Nu skal pusletasken klar gøres

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

morpåthurø

Okay. Jeg har 7 uger til termin, så jeg går i gang om 14 dages tid med at gøre klar. Vi har ikke meget andet end at skulle vaske tøj og pakke taske, da vi ikke har børneværelse til lillebror og han skal have pusleplads i badeværelset så hans storebror som stadig bruger ble beholder puslebordet på sit værelse.

Jeg tror heller ikke at mine plukveer er tegn på snarlig fødsel. Jeg er gået over de 2andre gange så jeg tror også jeg går over denne gang. Det betyder jo nok at jeg blir en af de sidste i gruppen som føder, men nu må vi se:-) Jeg glæder mig  virkelig meget til lillebrors ankomst:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

SaNiNa

LOUISEHOBRO skriver:

Okay. Jeg har 7 uger til termin, så jeg går i gang om 14 dages tid med at gøre klar. Vi har ikke meget andet end at skulle vaske tøj og pakke taske, da vi ikke har børneværelse til lillebror og han skal have pusleplads i badeværelset så hans storebror som stadig bruger ble beholder puslebordet på sit værelse.

Jeg tror heller ikke at mine plukveer er tegn på snarlig fødsel. Jeg er gået over de 2andre gange så jeg tror også jeg går over denne gang. Det betyder jo nok at jeg blir en af de sidste i gruppen som føder, men nu må vi se:-) Jeg glæder mig  virkelig meget til lillebrors ankomst:-)

Jeg ønsker virkelig ikke at gå over tid denne her gang, det orker jeg virkelig ikke.

Men jo flere plukveer man har siger de jo gør fødslen letter så min må godt nok blive let.

Anmeld

9. august 2011

SaNiNa

ønskeprinsesse2011 skriver:

her er det hele vasket. og pudsletasken er pakket.

og jeg er da os ved at være i tvivl om hvornår hun kommer ud da jeg siden i fredags har haft plukveer hele tiden. og nogen af dem er virkelig slemme.

jeg har 5 uger til termin.

med 5 uger til termin kan det jo godt være der snart er en lille baby på vej. men jo håber da lige i venter lidt endnu.

Plukveer de er rigtig gode for din krop også selvom de er trælse og kan gøre rimelig ondt. de må bare ikke gør rigtig ondt så ville jeg nok lige kontakte min jdm eller fg

Anmeld

9. august 2011

ønskeprinsesse2011

Sanne og Nicklas skriver:

med 5 uger til termin kan det jo godt være der snart er en lille baby på vej. men jo håber da lige i venter lidt endnu.

Plukveer de er rigtig gode for din krop også selvom de er trælse og kan gøre rimelig ondt. de må bare ikke gør rigtig ondt så ville jeg nok lige kontakte min jdm eller fg

de gør til tider rigtig av. men har været hos lægen i dag og hun siger der ik er noget at gøre ved det da min urin er fin.. så jeg sku bare vente og se tiden an..

de er så slemme lige i tiden at jeg heller ik kan sove for dem

Anmeld

9. august 2011

SaNiNa

ønskeprinsesse2011 skriver:

de gør til tider rigtig av. men har været hos lægen i dag og hun siger der ik er noget at gøre ved det da min urin er fin.. så jeg sku bare vente og se tiden an..

de er så slemme lige i tiden at jeg heller ik kan sove for dem

Kender det alt for godt, her har de faktisk været på stadiet som veer hele eftermiddage men tør ikke håbe på noget, der er jo intet som er klar og det meste af hende tøj det er vådt og hænger til tørre

Anmeld

9. august 2011

SaNiNa

Lille update:

Så er to maskiner vasket og hænger til tørre den 3 er i maskinen og så der kun 2 igen wee

Tilgenglæd har mine plukveer taget pænt meget til og gået over i  vee ligende nogle her til eftermiddag og av av hvade virkelig glemt hvor godt de kan gør. Så nu håber vi bare der sker lidt mere eller de gider gå væk.

For i dag gider jeg ikke i fødsel er alt for træt Nicklas sørgede jo lige for mor måtte vaske badeværelse.

Anmeld

9. august 2011

Kofoed.

Lille update:

Så er to maskiner vasket og hænger til tørre den 3 er i maskinen og så der kun 2 igen wee

Tilgenglæd har mine plukveer taget pænt meget til og gået over i  vee ligende nogle her til eftermiddag og av av hvade virkelig glemt hvor godt de kan gør. Så nu håber vi bare der sker lidt mere eller de gider gå væk.

For i dag gider jeg ikke i fødsel er alt for træt Nicklas sørgede jo lige for mor måtte vaske badeværelse.

Jamen igen spændende. Det der sker noget yderligere? Og wee, så har du snart ordnet det hele, skønt.

Anmeld

9. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Jamen igen spændende. Det der sker noget yderligere? Og wee, så har du snart ordnet det hele, skønt.

Ja har lige hængt den sidste vaske op for idag nu er der heller ikke plads til mere.

Og jeg er stort set på vej i seng er så færdig

Anmeld

9. august 2011

Kofoed.

Ja har lige hængt den sidste vaske op for idag nu er der heller ikke plads til mere.

Og jeg er stort set på vej i seng er så færdig

Men du skriver lige inden, hvis i skal på sygehuset

Anmeld

9. august 2011

SaNiNa

Men du skriver lige inden, hvis i skal på sygehuset

skal prøve kommer jo an på hvor hurtig det kommer til at gå hvis der sker mere

men hvis jeg ikke er online imorgen enden kl 8 så er der sket noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.