoar skriver:

nej de er ikke godt 2 gang

Nej overhovedet ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

FrkAnnette

BJNGJ. skriver:

Ååh puhaaa..

Jeg kan heller ikke klare det der med varmet topmat.. Altså feks tomat puré der kommer i mad der bliver varmet.. 

Men frisk tomat.. Det har jeg spist meget af os..

Varm tomat tror jeg ikke er noget problem. Eller det håber jeg ikke, for har bedt om varm tomatsuppe i morgen! Så håber ikke at kæresten skal spilde en masse tid i køkkenet

Anmeld

14. august 2011

Emily2012<3

lillePutte skriver:

Varm tomat tror jeg ikke er noget problem. Eller det håber jeg ikke, for har bedt om varm tomatsuppe i morgen! Så håber ikke at kæresten skal spilde en masse tid i køkkenet

Tomatsuppe kan jeg mækeligt nok godt, men det er bare det der købe noget fra føtex.. 

Men flåede tomater og tomat puré der bliver varmet op, det kan jeg slet ikke klare tangen om..

Inden jeg fandt ud af jeg var gravid havde jeg SÅ meget lyst til tomat suppe hele tiden.. Og så 1-2 uger senere fandt jeg ud af jeg var gravid, og så skulle jeg bare endnu mere ha tomat suppe..

Anmeld

14. august 2011

L.J.L

BJNGJ. skriver:

Mmmmh.. Flødeboller.. Mums..

Dild? Hehe underligt..

Remulade spiste jeg en dag hvor jeg var dårlig, og det kom op igen.. Og nu kan jeg slet ikke have tanken om det..

Nå jo og så havde jeg også en svaghed for vaffelis jeg kunne spise flere af dem om dagen, ikke lige det absolut sundeste (Jeg tog så også 26 kilo på.......)

Anmeld

14. august 2011

Emily2012<3

L.J.L skriver:

Nå jo og så havde jeg også en svaghed for vaffelis jeg kunne spise flere af dem om dagen, ikke lige det absolut sundeste (Jeg tog så også 26 kilo på.......)

Hahaha jeg sad faktisk lige og tænkte på at jeg godt kunne have en.. Sådan en gammedags en med MASSERE  guf..!!!! 

MUMS! *savler*

Anmeld

14. august 2011

Chalala85

Her er det torskerog og kakaomælk der hitter Yougurt og frugt er også på listen men det kan jeg styrer lidt mere

Kan dog ikke klare lugten af laksebøffer.. jeg går helt kold, bare tanken om dem kan få det til at vende sig i mig

Anmeld

14. august 2011

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

Her er det torskerog og kakaomælk der hitter Yougurt og frugt er også på listen men det kan jeg styrer lidt mere

Kan dog ikke klare lugten af laksebøffer.. jeg går helt kold, bare tanken om dem kan få det til at vende sig i mig

åååh.. Jeg fik mathilde kakomælk igår.. Det var ellers også lykken..

Ej jeg kan faktisk bare ikke rigtig med noget kød.. 

Kunne leve af kartofler og brun sovs til aftensmad, hvis jeg fik lov..

Anmeld

14. august 2011

Chalala85

BJNGJ. skriver:

åååh.. Jeg fik mathilde kakomælk igår.. Det var ellers også lykken..

Ej jeg kan faktisk bare ikke rigtig med noget kød.. 

Kunne leve af kartofler og brun sovs til aftensmad, hvis jeg fik lov..

haha brun sovs er også super lækkert meeeen baby har nok behov for lidt andet

Anmeld

14. august 2011

Emily2012<3

Chalala85 skriver:

haha brun sovs er også super lækkert meeeen baby har nok behov for lidt andet

Ja i know.. Men det er altså bare livretten og det har det ALTID været for mig.. Hvis jeg havde fået lov, så havde jeg levet af det siden jeg var helt lille..

Anmeld

14. august 2011

kekp

Torskerogn og æbler er et hit hos mig Og pizza med ost, tomat og skinke, men det bliver jeg jo nødt til at holde igen med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.