Nu skal pusletasken klar gøres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Ja, og så er det rart at have nogle, der har fulgt lidt med én, så man ikke skal til at forklare sig igen og ugen var på 2 sider da jeg lige blev gravid, men følte hurtigt, at det var her, jeg hørte til Men de første jeg rigtig snakkede med var også Kofoed og frk J, så det var jo den bedste start man kunne få - og det er bestemt ikke blevet værre efter, at man er kommet i mødregruppen her krydser fingre for at miraklernes tid endnu ikke er forbi og du får sovet efter al den vasken tøj

Wee, jeg har gjort et eller andet godt i år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

MaybeBaby

P.s. Når du lige kommer ind på septembergruppens forsiden, er der et lille link til terminslisten og der er du slet ikke oprettet. Så du må hellere trykke tilmeld mødregruppe

Anmeld

10. august 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Wee, jeg har gjort et eller andet godt i år

Du har stået i støvregn og delt spanske rør med mig

Anmeld

10. august 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Du har stået i støvregn og delt spanske rør med mig

Og det smagte FANTASTISK

Anmeld

10. august 2011

SaNiNa

MaybeBaby skriver:

Ja, og så er det rart at have nogle, der har fulgt lidt med én, så man ikke skal til at forklare sig igen og ugen var på 2 sider da jeg lige blev gravid, men følte hurtigt, at det var her, jeg hørte til Men de første jeg rigtig snakkede med var også Kofoed og frk J, så det var jo den bedste start man kunne få - og det er bestemt ikke blevet værre efter, at man er kommet i mødregruppen her krydser fingre for at miraklernes tid endnu ikke er forbi og du får sovet efter al den vasken tøj

Takker, nu vil jeg lige smide mig i sofaen lidt enden jeg finder min seng.

Anmeld

10. august 2011

Jemion

Her er alt vasket og pakket til syghuset Er begyndt at tage trapperne et par gange om dagen og gør ekstra rent for at han snart vil melde sin ankomst da jeg bare ikke kan vente mere !!!! Kom nu baby

Anmeld

10. august 2011

MaybeBaby

Jemion skriver:

Her er alt vasket og pakket til syghuset Er begyndt at tage trapperne et par gange om dagen og gør ekstra rent for at han snart vil melde sin ankomst da jeg bare ikke kan vente mere !!!! Kom nu baby

Ja, det er ved at være op over for dig. Er det ikke d. 2. du er sat til? Kan godt forstå, at du er utålmodig nu. I må have styr på det meste efterhånden

Anmeld

10. august 2011

Jemion

MaybeBaby skriver:

Ja, det er ved at være op over for dig. Er det ikke d. 2. du er sat til? Kan godt forstå, at du er utålmodig nu. I må have styr på det meste efterhånden

Jo det er d. 2 september Ja vi mangler ikke noget herhjemme mere udover der lige skal laves en hovedrengøring så kan han ellers bare komme helst igår

Anmeld

10. august 2011

MaybeBaby

Jemion skriver:

Jo det er d. 2 september Ja vi mangler ikke noget herhjemme mere udover der lige skal laves en hovedrengøring så kan han ellers bare komme helst igår

Super lækkert! Så må du hellere gå en ekstra gang op ad de der trapper

Anmeld

10. august 2011

Jemion

MaybeBaby skriver:

Super lækkert! Så må du hellere gå en ekstra gang op ad de der trapper

Ja der er ikke andet for Der er heller ikke længe tilbage med dig nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.