Hvor holder man bryllup i kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Malene84

Fru Nielsen skriver:

Hejsa Smukke

Vil såmen bare lige sige velkommen tilbage og stort tillykke med forlovelsen.....

Kram fra Louise

taaaak søde... skønt at være tilbage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

sandorff

Malene84 skriver:

Tuuusind tak

ja... altså... de skulle have filmet vores bryllup som en del af serien - men da de ikke satsede på vores program, blev der intet bryllup for åbne skærm - og dermed røg reklamen jo for det sted vi skulle holde det hos

okay... hvorfor laver de så et program om jer...?

Anmeld

9. august 2011

chriwi

Er det minimalistiske lokaler i er ude efter? Hvis det må være romantisk, og stilet så kig på hertadalen.dk her blev vi gift- og tror godt de kan lave det til 1100 kuverten..Og mangler i en fotograf så smid en besked Vh ChristinaWww.mmwfoto.dk

Anmeld

9. august 2011

Malene84

chriwi skriver:

Er det minimalistiske lokaler i er ude efter? Hvis det må være romantisk, og stilet så kig på hertadalen.dk her blev vi gift- og tror godt de kan lave det til 1100 kuverten..Og mangler i en fotograf så smid en besked Vh ChristinaWww.mmwfoto.dk

hoooold da op, der er godt smukt!! Men det er for langt væk. Vi vil gerne blive i København

Anmeld

9. august 2011

Malene84

sandorff skriver:

okay... hvorfor laver de så et program om jer...?

ha ha... nåååå... jamen de lavede et program der hed Tvillinger på tv2 i foråret i år. Det er slut og skal ikke fortsætte!!!

Anmeld

9. august 2011

K&S

Malene84 skriver:

Hey girls..

Yes yes.. jeg er tilbage, kunne åbenbart ikke holde mig væk fra baby.dk alligevel... tsk tsk!

Anyway... jeg skal giftes (YEEEEEEAAAAHHHHH)!!! Vi havde fundet drømmestedet, men da tv2 ikke ville lave flere afsnit af vores program - droppede feststedet os til fordel for nogle andre

Vi vil max give 1100 kr pr. kuvert med ALT (min. 3 retter, vin ad libitum, fri bar i min 3 timer osv osv osv!

Nogen der har været nogle feder steder?

Vi har et sted, vi kan holde det - men jeg går MEGET op i detaljer - vi holder brylluppet i sort/hvidt hele vejen igennem! Og de har mange ting i pangfarver (sorry... men det duer ikke for mig)

TILYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Skulle jeg giftes igen, ville jeg uden tvivl holde det på Frederiks Bastion på Christianshavn  Det er et gammelt krudthus og super hyggeligt, charmerende og med rigtig meget sjæl...! Det er hvide/sorte (neutrale farver), så I kan nok få det, som I (eller DU) vil have det  Det skal helt sikkert ses! Det er en oplevelse og de laver SUPER lækker gourmet mad  vi eeeelsker at spise der!

Man lejer hele "huset", så man kan få velkomstdrink og kaffe nedenunder og middag på 1. sal

Det ligger lige overfor Operaen lige ned til kanalen, så man kan arrangere en kanalrundfart, hvor gæsterne (og I selv) sejles direkte til stedet  

http://www.frederiksbastion.dk/

Og ellers har vi været til 2 bryllupper, der blev holdt på Restaurant Håndværkeren i Roskilde (ved ikke om det er for langt væk), men hyggeligt sted med en lille gårdhave

http://www.restaurant-haandvaerkeren.dk/index.php?id=24

Anmeld

9. august 2011

K&S

Malene84 skriver:

Hey girls..

Yes yes.. jeg er tilbage, kunne åbenbart ikke holde mig væk fra baby.dk alligevel... tsk tsk!

Anyway... jeg skal giftes (YEEEEEEAAAAHHHHH)!!! Vi havde fundet drømmestedet, men da tv2 ikke ville lave flere afsnit af vores program - droppede feststedet os til fordel for nogle andre

Vi vil max give 1100 kr pr. kuvert med ALT (min. 3 retter, vin ad libitum, fri bar i min 3 timer osv osv osv!

Nogen der har været nogle feder steder?

Vi har et sted, vi kan holde det - men jeg går MEGET op i detaljer - vi holder brylluppet i sort/hvidt hele vejen igennem! Og de har mange ting i pangfarver (sorry... men det duer ikke for mig)

Og skønt at have dig tilbage - jeg har savnet dine twinsespams

Håber I alle 4 har det godt

Anmeld

9. august 2011

Malene84

K&S skriver:

TILYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Skulle jeg giftes igen, ville jeg uden tvivl holde det på Frederiks Bastion på Christianshavn  Det er et gammelt krudthus og super hyggeligt, charmerende og med rigtig meget sjæl...! Det er hvide/sorte (neutrale farver), så I kan nok få det, som I (eller DU) vil have det  Det skal helt sikkert ses! Det er en oplevelse og de laver SUPER lækker gourmet mad  vi eeeelsker at spise der!

Man lejer hele "huset", så man kan få velkomstdrink og kaffe nedenunder og middag på 1. sal

Det ligger lige overfor Operaen lige ned til kanalen, så man kan arrangere en kanalrundfart, hvor gæsterne (og I selv) sejles direkte til stedet  

http://www.frederiksbastion.dk/

Og ellers har vi været til 2 bryllupper, der blev holdt på Restaurant Håndværkeren i Roskilde (ved ikke om det er for langt væk), men hyggeligt sted med en lille gårdhave

http://www.restaurant-haandvaerkeren.dk/index.php?id=24

tuuusind tak  jeg skal nok spamme med drengene en dag igen og jo tak - vi har det alle fire super godt

hmmm kan det passe at det bliver 1200 kr pr kuvert og så skal man oveni give 10.000 kr for leje af det  pyyhhh for så bliver det for dyrt. Men ellers mange, mange tak

Anmeld

9. august 2011

K&S

Malene84 skriver:

tuuusind tak  jeg skal nok spamme med drengene en dag igen og jo tak - vi har det alle fire super godt

hmmm kan det passe at det bliver 1200 kr pr kuvert og så skal man oveni give 10.000 kr for leje af det  pyyhhh for så bliver det for dyrt. Men ellers mange, mange tak

Jeg har ikke regnet så meget på det, så det kan måske godt passe

Var Roskilde for langt væk?

Anmeld

9. august 2011

Tulle28

Velkommen tilbage:-) Hvor mange bliver I? Og er du til det mere romantiske, skal det være i København (når nu I skal giftes i Holmens kirke)...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.