Hvor holder man bryllup i kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

mth1987

Malene84 skriver:

Tusind tak...

ha ha ha... flot af mig... vi MANGLER et sted!!! (vi har en mulighed i et sted - men der er for mange detaljer der ikke passer til vores farve tema)!

Så gir det jo mening Skal selv giftes samme dag i Dragør (regner jeg med det bliver)Er lige ovre og træne nu men vil meget gerne når jeg kommer hjem lægge hjernen i blød for nogle steder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Nettemor

altså jeg syns jo det er ultimativt hyggeligt og lækkert at holde fest i telt. så bestiller du et hvidt telt og pynter op men noget sort på indersiden

og finder en ynglings kok til at levere maden til jer

og forresten så er det lækkert at ha dig tilbage. glæder mig til endnu engang at følge din lækre drenge

Anmeld

9. august 2011

Kruse90

Hvor er det fedt at du er tilbage søde
Og stort tillykke med det Det bliver da bare alletiders, hvordan søren kunne de finde på at springe fra, pga der ikke blev oprettet et nyt program? hmm

Jeg kender desværre ikke nogle steder derover Men håber i finder et der passer lige i jeres smag

Kæmpe kram

Anmeld

9. august 2011

sandorff

Malene84 skriver:

Hey girls..

Yes yes.. jeg er tilbage, kunne åbenbart ikke holde mig væk fra baby.dk alligevel... tsk tsk!

Anyway... jeg skal giftes (YEEEEEEAAAAHHHHH)!!! Vi havde fundet drømmestedet, men da tv2 ikke ville lave flere afsnit af vores program - droppede feststedet os til fordel for nogle andre

Vi vil max give 1100 kr pr. kuvert med ALT (min. 3 retter, vin ad libitum, fri bar i min 3 timer osv osv osv!

Nogen der har været nogle feder steder?

Vi har et sted, vi kan holde det - men jeg går MEGET op i detaljer - vi holder brylluppet i sort/hvidt hele vejen igennem! Og de har mange ting i pangfarver (sorry... men det duer ikke for mig)

velkommen tilbage, og tillykke  - lige nysgerrig... hvaffor`noet med tv2 - skulle de filme jeres bryllup men vil ikke alligevel???

Anmeld

9. august 2011

Fru Nielsen

Hejsa Smukke

Vil såmen bare lige sige velkommen tilbage og stort tillykke med forlovelsen.....

Kram fra Louise

Anmeld

9. august 2011

sandorff

og lige nogle idèer:

spørg evt. glyptoteket... det kunne da være et smukt sted. ved ikke om det er muligt men..

Anmeld

9. august 2011

Malene84

nettemor skriver:

altså jeg syns jo det er ultimativt hyggeligt og lækkert at holde fest i telt. så bestiller du et hvidt telt og pynter op men noget sort på indersiden

og finder en ynglings kok til at levere maden til jer

og forresten så er det lækkert at ha dig tilbage. glæder mig til endnu engang at følge din lækre drenge

yeah det ser også bare sååå hyggeligt ud på billeder - men aner ikke hvor jeg skal slå teltet op henne  taaaak, jeg er glad for at være tilbage

Anmeld

9. august 2011

Malene84

Kruse90 skriver:

Hvor er det fedt at du er tilbage søde
Og stort tillykke med det Det bliver da bare alletiders, hvordan søren kunne de finde på at springe fra, pga der ikke blev oprettet et nyt program? hmm

Jeg kender desværre ikke nogle steder derover Men håber i finder et der passer lige i jeres smag

Kæmpe kram

taaak snuske!! Ja helt ærlig... men der er intet at gøre ved det. Eller som de sagde: I må jo bare finde en anden dag

Anmeld

9. august 2011

Nettemor

Malene84 skriver:

yeah det ser også bare sååå hyggeligt ud på billeder - men aner ikke hvor jeg skal slå teltet op henne  taaaak, jeg er glad for at være tilbage

har i ikke mulighed for at leje en stor plæne et sted? det må der da kunne findes i københavnstrup

Anmeld

9. august 2011

Malene84

sandorff skriver:

velkommen tilbage, og tillykke  - lige nysgerrig... hvaffor`noet med tv2 - skulle de filme jeres bryllup men vil ikke alligevel???

Tuuusind tak

ja... altså... de skulle have filmet vores bryllup som en del af serien - men da de ikke satsede på vores program, blev der intet bryllup for åbne skærm - og dermed røg reklamen jo for det sted vi skulle holde det hos

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.