Hvor holder man bryllup i kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

Malene84

Anke skriver:

Velkommen tilbage, og hjertelig tillykke!

Jeg skal selv giftes d. 30. 6., og vi overvejere at holde det på Lindenborg Kro, vest for Roskilde.

Men prøv at at kigge på www.diskobilen.dk! Diskobilen er et bryllups-dj-firma, og de har lavet en referenceliste over steder, hvor de har spillet. Det kan være, du kan få nogen gode ideer der?

SKAL det egentlig være inklusive alt, eller vil i også gerne sørge for mad og drikkevarer oveni? Så ligger der nemlig nogen rigtig smukke forsamlingshuse i Herstedøster og Herstedvester (udenfor Albertslund). Ellers er der Sonnerupgaard Gods (tror jeg, det hedder), hvor man også kan få arrangeret overnatning til gæsterne.

Jeg har også hørt om en, der holdt brylluppet på en restaurantbåd udenfor Langeline. Båden hed vist Klods Hans.

Prøv også at kigge på www.bryllupsklar.dk, det kan være, du kan få nogen gode ideer dér.  Det er et rigtig skønt forum, med masser af ideer til, hvordan man kan gøre sit bryllup til noget særligt.

Kh, Anke

Tusind tak - er rigtig glad for at være tilbage  Vi vil meget gerne blive herinde i København... men kigger da lige på de steder du har skrevet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Malene84

Loa skriver:

Har desværre ikke drømmestedet i KBH, men vil bare sige YAY til du er tilbage

Og dobbelt YAY til i skal giftes

Har vi hørt frieriet?

taaaak snuske... denne gang bliver jeg  Nej for han har slet ikke friet endnu  men jeg ved (fra tætte kilder), at han har noget i ærmet... nu må vi se  Jeg skulle nok fortælle så snart der sker noget

Anmeld

10. august 2011

Malene84

DK skriver:

Jubiii.... Velkommen tilbage!

Og TILLYKKE med forlovelsen!

Kender desværre ingen steder! Ikke i KBH. Men Hindsgavl slot ved middelfart er MEGA flot, og så kan i og alle gæsterne jo bare sove der da de også har værelser!

KNUS og kram

Taaaaak smukke

Anmeld

10. august 2011

Malene84

Znuzke skriver:

Der er også Hansens Køkken og Bar på Frederiksberg. Navnet lyder ikke så spændende - men det ser rigtig fint ud og jeg har kun hørt godt om det!

http://www.hansenskoekkenogbar.dk/default-mainmenu-4.htm

NØØØØØJ det er godt nok også fint  shit, jeg må i tænkeboks igen.

Anmeld

10. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hey girls..

Yes yes.. jeg er tilbage, kunne åbenbart ikke holde mig væk fra baby.dk alligevel... tsk tsk!

Anyway... jeg skal giftes (YEEEEEEAAAAHHHHH)!!! Vi havde fundet drømmestedet, men da tv2 ikke ville lave flere afsnit af vores program - droppede feststedet os til fordel for nogle andre

Vi vil max give 1100 kr pr. kuvert med ALT (min. 3 retter, vin ad libitum, fri bar i min 3 timer osv osv osv!

Nogen der har været nogle feder steder?

Vi har et sted, vi kan holde det - men jeg går MEGET op i detaljer - vi holder brylluppet i sort/hvidt hele vejen igennem! Og de har mange ting i pangfarver (sorry... men det duer ikke for mig)

Velkommen tilbage søde  

Og STORT tillykke med det forestående bryllup!

Jeg ville til en hver tid vælge Middelgrundsfortet til Bryllup, hvis jeg skulle holde det i KBH K  De har forskellige lokaler, og synes ideen om at sejle derud er fantastisk. 

Anmeld

10. august 2011

rimor

Malene84 skriver:

Ja det har jeg også undersøgt, sys der er suuuuper smukt og lige min stil. Jannick finder stedet lidt for "prinsesset"  MÆND... VOR HERRE TIL HEST!!!

Det kan være du kan lokke ham med at brudesuiten( Amalienborg suiten) har et super lækkert HOT TUB. Og dengang var en overnatning gratis når vi holdt bryllup der

Anmeld

10. august 2011

K&S

Malene84 skriver:

Jeg har skrevet til dem... talte med Jannick om prisen og hans svar var "Vi skal forhåbentlig kun giftes én gang - pengene skal vi nok nå at spare sammen"  (gad vide om han ved mit forbrug til drengenes tøj... ha ha ha)

Jeg skrevet en mail til dem, nu må vi se om jeg får svar!

Ja vi vil meget gerne blive i København

Jamen jamen, det lyder jo lovende

Giv lige en update

Anmeld

13. august 2011

Meliora

Malene84 skriver:

hoooold da op, der er godt smukt!! Men det er for langt væk. Vi vil gerne blive i København

Hvad med den sorte diamant eller ocean club? Eller axelborg?

Anmeld

13. august 2011

lsvendsen

Tøjhusmuseet har nogle rigtig fine festlokaler....

Anmeld

28. august 2011

Lou87

mth1987 skriver:

Så gir det jo mening Skal selv giftes samme dag i Dragør (regner jeg med det bliver)Er lige ovre og træne nu men vil meget gerne når jeg kommer hjem lægge hjernen i blød for nogle steder

AF HVADDDDDDDDDDDDDD SKAL DU...... I ?!?!?!?!?!?!
Hvorfor har jeg intet hørt om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.