Hvor holder man bryllup i kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

rimor

Malene84 skriver:

taaaak søde... skønt at være tilbage

Vi holdt bryllup på Hotel Phoenix i Bredgade og det var super godt. Kan dog ikke huske hvad det kostede pr kuvert. Men tæt på Holmens Kirke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Shoppingmor

Tillykke med det forestående bryllup

Min mand og jeg er også til det meget eksklusive og yderst tjekkede, og derfor passede dette sted fuldstændigt til os:

http://ida.dk/sites/moedecenter/restauranttaarnet/Sider/Restauranttaarnet.aspx

Beliggenheden er helt perfekt i hjertet af København, lige ned til vandet, lokalerne er indbydende, personalet og servicen er helt i top, maden fantastisk, og så er der jo et par nærliggende hoteller, som er perfekte til bryllupsnatten...

Gør jer selv en tjeneste, og tjek stedet ud  Vores omgangskreds omtaler stadig vores bryllup i 2006 som brylluppet - og jeg ville da ønske at jeg kunne opleve dagen igen, for det var helt klart et drømmebryllup, og det har meget med dette sted at gøre...

Anmeld

10. august 2011

AWO

Velkommen tilbage, og hjertelig tillykke!

Jeg skal selv giftes d. 30. 6., og vi overvejere at holde det på Lindenborg Kro, vest for Roskilde.

Men prøv at at kigge på www.diskobilen.dk! Diskobilen er et bryllups-dj-firma, og de har lavet en referenceliste over steder, hvor de har spillet. Det kan være, du kan få nogen gode ideer der?

SKAL det egentlig være inklusive alt, eller vil i også gerne sørge for mad og drikkevarer oveni? Så ligger der nemlig nogen rigtig smukke forsamlingshuse i Herstedøster og Herstedvester (udenfor Albertslund). Ellers er der Sonnerupgaard Gods (tror jeg, det hedder), hvor man også kan få arrangeret overnatning til gæsterne.

Jeg har også hørt om en, der holdt brylluppet på en restaurantbåd udenfor Langeline. Båden hed vist Klods Hans.

Prøv også at kigge på www.bryllupsklar.dk, det kan være, du kan få nogen gode ideer dér.  Det er et rigtig skønt forum, med masser af ideer til, hvordan man kan gøre sit bryllup til noget særligt.

Kh, Anke

Anmeld

10. august 2011

Loa

Har desværre ikke drømmestedet i KBH, men vil bare sige YAY til du er tilbage

Og dobbelt YAY til i skal giftes

Har vi hørt frieriet?

Anmeld

10. august 2011

DK

Jubiii.... Velkommen tilbage!

Og TILLYKKE med forlovelsen!

Kender desværre ingen steder! Ikke i KBH. Men Hindsgavl slot ved middelfart er MEGA flot, og så kan i og alle gæsterne jo bare sove der da de også har værelser!

KNUS og kram

Anmeld

10. august 2011

kamtok

K&S skriver:

TILYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Skulle jeg giftes igen, ville jeg uden tvivl holde det på Frederiks Bastion på Christianshavn  Det er et gammelt krudthus og super hyggeligt, charmerende og med rigtig meget sjæl...! Det er hvide/sorte (neutrale farver), så I kan nok få det, som I (eller DU) vil have det  Det skal helt sikkert ses! Det er en oplevelse og de laver SUPER lækker gourmet mad  vi eeeelsker at spise der!

Man lejer hele "huset", så man kan få velkomstdrink og kaffe nedenunder og middag på 1. sal

Det ligger lige overfor Operaen lige ned til kanalen, så man kan arrangere en kanalrundfart, hvor gæsterne (og I selv) sejles direkte til stedet  

http://www.frederiksbastion.dk/

Og ellers har vi været til 2 bryllupper, der blev holdt på Restaurant Håndværkeren i Roskilde (ved ikke om det er for langt væk), men hyggeligt sted med en lille gårdhave

http://www.restaurant-haandvaerkeren.dk/index.php?id=24

Anmeld

10. august 2011

ekzunz

Der er også Hansens Køkken og Bar på Frederiksberg. Navnet lyder ikke så spændende - men det ser rigtig fint ud og jeg har kun hørt godt om det!

http://www.hansenskoekkenogbar.dk/default-mainmenu-4.htm

Anmeld

10. august 2011

Malene84

K&S skriver:

Jeg har ikke regnet så meget på det, så det kan måske godt passe

Var Roskilde for langt væk?

Jeg har skrevet til dem... talte med Jannick om prisen og hans svar var "Vi skal forhåbentlig kun giftes én gang - pengene skal vi nok nå at spare sammen"  (gad vide om han ved mit forbrug til drengenes tøj... ha ha ha)

Jeg skrevet en mail til dem, nu må vi se om jeg får svar!

Ja vi vil meget gerne blive i København

Anmeld

10. august 2011

Malene84

rimor skriver:

Vi holdt bryllup på Hotel Phoenix i Bredgade og det var super godt. Kan dog ikke huske hvad det kostede pr kuvert. Men tæt på Holmens Kirke.

Ja det har jeg også undersøgt, sys der er suuuuper smukt og lige min stil. Jannick finder stedet lidt for "prinsesset"  MÆND... VOR HERRE TIL HEST!!!

Anmeld

10. august 2011

Malene84

Shoppingmor skriver:

Tillykke med det forestående bryllup

Min mand og jeg er også til det meget eksklusive og yderst tjekkede, og derfor passede dette sted fuldstændigt til os:

http://ida.dk/sites/moedecenter/restauranttaarnet/Sider/Restauranttaarnet.aspx

Beliggenheden er helt perfekt i hjertet af København, lige ned til vandet, lokalerne er indbydende, personalet og servicen er helt i top, maden fantastisk, og så er der jo et par nærliggende hoteller, som er perfekte til bryllupsnatten...

Gør jer selv en tjeneste, og tjek stedet ud  Vores omgangskreds omtaler stadig vores bryllup i 2006 som brylluppet - og jeg ville da ønske at jeg kunne opleve dagen igen, for det var helt klart et drømmebryllup, og det har meget med dette sted at gøre...

eeeeeeej det skal jeg helt sikkert ned og kigge på.... prisen passer perfekt, og det ser bare så stilet ud  TUSIND, TUSIND TAK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.