Hvor holder man bryllup i kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

Lou87

Tillykke - havde slet ikk set den tråd her
Hvor dejligt..
Men synes det er lidt spøjst og finde dato og alt muligt inden frieriet, men en kvinde ved vel hva hun vil ikk sandt griner.

Kender desværre ikk så godt til kbh så jeg ka guide dig med lokaler.

Stadig intet nyt mht frieriet  ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

mth1987

Lou87 skriver:

AF HVADDDDDDDDDDDDDD SKAL DU...... I ?!?!?!?!?!?!
Hvorfor har jeg intet hørt om det

Der ikk rigtig andet end dagen der på plads endnu. Og der jo lang tid til endnu håber bare vi får råd

Anmeld

29. august 2011

Lou87

mth1987 skriver:

Der ikk rigtig andet end dagen der på plads endnu. Og der jo lang tid til endnu håber bare vi får råd

Jamen var mere fordi jeg slet ikk havde hørt noget om det er i bare blevet enige eller har han været nede på knæ og det hele ?? ;-) jeg ved vi ikk blir gdr li foreløbig for jeg gider bare ikk nøjes sådan en dag og vi har nemlig ikk råd.

Anmeld

29. august 2011

mth1987

Lou87 skriver:

Jamen var mere fordi jeg slet ikk havde hørt noget om det er i bare blevet enige eller har han været nede på knæ og det hele ?? ;-) jeg ved vi ikk blir gdr li foreløbig for jeg gider bare ikk nøjes sådan en dag og vi har nemlig ikk råd.

han var på knæ sidste år på vores årsdag. og så har jeg så taget initiativ til datoen, den er jo nem at huske 4.8.12

men også fordi jeg har nogle "krav" til dagen. er dog gået på kompromis med en del da vi ingen penge har, men er i tidsnød da, jeg gerne vi vies af både min præst (har døbt og konfirmeret mig, begravet min mormor og døbt vic) og hun går af det år og så skal min far også give os en borgerlig.

så hvis jeg sku ha det opfyldt der betød mest måtte jeg gå på kompromis med økonomien jo.

Anmeld

29. august 2011

Lou87

mth1987 skriver:

han var på knæ sidste år på vores årsdag. og så har jeg så taget initiativ til datoen, den er jo nem at huske 4.8.12

men også fordi jeg har nogle "krav" til dagen. er dog gået på kompromis med en del da vi ingen penge har, men er i tidsnød da, jeg gerne vi vies af både min præst (har døbt og konfirmeret mig, begravet min mormor og døbt vic) og hun går af det år og så skal min far også give os en borgerlig.

så hvis jeg sku ha det opfyldt der betød mest måtte jeg gå på kompromis med økonomien jo.

Godt så!
Føler mig totalt bagud her hehe...
Men da dejligt for jer Blir helt rørt ved tanken

Og ja hvis det er sådan noget der betyder noget, så ka jeg da godt forstå du gerne vil gå på kompromi.
Jeg har ikk sådan et forhold til en præst, så det er ikk noget jeg går op i.. Men jeg ku godt se os blive gift i sorø klosterkirke, hvor liva blev døbt. Den ville vi hellere end Pedersborg.

Anmeld

29. august 2011

Malene84

Lou87 skriver:

Tillykke - havde slet ikk set den tråd her
Hvor dejligt..
Men synes det er lidt spøjst og finde dato og alt muligt inden frieriet, men en kvinde ved vel hva hun vil ikk sandt griner.

Kender desværre ikk så godt til kbh så jeg ka guide dig med lokaler.

Stadig intet nyt mht frieriet  ??

NEEEEEEEEEJ

Vi har fundet stedet nu - bliver på NIMB i Kbh

Anmeld

29. august 2011

Lou87

Malene84 skriver:

NEEEEEEEEEJ

Vi har fundet stedet nu - bliver på NIMB i Kbh

Altså hvad er han for en
Ka han så komme ned på det knæ ALTSÅ!

Okay dejligt der er styr på det..

Anmeld

29. august 2011

mth1987

Lou87 skriver:

Godt så!
Føler mig totalt bagud her hehe...
Men da dejligt for jer Blir helt rørt ved tanken

Og ja hvis det er sådan noget der betyder noget, så ka jeg da godt forstå du gerne vil gå på kompromi.
Jeg har ikk sådan et forhold til en præst, så det er ikk noget jeg går op i.. Men jeg ku godt se os blive gift i sorø klosterkirke, hvor liva blev døbt. Den ville vi hellere end Pedersborg.

Er det den ved akademiet?Har aldrig været inde i den. Men der ku jeg også sagtens blive gift og ville være meget nemmere hvis det var her i byen men ka nok ikk få præsten til at vie i en anden kirke og der smadder irriterende jeg har det sådan. Vi holdte også dåb i Dragør og syntes det var så dumt det var så langt væk men det meste af familien er så i Kbh så det jo okay for dem. Men jeg ville da også syntes det var rart med en masse penge til bryllup men må nok indse at det blir lav budget her. Det vigtigste er vel også at dagen blir god og vi får hinanden

Anmeld

29. august 2011

Lou87

mth1987 skriver:

Er det den ved akademiet?Har aldrig været inde i den. Men der ku jeg også sagtens blive gift og ville være meget nemmere hvis det var her i byen men ka nok ikk få præsten til at vie i en anden kirke og der smadder irriterende jeg har det sådan. Vi holdte også dåb i Dragør og syntes det var så dumt det var så langt væk men det meste af familien er så i Kbh så det jo okay for dem. Men jeg ville da også syntes det var rart med en masse penge til bryllup men må nok indse at det blir lav budget her. Det vigtigste er vel også at dagen blir god og vi får hinanden

Ja det er den dernede.. Den er stor og super flot!
Stor, bred og lang gang og sådan..
Jeg er døbt og konfirmeret i to forskellige og lasse synes heller ikk det sku være i hans nødvendigvis, så derfor valgte vi og få hende døbt det også hvis man blir boende, så er det for mig meget hyggeligt og starte noget nyt her

Ja SELF! Det er jo li meget med alt det andet egentlig, bare man får hinanden Tror bare vi alligevel har lidt krav til dagen, så vi hellere vil vente og spare lidt længere

Anmeld

14. februar 2012

caspergron

Kan evt også anbefale dette nye bryllupsforum, hvor man kan finde en masse inspiration til både lokation og brudekjoler osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.