Nu skal pusletasken klar gøres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

skal prøve kommer jo an på hvor hurtig det kommer til at gå hvis der sker mere

men hvis jeg ikke er online imorgen enden kl 8 så er der sket noget

Okay, det er en aftale. Nu logger jeg sikkert på kl 8:01, "har hun været på, ihh".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Okay, det er en aftale. Nu logger jeg sikkert på kl 8:01, "har hun været på, ihh".

hihi Nicklas plejer at stå op mellem 07.00 0g 07.40 og jeg tænder som regl computeren med det sammen for lige at vågne selv

Anmeld

10. august 2011

SaNiNa

Og der er ikke sket noget i nat. skal dog ud og tjekkes her kl 08.30 de bliver bare ved med at komme med rimelig kræft.

Anmeld

10. august 2011

ønskeprinsesse2011

Og der er ikke sket noget i nat. skal dog ud og tjekkes her kl 08.30 de bliver bare ved med at komme med rimelig kræft.

uha håber på en update når du ved noget. det så spændende.

Anmeld

10. august 2011

SaNiNa

ønskeprinsesse2011 skriver:

uha håber på en update når du ved noget. det så spændende.

Hjemme igen. Ja veer er der men de er ikke reglmæssige nok så det ligner godt nok meget sidste graviditet så regner ikke selv med der sker noget før om flere uger.

Nu skal jeg bare søger for at slappe af og se at få vasket det sidste tøj. og gjort klar til hun kommer.

Anmeld

10. august 2011

MaybeBaby

Hjemme igen. Ja veer er der men de er ikke reglmæssige nok så det ligner godt nok meget sidste graviditet så regner ikke selv med der sker noget før om flere uger.

Nu skal jeg bare søger for at slappe af og se at få vasket det sidste tøj. og gjort klar til hun kommer.

Altså altså - hvis baby da så bare ville bestemme sig! Så du enten kunne få noget ro eller komme i gang. Det må tære så hårdt at være "midt i", så kroppen ikke kan få noget ro. For tænk hvis hun melder sin ankomst efter en periode, hvor du ikke har fået slappet af :-O man (og kroppen) når jo at give op på forhånd! Puster enten ve støv eller noget smertestillende din vej - hvad du nu ønsker mest

Anmeld

10. august 2011

SaNiNa

MaybeBaby skriver:

Altså altså - hvis baby da så bare ville bestemme sig! Så du enten kunne få noget ro eller komme i gang. Det må tære så hårdt at være "midt i", så kroppen ikke kan få noget ro. For tænk hvis hun melder sin ankomst efter en periode, hvor du ikke har fået slappet af :-O man (og kroppen) når jo at give op på forhånd! Puster enten ve støv eller noget smertestillende din vej - hvad du nu ønsker mest

Tusind tak, skal snakke med en læge på fredag fordi det nu er på præcist sammen måde som med Nicklas hvor jeg slet ikke kunne mere da De satte mig igang, min krop var stået af og jeg ønsker jo ikke at ende i aks igen.

Så håber enten de giver mig noget at sove på eller de sætter mig i gang, i håb om hun så vil komme ud.

Anmeld

10. august 2011

MaybeBaby

Tusind tak, skal snakke med en læge på fredag fordi det nu er på præcist sammen måde som med Nicklas hvor jeg slet ikke kunne mere da De satte mig igang, min krop var stået af og jeg ønsker jo ikke at ende i aks igen.

Så håber enten de giver mig noget at sove på eller de sætter mig i gang, i håb om hun så vil komme ud.

Puha, der er længe til fredag, hva? Men glæder mig til update! og så er det godt at du har en ventil herinde, så du kan komme af med dine frustrationer.

Anmeld

10. august 2011

SaNiNa

MaybeBaby skriver:

Puha, der er længe til fredag, hva? Men glæder mig til update! og så er det godt at du har en ventil herinde, så du kan komme af med dine frustrationer.

Tak. Ja i er nogle rigtig skønne kvinder det må være baby.dk bedste terminsgrupper og kommende mødregrupper

Det bliver en lang dag imorgen og fredag formiddag, men glæder mig også lidt til at høre hvad lægen har at sige. så må jeg se frem til jeg skal til fys i morgen middag bliver så dejlig at blive strukket ud igen

Anmeld

10. august 2011

MaybeBaby

Tak. Ja i er nogle rigtig skønne kvinder det må være baby.dk bedste terminsgrupper og kommende mødregrupper

Det bliver en lang dag imorgen og fredag formiddag, men glæder mig også lidt til at høre hvad lægen har at sige. så må jeg se frem til jeg skal til fys i morgen middag bliver så dejlig at blive strukket ud igen

Ja, og så er det rart at have nogle, der har fulgt lidt med én, så man ikke skal til at forklare sig igen og ugen var på 2 sider da jeg lige blev gravid, men følte hurtigt, at det var her, jeg hørte til Men de første jeg rigtig snakkede med var også Kofoed og frk J, så det var jo den bedste start man kunne få - og det er bestemt ikke blevet værre efter, at man er kommet i mødregruppen her krydser fingre for at miraklernes tid endnu ikke er forbi og du får sovet efter al den vasken tøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.