Tøser, I må hjælpe mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2009

Lulle25

Håber du finder ud af det. Og synes det er en god ide med den regning. Tror da sagtens du kan få en udspicificeret regning selvom det er en firma tlf. Det er jo selve nummeret regningen skal udspicificeres fra.

Kan godt forstå du er i 7 sind, for det kan jo sagtens være han er uskyldig, men ville ikke stole på hverken mails hun har sendt til andre eller noget andet, og hvordan kan det være din mand ved hun har sendt mails til en anden? Jeg vil aldrig stole på sådan en kvinde, og da slet ikke hvis hun før har haft affære med kollegaen.

Håber det bedste for dig og din mand, og håber du kommer til bunds i alt det her for må indrømme jeg synes det er mærkeligt hun har sendt den besked forkert til din mand???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2009

Anonym trådstarter

Hej Louise.

Ja, det er måske gået lidt stærkt med mine indlæg, men grunden til at min kæreste ved, at hans kollega har en affære med en anden kollega er, at hun skrev det til ham som et svar på den besked, som jeg sendte til hende fra min kærestes telefon. Ja, det er blevet lidt langt og indviklet efterhånden

Problemet med den specificerede regning er, at jeg jo ved, at de er meget i kontakt telefonisk i og med, at de fysisk arbejder to forskellige steder, selvom de har stor kontakt arbejdsmæssigt. Det vil derfor ikke betyde noget, at jeg på en regning kan se, at de har snakket sammen flere gange om dagen.

Lige nu har jeg faktisk fået den idé, at jeg vil tale med den kollega, som hun har en affære med, så den person kan bekræfte, at de har et forhold. Min kæreste har viderebragt dette til kollegaen over telefonen, men hun siger, at hun synes, at jeg er ved at blive hysterisk, og at hun bliver afsindigt tosset, hvis vi blander den anden kollega ind i det (som vi jo nu godt ved, hvem er).

Jeg har det bare sådan lidt, at den anden kollega jo ligesom allerede er blandet ind i det, og at han da må mere interesseret i at få at vide, at kollegaen har sendt en besked forkert, og at det har skabt nogle problemer, som han nu bliver nødt at hjælpe med at få i orden, end at kollegaen videresender nogle mails, som de har skrevet til hinanden i fortrolighed (selvom han selvfølgelig ikke vil vide, at de bliver videresendt).

Med hensyn til videresendelsen af de to mails, så har kollegaen åbenbart ikke modtaget den (meget, meget lange) besked, hvor jeg bekræfter, at jeg ønsker, at hun videresender dem. Men som du også siger, Louise, så beviser de mails jo i bund og grund ingenting. Kollegaen kan jo i princippet selv have skrevet dem. Når jeg nævner dette for min kæreste, så er han ved at gå ud af sit gode skind af frustration over mine konspirationsteorier..

Anmeld

2. januar 2009

Lulle25

Hej igen. Håber I finder ud af det. Og ja det med regningen er svært, men du kan i det mindste tjekke om de har talt sammen forleden, for der var de vel ikke på arbejde? Ellers må du have held og lykke med dit detektiv arbejde, det er bare så frustrende for dig. Sender dig lige et par kram
og masser af tanker

Anmeld

2. januar 2009

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Hej Louise.

Ja, det er måske gået lidt stærkt med mine indlæg, men grunden til at min kæreste ved, at hans kollega har en affære med en anden kollega er, at hun skrev det til ham som et svar på den besked, som jeg sendte til hende fra min kærestes telefon. Ja, det er blevet lidt langt og indviklet efterhånden

Problemet med den specificerede regning er, at jeg jo ved, at de er meget i kontakt telefonisk i og med, at de fysisk arbejder to forskellige steder, selvom de har stor kontakt arbejdsmæssigt. Det vil derfor ikke betyde noget, at jeg på en regning kan se, at de har snakket sammen flere gange om dagen.

