Nu skal pusletasken klar gøres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

SaNiNa

mamiolvi skriver:

Jeg skal have plan lagt ks ... og kender datoen ... alt er klar her og kan næsten ikke vente ...

ååh ville også gerne kender datoen, men tanken om et ks igen skræmmer mig, men ved jo også godt det kan ende der igen hvis fødslen ikke forløber som den skal. og jeg kan jo selv sige stop og det er et aks med det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Jo det kunne han og gør det også når jeg har sagt til 1000gang men han er jo træt når han kommer hjem fra arbejde. og jeg gider bare ikke blive ved med at sige tingene for det ender alligevel med jeg selv gør det for det går hurtiger og der sker mere.

Det har jeg også oplevet en gang eller to Har i ikke en nabopige eller en kusine et eller andet, der kan hjælpe et par timer et par gange om ugen?

Anmeld

9. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Det har jeg også oplevet en gang eller to Har i ikke en nabopige eller en kusine et eller andet, der kan hjælpe et par timer et par gange om ugen?

Vi har farmor men vil jo heller ikke blive ved med at "burge" hende. De er jo samtidig rigtig gode til at tage Nicklas og vaske vores tøj jeg laver kasserne med små seddler i hvordan det skal vaskes så sætter hun det over og hænger op lægger sammen og så kommer kasserne retur lige til at lægge på plads. Den bedste vaskemaskine i nogensinden har købt hihi.

Anmeld

9. august 2011

Kofoed.

Vi har farmor men vil jo heller ikke blive ved med at "burge" hende. De er jo samtidig rigtig gode til at tage Nicklas og vaske vores tøj jeg laver kasserne med små seddler i hvordan det skal vaskes så sætter hun det over og hænger op lægger sammen og så kommer kasserne retur lige til at lægge på plads. Den bedste vaskemaskine i nogensinden har købt hihi.

Den vil jeg gerne låne Ja kan godt forstå, at i ikke sender hende til mere end det. Men er en rengøring hjælps pige ikke noget ikke kunne prøve at få fat i, hun kunne jo komme en eller to gange i ugen, støvsuge, vaske gulv og tøre støv af. 1½-2 timers arbejde og 100 kr pr gang, det må da være fair nok.

Anmeld

9. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Den vil jeg gerne låne Ja kan godt forstå, at i ikke sender hende til mere end det. Men er en rengøring hjælps pige ikke noget ikke kunne prøve at få fat i, hun kunne jo komme en eller to gange i ugen, støvsuge, vaske gulv og tøre støv af. 1½-2 timers arbejde og 100 kr pr gang, det må da være fair nok.

Jo det kunne vi sikkert har ikke rigtig undersøgt det. men kunne være vi skulle undersøge det, det er jo ikke så mange uger det drejer sig om

Anmeld

9. august 2011

Kofoed.

Jo det kunne vi sikkert har ikke rigtig undersøgt det. men kunne være vi skulle undersøge det, det er jo ikke så mange uger det drejer sig om

næh og samtidig er det rart at have i baghånden, hvis lillepigen viser sig at være fx kolik barn eller sådan.

Anmeld

9. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

næh og samtidig er det rart at have i baghånden, hvis lillepigen viser sig at være fx kolik barn eller sådan.

netop.

Anmeld

9. august 2011

morpåthurø

Jeg har også overvejet hvornår jeg skal gå i gang med at gøre klar og pakke taske mv. Manden griner af mig og kan ikke forstå at jeg glæder mig sådan til at "bygge rede" :-)

Jeg gik på barsel i sidste uge, sådan officielt- har jo været sygemeldt siden slutningen af april men alligevel det betyder jo at vi nærmer os lillebrors ankomst. Jeg har også en del plukveer, men de gør ikke ondt,  så tror ikke jeg skal forvente at lillebror snart melder sin ankomst. Men jeg skal snart i gang med at gøre klar.

Mht. manden så kan jeg i hvert fald ikke klage. (jeg har opdraget ham godt) Han hjælper rigtig meget til herhjemme. Bader børnene, putter dem, støvsuger og gør generelt meget af det jeg beder om, så jeg må ikke klage  Men derfor er der jo mange ting "tilbage" som jeg gerne ville have en maskine til at gøre.

Held og lykke med klargøring til de små til jer alle. Det bliver så spændende... (jeg ville ønske det var mig som havde termin i starten af sep)

Anmeld

9. august 2011

SaNiNa

LOUISEHOBRO skriver:

Jeg har også overvejet hvornår jeg skal gå i gang med at gøre klar og pakke taske mv. Manden griner af mig og kan ikke forstå at jeg glæder mig sådan til at "bygge rede" :-)

Jeg gik på barsel i sidste uge, sådan officielt- har jo været sygemeldt siden slutningen af april men alligevel det betyder jo at vi nærmer os lillebrors ankomst. Jeg har også en del plukveer, men de gør ikke ondt,  så tror ikke jeg skal forvente at lillebror snart melder sin ankomst. Men jeg skal snart i gang med at gøre klar.

Mht. manden så kan jeg i hvert fald ikke klage. (jeg har opdraget ham godt) Han hjælper rigtig meget til herhjemme. Bader børnene, putter dem, støvsuger og gør generelt meget af det jeg beder om, så jeg må ikke klage  Men derfor er der jo mange ting "tilbage" som jeg gerne ville have en maskine til at gøre.

Held og lykke med klargøring til de små til jer alle. Det bliver så spændende... (jeg ville ønske det var mig som havde termin i starten af sep)

Plukveer er som sådan heller ikke tegn på fødslen er igang, men de er med til at gøre din krop klar til fødslen og tit kan plukveerne går over i rigtige veer.

Her er det også manden som bader Nicklas eller Nicklas klare det jo selv han skal lige vaskes og så tørres og have hjælp til at tage tøj på eller så leger han jo i badekaret eller bruseren vi skal kun side og holde øje med ham.

Ang tasken så tør jeg ikke at vente meget længere med Nicklas var den pakker længe før også fordi min fødsel flere gang var påbegynd og de stoppede den i uge 26. Lidt lige som denne her gang

Anmeld

9. august 2011

ønskeprinsesse2011

her er det hele vasket. og pudsletasken er pakket.

og jeg er da os ved at være i tvivl om hvornår hun kommer ud da jeg siden i fredags har haft plukveer hele tiden. og nogen af dem er virkelig slemme.

jeg har 5 uger til termin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.