Mærkelige madvaner.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

Clotte

Her er det rugbrød med leverpostej og agurk/rødbeder, pink lady æbler, cherry tomater og CHAMPAGNEBRUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

MelikkazMoar

BJNGJ. skriver:

Hvilke mærkelige madvaner fik i da i blev gravide?

Jeg har haft en del uger hvor jeg har kastet rigtig meget op, men nu er det forsvundet, så nu kan jeg spise igen..

OG så har jeg bare fået trang til kyllingpølser, og MUMS hvor er de bare gode..

Hvad har I fået lyst til?

Sunlolly vandis

Anmeld

14. august 2011

Emily2012<3

L.J.L skriver:

Jeg spiste mange flødeboller og æbler, ikke noget jeg normalt spiser særlig meget af ellers. Og så kunne jeg lugte dild alle vejne! Tilgengæld kunne jeg ikke fordrage remolade, og det plejer jeg nu godt at kunne spise normalt

Mmmmh.. Flødeboller.. Mums..

Dild? Hehe underligt..

Remulade spiste jeg en dag hvor jeg var dårlig, og det kom op igen.. Og nu kan jeg slet ikke have tanken om det..

Anmeld

14. august 2011

Emily2012<3

L.J.L skriver:

Jeg har iøvrigt hørt om en gravid der åd svovlen på tændstikkerne, for det var hun helt vild med da hun var gravid. Og en anden gravid der elskede lugten af indersiden af en golfbold

Eeeej føj.. Det er jo klammo.. :O

Anmeld

14. august 2011

Emily2012<3

lillePutte skriver:

Jeg har endnu ikke fundet noget mad, som jeg hele tiden skal spise. Men til gengæld er der mange ting, som jeg ikke længere har lyst til at spise. Før jeg blev gravid elskede jeg mad med hakket oksekød. Nu bliver jeg helt dårlig ved tanken om mad med hakket oksekød

ENIG! 

Tror der er rigtig mange gravide der har det sådan.. Puhaaa..

Anmeld

14. august 2011

Emily2012<3

Clotte skriver:

Her er det rugbrød med leverpostej og agurk/rødbeder, pink lady æbler, cherry tomater og CHAMPAGNEBRUS

Haha jeg har spist i løbet af denne uge en helveds masse ristet toastbrød med leverpostej og rødbeder.. MUMS..

Og så de sidste dage her har jeg haft trang til kyllingpølser..

Og igår fik jeg sådan en is til 5 kr fra Rema1000 og har bare haft lyst til sådan en is igen, lige siden jeg spiste isen færdigt..

Anmeld

14. august 2011

Emily2012<3

MelikkazMoar skriver:

Sunlolly vandis

Dem spiste jeg til morgenmad de første par uger.. Men så begyndte de at komme op igen, og har ikke rørt dem siden.. :/

Anmeld

14. august 2011

FrkAnnette

BJNGJ. skriver:

ENIG! 

Tror der er rigtig mange gravide der har det sådan.. Puhaaa..

Og hvad serverede svigermor så i går? Lasagne! Tog et lille stykke, og så spiste jeg en masse tomatsalat til.

Anmeld

14. august 2011

MelikkazMoar

BJNGJ. skriver:

Dem spiste jeg til morgenmad de første par uger.. Men så begyndte de at komme op igen, og har ikke rørt dem siden.. :/

nej de er ikke godt 2 gang

Anmeld

14. august 2011

Emily2012<3

lillePutte skriver:

Og hvad serverede svigermor så i går? Lasagne! Tog et lille stykke, og så spiste jeg en masse tomatsalat til.

Ååh puhaaa..

Jeg kan heller ikke klare det der med varmet topmat.. Altså feks tomat puré der kommer i mad der bliver varmet.. 

Men frisk tomat.. Det har jeg spist meget af os..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.