Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MaybeBaby skriver: Ja, og så er det rart at have nogle, der har fulgt lidt med én, så man ikke skal til at forklare sig igen og ugen var på 2 sider da jeg lige blev gravid, men følte hurtigt, at det var her, jeg hørte til Men de første jeg rigtig snakkede med var også Kofoed og frk J, så det var jo den bedste start man kunne få - og det er bestemt ikke blevet værre efter, at man er kommet i mødregruppen her krydser fingre for at miraklernes tid endnu ikke er forbi og du får sovet efter al den vasken tøj
Ja, og så er det rart at have nogle, der har fulgt lidt med én, så man ikke skal til at forklare sig igen og ugen var på 2 sider da jeg lige blev gravid, men følte hurtigt, at det var her, jeg hørte til Men de første jeg rigtig snakkede med var også Kofoed og frk J, så det var jo den bedste start man kunne få - og det er bestemt ikke blevet værre efter, at man er kommet i mødregruppen her krydser fingre for at miraklernes tid endnu ikke er forbi og du får sovet efter al den vasken tøj
Wee, jeg har gjort et eller andet godt i år
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Wee, jeg har gjort et eller andet godt i år
MaybeBaby skriver: Du har stået i støvregn og delt spanske rør med mig
Du har stået i støvregn og delt spanske rør med mig
Og det smagte FANTASTISK
Takker, nu vil jeg lige smide mig i sofaen lidt enden jeg finder min seng.
Her er alt vasket og pakket til syghuset Er begyndt at tage trapperne et par gange om dagen og gør ekstra rent for at han snart vil melde sin ankomst da jeg bare ikke kan vente mere !!!! Kom nu baby
Jemion skriver: Her er alt vasket og pakket til syghuset Er begyndt at tage trapperne et par gange om dagen og gør ekstra rent for at han snart vil melde sin ankomst da jeg bare ikke kan vente mere !!!! Kom nu baby
MaybeBaby skriver: Ja, det er ved at være op over for dig. Er det ikke d. 2. du er sat til? Kan godt forstå, at du er utålmodig nu. I må have styr på det meste efterhånden
Ja, det er ved at være op over for dig. Er det ikke d. 2. du er sat til? Kan godt forstå, at du er utålmodig nu. I må have styr på det meste efterhånden
Jo det er d. 2 september Ja vi mangler ikke noget herhjemme mere udover der lige skal laves en hovedrengøring så kan han ellers bare komme helst igår
Jemion skriver: Jo det er d. 2 september Ja vi mangler ikke noget herhjemme mere udover der lige skal laves en hovedrengøring så kan han ellers bare komme helst igår
MaybeBaby skriver: Super lækkert! Så må du hellere gå en ekstra gang op ad de der trapper
Super lækkert! Så må du hellere gå en ekstra gang op ad de der trapper
Ja der er ikke andet for Der er heller ikke længe tilbage med dig nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128