Mærkelige madvaner.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2011

Nitz - <3 David

Jeg har indtil videre faktis ikke haft noget jeg sådan virkelig bare skulle have.. Kun lidt med lakrids.. som man jo ikke må spise for meget af pga. blodtrykket..
Jeg har dog flere ting jeg ikke kan klare luften af.. fx. lavendel.. FØJ.. jeg skulle plante nogle lavendler i en sammelplantning.. Puuuha det var lig ved at gå galt. Og hvis jeg fx. går ind på et toilet hvor der lufter .. Puha.. jeg er godt nok blevet noget sart.. Godt jeg ikke arbejder i landbruget mere.. Så var det da gået helt galt.. Jeg prøvede her i sidste uge at tømme en bøtte, som jeg havde glemt i køleskabet inde vi tog på camping i 8 dage.. da jeg tømte den måtte jeg sinpelthen ud og brække mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Mira0911

Mine madvaner har ikke ændret sig under graviditeteten her... 

Jeg æder ligeså meget is, frugt og alt andet som før jeg blev gravid... 

Anmeld

16. august 2011

Fenja09

Jeg har periodevis gennem graviditeten spist store mængder af frugt - har altid elsket frugter, men dog ikke i så store antal   Har haft et par uger, hvor appelsiner, blommer, ferskner, vandmelon og kirsebær var hittet. Derudover har jeg fået lyst til søde ting som jeg normalt ikke vil spise eller drikke...heldigvis har det ikke været en "trang", men hvis det har været på bordet så har jeg spist det

/Fenja  

Anmeld

16. august 2011

Storken

Min hitliste:

Leverposteg med bacon,agurk og rødbeder (plejer aldrig at spise det) Appelsinjuice (Drikker aldrig juice),vandmelon og nektariner (ikke i den grad hvertfald) gulerødder i tynde strimler og KUN i tynde strimler   Te (jeg plejer at hade te) Earl gray te. Smager af tea bolche som jeg plejer at afsky 

Min shitliste:

bulgur,pasta,ris,kaffe,kewii,vindruer,bananer,æbler,pære,det meste kød,oste,cocio..Det smager af f l y d e n d e metal

Anmeld

16. august 2011

TbCp

Jeg spiser usandsynlig mange guldkorn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.