Hvor holder man bryllup i kbh?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.103 visninger
69 svar
0 synes godt om
9. august 2011

Malene84

Hey girls..

Yes yes.. jeg er tilbage, kunne åbenbart ikke holde mig væk fra baby.dk alligevel... tsk tsk!

Anyway... jeg skal giftes (YEEEEEEAAAAHHHHH)!!! Vi havde fundet drømmestedet, men da tv2 ikke ville lave flere afsnit af vores program - droppede feststedet os til fordel for nogle andre

Vi vil max give 1100 kr pr. kuvert med ALT (min. 3 retter, vin ad libitum, fri bar i min 3 timer osv osv osv!

Nogen der har været nogle feder steder?

Vi har et sted, vi kan holde det - men jeg går MEGET op i detaljer - vi holder brylluppet i sort/hvidt hele vejen igennem! Og de har mange ting i pangfarver (sorry... men det duer ikke for mig)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

mth1987

Velkommen tilbage og et kæmpe tillykke med det hvornår er den store dag? Er ikk helt sikker på hvad du mangler? For du skriver i har et sted?

Anmeld

9. august 2011

Isabella_mor

Ihhh tillykke..

jeg kender desværre ikke rigtig nogen steder. men hvis i har nogle yndlingssteder kan i jo ringe og få et tilbud. 

måske et sted i dyrehaven eller en lækker kro i nordsjælland eller noget helt tredje. i kan også bestille catering. og få en af kagedamerne herinde til at lave en kage som i helt selv designer... og så evt hyre nogle til at servere... og så hvis i kender nogle musikere eller noget så kunne i jo gøre det må den måde og så holde det i et stort telt... der er mange måder at gøre det på...

EDIT: hvis i vælger at holde det der så kan i sætte stof på væggene og gøre det simpelt med udsmynkningen så pangfarverne bliver gemt lidt væk... 

Anmeld

9. august 2011

Malene84

mth1987 skriver:

Velkommen tilbage og et kæmpe tillykke med det hvornår er den store dag? Er ikk helt sikker på hvad du mangler? For du skriver i har et sted?

Tusind tak...

ha ha ha... flot af mig... vi MANGLER et sted!!! (vi har en mulighed i et sted - men der er for mange detaljer der ikke passer til vores farve tema)!

Anmeld

9. august 2011

Malene84

mth1987 skriver:

jeg er jo en sucker for det med tal... så det bliver d. 04.08.12 i Holmens Kirke i kbh

Anmeld

9. august 2011

Malene84

isabellamor skriver:

Ihhh tillykke..

jeg kender desværre ikke rigtig nogen steder. men hvis i har nogle yndlingssteder kan i jo ringe og få et tilbud. 

måske et sted i dyrehaven eller en lækker kro i nordsjælland eller noget helt tredje. i kan også bestille catering. og få en af kagedamerne herinde til at lave en kage som i helt selv designer... og så evt hyre nogle til at servere... og så hvis i kender nogle musikere eller noget så kunne i jo gøre det må den måde og så holde det i et stort telt... der er mange måder at gøre det på...

EDIT: hvis i vælger at holde det der så kan i sætte stof på væggene og gøre det simpelt med udsmynkningen så pangfarverne bliver gemt lidt væk... 

taaaaaak

Anmeld

9. august 2011

Darling<3

Malene84 skriver:

jeg er jo en sucker for det med tal... så det bliver d. 04.08.12 i Holmens Kirke i kbh

Velkommen tilbage og stort tillykke med forlovelsen

HVIS i gider kører en time, så er der et super smukt sted nede på Møn

Anmeld

9. august 2011

Kay

Tillykke med forlovelsen

og kan se vi deler dato vi skal også vies 04.08.12

Anmeld

9. august 2011

132319

Hvor langt udenfor byen, må det ligge?

Hyggeligt at du er tilbage

Anmeld

9. august 2011

Malene84

Kay skriver:

Tillykke med forlovelsen

og kan se vi deler dato vi skal også vies 04.08.12

taaak søde... ej hvor fedt!!! Så må vi da liiige igang med at lave bryllupstråde herinde, eller det har du måske allerede gang i? hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.