Lige nu har jeg faktisk fået den idé, at jeg vil tale med den kollega, som hun har en affære med, så den person kan bekræfte, at de har et forhold. Min kæreste har viderebragt dette til kollegaen over telefonen, men hun siger, at hun synes, at jeg er ved at blive hysterisk, og at hun bliver afsindigt tosset, hvis vi blander den anden kollega ind i det (som vi jo nu godt ved, hvem er).

Jeg har det bare sådan lidt, at den anden kollega jo ligesom allerede er blandet ind i det, og at han da må mere interesseret i at få at vide, at kollegaen har sendt en besked forkert, og at det har skabt nogle problemer, som han nu bliver nødt at hjælpe med at få i orden, end at kollegaen videresender nogle mails, som de har skrevet til hinanden i fortrolighed (selvom han selvfølgelig ikke vil vide, at de bliver videresendt).

Med hensyn til videresendelsen af de to mails, så har kollegaen åbenbart ikke modtaget den (meget, meget lange) besked, hvor jeg bekræfter, at jeg ønsker, at hun videresender dem. Men som du også siger, Louise, så beviser de mails jo i bund og grund ingenting. Kollegaen kan jo i princippet selv have skrevet dem. Når jeg nævner dette for min kæreste, så er han ved at gå ud af sit gode skind af frustration over mine konspirationsteorier..

Altså hvis hun vidersender en mail til dig, burde der i mail'en stå hvornår hun har modtaget den (mener både dato og klokslet) og i "emnelinien" at det er vidersendelse...

Anmeld

2. januar 2009

Anonym trådstarter

Ja, jeg ved godt, at datoeb og afsender fremgår, men man kan slette i teksten, og så er det vel ikke så meget værd? Jer muligvis lidt paranoid nu! Det er i hvert fald det indtryk, jeg har efter at have talt med kollegaen i telefonen, der på det kraftigste afviste, at min kæreste var tiltænkt som modtager af beskeden. Hun nægtede at bede den anden kollega om at kontakte mig, idet det havde været et meget vanskeligt forløb mellem de to, og fordi han i forvejen havde det svært med deres affære. Hun ville heller ikke skaffe mig en specificeret udgave af hendes mobilregning, idet hun syntes, at det var fuldstændigt ude på et sidespor! Min kæreste skrev herefter til hende og spurgte, hvorfor hun ikke ville sende os den specificerede regning, og herefter sendte hun en udskrift fra call-log, hvoraf det fremgik, at hun havde ringet til kollegaen på det tidspunkt, hvor min kæreste var ude at handle. Men....-det er jo en mail, og dem kan der rettes i. Gør man det, eller er det tankespind??

Hun skrev, at hun synes, det var helt vildt alt det der var sket pga. en fejlsendt sms, og at hun var bange for, at hendes mand også ville blive draget ind i det.

Min kæreste er meget i tvivl om, hvad han kan gøre for at få mig overbevist. Nogle forslag?

Anmeld

2. januar 2009

birgittemarie

Jeg synes absolut ikke, at du skal lade dig overtale til at lade sagen ligge, fordi hun nu bliver sur og irriteret.
Jeg synes, at det er en fuldstændig ærlig sag, at du vil have et bevis og jeg synes forøvrigt også, at det taler for din kærestes uskyld i alt det her, at han forsøger at få hende til at skaffe den regning.

Efter min mening er du i din gode ret til at drage den kollega, som hun påstår at have en affære med ind i det. Hvis jeg var dig, ville jeg skide på, hvad hun mener om den sag, for hun har da absolut ikke nogen ret til at blande sig i jeres forhold eller have nogen som helst holdninger til, hvordan du skal reagere på hendes fejltrin, når det kom til at gå ud over jer.
Hun langer bare ud, fordi hun med vold og magt vil have dig til at lade være med at involvere kollegaen og fordi hun er bange for, at hendes mand finder ud af noget. Jeg tænker, at det burde hun nok have spekuleret over, før hun valgte at have en affære med en anden.

Hvis jeg var dig, ville jeg reagere på hendes vrede og hendes forsøg på at gøre dig usikker på din egen forstand ved at kalde dig paranoid, ved at blive vred og fortælle hende, at du da sagtens kan gå til hendes mand, hvis hun ikke skaffer dig den telefonregning eller "giver dig lov til" at kontakte ham, hun påstår at have en affære med.

