Mærkelige madvaner.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2011

Emily2012<3

Vivian87 skriver:

Jeg var også en kæmpe chokoladegris før, og havde også en måned eller sådan noget hvor chokolade simpelthen gjorde mig dårlig, men det er desværre gået over igen :/ håber dit varer ved men ellers så vindruer, ferskner og is, det er bare toppen af poppen

Ej puha, jeg kunne spise chokoladekiks i stride størmme INDEN jeg testede positiv og nu kan jeg kune have meget meget lidt ad gangen.. :/

Og jeg er 13 uger henne.. Men ja jeg håber da det holder resten af tiden ud også..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2011

Vivian87

BJNGJ. skriver:

Hehe det er sjovt det med kød.. Puhaaa, bare tanken om kød kan gøre mig dårlig..

Peeww..

Sådan har jeg det også, altså med kød.. Specielt tanken om rå kød hvis andre tilbereder det kan jeg godt i ny og næ spise kylling, men ikke andet :/

Anmeld

14. august 2011

Vivian87

BJNGJ. skriver:

Ej puha, jeg kunne spise chokoladekiks i stride størmme INDEN jeg testede positiv og nu kan jeg kune have meget meget lidt ad gangen.. :/

Og jeg er 13 uger henne.. Men ja jeg håber da det holder resten af tiden ud også..

Min chokoladelyst kom igen omkring uge 18, men håber da også for dig at det bliver væk

Anmeld

14. august 2011

Emily2012<3

Vivian87 skriver:

Sådan har jeg det også, altså med kød.. Specielt tanken om rå kød hvis andre tilbereder det kan jeg godt i ny og næ spise kylling, men ikke andet :/

Jeg kan slet ikke det med kød.. kæresten tror jeg ikke kan lide hans mad mere.. Men det er kun det kød der..

Anmeld

14. august 2011

Krussedulle

BJNGJ. skriver:

Hehe det er sjovt det med kød.. Puhaaa, bare tanken om kød kan gøre mig dårlig..

Peeww..

Addd ja!... Men alt hvad der hed, kød, ost og salte ting det måtte jeg bare have i min sidste graviditet.. .. Nu vil jeg næsten kun have søde ting og frugt.. Mmm

Anmeld

14. august 2011

Emily2012<3

Vivian87 skriver:

Min chokoladelyst kom igen omkring uge 18, men håber da også for dig at det bliver væk

Ej så har jeg jo lidt tid endnu HVIS det kommer igen.. Haha..

Men puha.. Bare vi sidder og skriver om det med mad så bliver jeg dårlig..

Anmeld

14. august 2011

Emily2012<3

Krussedulle skriver:

Addd ja!... Men alt hvad der hed, kød, ost og salte ting det måtte jeg bare have i min sidste graviditet.. .. Nu vil jeg næsten kun have søde ting og frugt.. Mmm

Hehe ja det træls når det er noget man bare gerne vil have..

Jeg har nogle dage MEGET lyst til feta ost.. Og det må jeg jo ikke spise.. :O

Men lige pt ryger der også meget the ned.. Selvom det heller ikke er super godt.. MEN det hjælper på min kvalme..

Anmeld

14. august 2011

L.J.L

Hvilke mærkelige madvaner fik i da i blev gravide?

Jeg har haft en del uger hvor jeg har kastet rigtig meget op, men nu er det forsvundet, så nu kan jeg spise igen..

OG så har jeg bare fået trang til kyllingpølser, og MUMS hvor er de bare gode..

Hvad har I fået lyst til?

Jeg spiste mange flødeboller og æbler, ikke noget jeg normalt spiser særlig meget af ellers. Og så kunne jeg lugte dild alle vejne! Tilgengæld kunne jeg ikke fordrage remolade, og det plejer jeg nu godt at kunne spise normalt

Anmeld

14. august 2011

L.J.L

Jeg har iøvrigt hørt om en gravid der åd svovlen på tændstikkerne, for det var hun helt vild med da hun var gravid. Og en anden gravid der elskede lugten af indersiden af en golfbold

Anmeld

14. august 2011

FrkAnnette

Jeg har endnu ikke fundet noget mad, som jeg hele tiden skal spise. Men til gengæld er der mange ting, som jeg ikke længere har lyst til at spise. Før jeg blev gravid elskede jeg mad med hakket oksekød. Nu bliver jeg helt dårlig ved tanken om mad med hakket oksekød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.