Nu skal pusletasken klar gøres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

MaybeBaby

Jemion skriver:

Ja der er ikke andet for Der er heller ikke længe tilbage med dig nu

Ja, men tror når det kommer til utålmodighed, så er der stor forskel på, om man er sat til d. 2. Eller d. 18. men glææææder mig til at blive færdig med det sidste af babys værelse, så jeg også kan begynde på, at gå en ekstra tur op og ned ad trapper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

SaNiNa

MaybeBaby skriver:

Ja, men tror når det kommer til utålmodighed, så er der stor forskel på, om man er sat til d. 2. Eller d. 18. men glææææder mig til at blive færdig med det sidste af babys værelse, så jeg også kan begynde på, at gå en ekstra tur op og ned ad trapper

Jamen søde du kan da bare begynde at gå op og ned af trapperne nu, de siger jo en krop i god form har letter ved at føde. Og min krop er slet ikke i form efter de her bækken pis.

Men de sidste to dage har jeg været nede i kælderen 20.000 gange så nu må den være i tip top eller kan ikke gå mere end 4 trin så er jeg færdig

Anmeld

10. august 2011

MaybeBaby

Sanne og Nicklas skriver:

Jamen søde du kan da bare begynde at gå op og ned af trapperne nu, de siger jo en krop i god form har letter ved at føde. Og min krop er slet ikke i form efter de her bækken pis.

Men de sidste to dage har jeg været nede i kælderen 20.000 gange så nu må den være i tip top eller kan ikke gå mere end 4 trin så er jeg færdig

Haha, har hund, så får gået en masse hver dag Men måske jeg skal gå lidt oftere med ham så

Anmeld

11. august 2011

SaNiNa

MaybeBaby skriver:

Haha, har hund, så får gået en masse hver dag Men måske jeg skal gå lidt oftere med ham så

iih jeg vil også have en hund, får vi nok til foråret og iiih Nicklas og jeg vi glæder os, nu når vi skla af med vores hankat men det kan bare ikke blive ved mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.