Mærkelige madvaner.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.802 visninger
54 svar
0 synes godt om
14. august 2011

Emily2012<3

Hvilke mærkelige madvaner fik i da i blev gravide?

Jeg har haft en del uger hvor jeg har kastet rigtig meget op, men nu er det forsvundet, så nu kan jeg spise igen..

OG så har jeg bare fået trang til kyllingpølser, og MUMS hvor er de bare gode..

Hvad har I fået lyst til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Dansker I Holland

BJNGJ. skriver:

Jeg har haft en del uger hvor jeg har kastet rigtig meget op, men nu er det forsvundet, så nu kan jeg spise igen..

Hehe jamen jeg fik den vildeste lyst til peanutbutter og blommer ggg.. Jeg åd blommer i stride strømme da jeg ventede min yngste Griner...

Anmeld

14. august 2011

Emily2012<3

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hehe jamen jeg fik den vildeste lyst til peanutbutter og blommer ggg.. Jeg åd blommer i stride strømme da jeg ventede min yngste Griner...

Det er jo også sundt, så det er jo kun godt det var det du fik lyst til.

Jeg har bare været en kæmpe chokolade gris FØR jeg blev gravid og nu kan jeg bare slet ikke have det i min mave.. Peew..

Anmeld

14. august 2011

Dansker I Holland

BJNGJ. skriver:

Jeg har bare været en kæmpe chokolade gris FØR jeg blev gravid og nu kan jeg bare slet ikke have det i min mave.. Peew..

Haha ja det er sundt, men jeg havde osse lyst til Lakrids og det måtte jeg ikke spise for manden pga saltindholdet ggg...

mmm chokolade

Anmeld

14. august 2011

Emily2012<3

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Haha ja det er sundt, men jeg havde osse lyst til Lakrids og det måtte jeg ikke spise for manden pga saltindholdet ggg...

mmm chokolade

Okay, jeg er også helt besat af salt.. Sødt siger mig ikke så meget, men når det er salt så er det bare GODT.. Uf..

Iiih, og så er manden over og handle, og skulle købe kyllingpølser, og så har de UDSOLGT?!? ØV.. 

Anmeld

14. august 2011

Frk.S

Makrelsalat!

Jeg havde lige nogle uger, hvor jeg bare skulle have rugbrød med makrelsalat - noget jeg normalt aldrig spiser. Jeg plejer at spise sådan noget makrel på dåse... men her skulle det være makrelsalat. Dog tog jeg mayonaisen væk.

Ellers var det mærkeligste nok de ting jeg pludselig IKKE kunne spise/drikke. I lang tid kunne jeg slet ikke have tanken om hakket kød, cola og kaffe. Ting jeg ellers normalt godt kan lide.

Anmeld

14. august 2011

Krussedulle

BJNGJ. skriver:

Jeg har næsten ikke spist andet end fisk og frugt!... Men har lige som dig været rigtig dårlig, og har intet kunne spise og drikke, næsten.. Men nu er det vendt igen så småt.. .. Min største craving er mango og fisk, stadig kan ikke udstå ost og kød, som næsten var det eneste jeg havde lyst til da jeg ventede begge mine drenge

Anmeld

14. august 2011

Vivian87

BJNGJ. skriver:

Jeg var også en kæmpe chokoladegris før, og havde også en måned eller sådan noget hvor chokolade simpelthen gjorde mig dårlig, men det er desværre gået over igen :/ håber dit varer ved men ellers så vindruer, ferskner og is, det er bare toppen af poppen

Anmeld

14. august 2011

Emily2012<3

Frk.S skriver:

Makrelsalat!

Jeg havde lige nogle uger, hvor jeg bare skulle have rugbrød med makrelsalat - noget jeg normalt aldrig spiser. Jeg plejer at spise sådan noget makrel på dåse... men her skulle det være makrelsalat. Dog tog jeg mayonaisen væk.

Ellers var det mærkeligste nok de ting jeg pludselig IKKE kunne spise/drikke. I lang tid kunne jeg slet ikke have tanken om hakket kød, cola og kaffe. Ting jeg ellers normalt godt kan lide.

Ej sjovt.. Jeg havde også et par dage med makrelsalat.. MED mayoen..

Og jeg kan heller ikke rigtig have kød.. Hakket er helt slemt.. Men kød og mig det går bare ikke sammen lige pt.. 

Cola og chokolade kan jeg heller ikke have..

Anmeld

14. august 2011

Emily2012<3

Krussedulle skriver:

Jeg har næsten ikke spist andet end fisk og frugt!... Men har lige som dig været rigtig dårlig, og har intet kunne spise og drikke, næsten.. Men nu er det vendt igen så småt.. .. Min største craving er mango og fisk, stadig kan ikke udstå ost og kød, som næsten var det eneste jeg havde lyst til da jeg ventede begge mine drenge

Hehe det er sjovt det med kød.. Puhaaa, bare tanken om kød kan gøre mig dårlig..

Peeww..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.