Nu skal pusletasken klar gøres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.737 visninger
53 svar
0 synes godt om
9. august 2011

SaNiNa

Har haft så mange voldsomme plukveer at jeg var helt sikker på at nu var fødslen ved at gå igang i nat, men der er stadig ikke sket noget.

Så håber de lover tørvejr i dag så jeg kan få vask alt hendes tøj og hængt det ud. + dyner sengtøj sengerand ja alt bliver jo nød til at vaskes og klargøres.

Så de har bare at love godt vejr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Kofoed.

Nu skal ikke heller ikke sætte fødselen igang ved at lave alt for meget Men spændende, og samtidig træls. Vi glæder os til dine updates

Anmeld

9. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Nu skal ikke heller ikke sætte fødselen igang ved at lave alt for meget Men spændende, og samtidig træls. Vi glæder os til dine updates

Hihi der er vist ingen fare for jeg laver for meget. er helt færdig som nu hvor jeg har kørt Nicklas i dp og gået op af trapperne så laver jeg ikke noget den næste time eller mere bliver så dårlig af at gå på trapperne.

Kan også kun lige give ham tøj på og så må jeg altså ind og sætte lidt enden vi kan gå videre til næste trin. pænt træls

Anmeld

9. august 2011

mamiolvi

Sanne og Nicklas skriver:

Har haft så mange voldsomme plukveer at jeg var helt sikker på at nu var fødslen ved at gå igang i nat, men der er stadig ikke sket noget.

Så håber de lover tørvejr i dag så jeg kan få vask alt hendes tøj og hængt det ud. + dyner sengtøj sengerand ja alt bliver jo nød til at vaskes og klargøres.

Så de har bare at love godt vejr

God dag til dig ... Jeg har ca 7 uger endnu ...

Anmeld

9. august 2011

Kofoed.

Hihi der er vist ingen fare for jeg laver for meget. er helt færdig som nu hvor jeg har kørt Nicklas i dp og gået op af trapperne så laver jeg ikke noget den næste time eller mere bliver så dårlig af at gå på trapperne.

Kan også kun lige give ham tøj på og så må jeg altså ind og sætte lidt enden vi kan gå videre til næste trin. pænt træls

Ja okay, så overanstrenger du dig heller ikke. Men jahh.

Anmeld

9. august 2011

SaNiNa

mamiolvi skriver:

God dag til dig ... Jeg har ca 7 uger endnu ...

jeg har 6 uger til termin. men som det er lige fortiden er jeg slet ikke sikker på hvornår hun vil ankomme i nat har bare været så træls og hård.

Men ens termin ligger jo inden for 14 + og 14 % termins datoen og så er der altså kun 4 uger. og intet er vasket eller klar her så må jo nok heller ikke lidt igang

Anmeld

9. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Ja okay, så overanstrenger du dig heller ikke. Men jahh.

Nej. Ønsker mig bare så meget en rengørings ting som ville ryde op efter nicklas og manden, støvsuge og tørre støv af især gøre de ting jeg ikke kan komme ned og gør mere.

Det burde virkelig været noget gravide fik tildelt når de kom til jdm første gang hihi

Anmeld

9. august 2011

Kofoed.

Nej. Ønsker mig bare så meget en rengørings ting som ville ryde op efter nicklas og manden, støvsuge og tørre støv af især gøre de ting jeg ikke kan komme ned og gør mere.

Det burde virkelig været noget gravide fik tildelt når de kom til jdm første gang hihi

Til alle gravide i 3. trimester Kan manden ikke hjælpe lidt?

Anmeld

9. august 2011

mamiolvi

jeg har 6 uger til termin. men som det er lige fortiden er jeg slet ikke sikker på hvornår hun vil ankomme i nat har bare været så træls og hård.

Men ens termin ligger jo inden for 14 + og 14 % termins datoen og så er der altså kun 4 uger. og intet er vasket eller klar her så må jo nok heller ikke lidt igang

Jeg skal have plan lagt ks ... og kender datoen ... alt er klar her og kan næsten ikke vente ...

Anmeld

9. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Til alle gravide i 3. trimester Kan manden ikke hjælpe lidt?

Jo det kunne han og gør det også når jeg har sagt til 1000gang men han er jo træt når han kommer hjem fra arbejde. og jeg gider bare ikke blive ved med at sige tingene for det ender alligevel med jeg selv gør det for det går hurtiger og der sker mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.