Jeg synes bestemt ikke, du er paranoid og lad for guds skyld være med at lade dem overbevise dig om andet! Du er rundt på gulvet og forvirret over alt det her og det ville enhver da være og derfor er det nemt for hende - og din kæreste for den sags skyld - at køre rundt med dig og overbevise dig om, at det er dig, der har et problem.
Jeg vil råde dig til at blive ved med at undersøge sagen, til du er overbevist om, at du kan stole på din kæreste og så lav en aftale for fremtiden om at involvere hinanden i alt. For så behøver du ikke blive i tvivl, hvis han skjuler noget for dig en anden gang.

Kh Birgitte

Anmeld

2. januar 2009

Anonym trådstarter

Puha, nu er det sgu blevet lidt grimt! Jeg har i dag pr. mail insisteret over for kollegaen på, at jeg bliver nødt til at tale med den person, som hun har en affære med for at få det endeligt bekræftet. Hun har hele tiden sagt, at det vil hun ikke, og at hun synes, at det er utroligt, at jeg ikke har mere tillid til mine omgivelser. Hun har skrevet, at hun har kendt pågældende i 18 år, og at det er hendes livs kærlighed, og at de har været on/off kærester i 8 år. Hun tvivler på, om det vil få mig til at stoppe, hvis jeg taler med ham, i og med at jeg tidligere har skrevet, at jeg ikke stopper, før jeg er overbevist, og fordi jeg jo så kunne tro, at hun havde fået ham til at lyve om deres forhold.

Hun har også skrevet, at hun har fået det fysisk dårligt, og at hun under ingen omstændigheder kan have et venskabeligt forhold til min kæreste længere, og atde hellerikke vil kunne arbejde sammen i fremtiden. Kollegaen har en højere stilling end min kæreste og ville derfor sikkert kunne have skaffet ham etjob, der er bedre end det, han har nu. Min kæreste er super ked af det over, at det er kommet så langt ud. Jeg synes sgu ikke, det er fair at blande ham ind i det.

Men....-jeg bliver sgu stadig nødt til at kontakte ham, hun har en affære med for at blive helt sikker. Det skal lige siges, at jeg har hans telefonnummer fra den udskrift fra call-log, som jeg modtog fra kollegaen tidligere i dag. Er jeg totalt stædig og paranoid?

Anmeld

2. januar 2009

Mikkelmusen

Hvordan ville hun selv have det hvis det var hende? Eller måske hun ville være ligeglad når hun selv er gift, og gør alligevel har et forhold ved siden af!!

Hvordan tager din kæreste det hele? Kan du se på ham om han lyver? Jeg kan i de fleste tilfælde se på min når han lyver. Det gør han så ikke mere, fordi han til sidst fik igen af samme skuffe. Så nu er vi begge afklaret med at det skader mere end det gavner.

Hvordan har han været overfor dig de sidste par dage? Prøver han at mildne dig på nogen måde? Altså fedte for dig, med blomster eller lign... Lave mad eller ting som han ikke plejer...? Støtter han dig? Aj måske rækker jeg for langt ud efter noget jeg ikke ved noget om..

Jeg synes ikke du går for langt, men du har tydeligvis overskredet hendes grænser. Jeg kan nu godt forstå hun går i forsvarspostion, men det er stadig ikke fair overfor din kæreste at det skal gå ud over en evt job-situation.

Jeg håber virkelig for dig du kommer til bunds i det. Jeg vil næsten gå så langt som at sige, at det er bedre du kan leve i vished og med en mand uden job, eller lavere stilling end han kunne ha... End at du skal leve i uvisheden og tænke over det konstant. Det vil altid sidde og gnave uanset hvor lang tid der går. Du slipper ikke af med det. Jeg har selv noget der gnaver mig, som jeg på ingen måde kan finde ud af om er sandhed eller løgn. Det er rigtig hårdt. Men du har muligheden for at finde sandheden. Så gør det endelig. Det andet holder man ikke til i længden.

Knus

Anmeld

2. januar 2009

Rasmine

Fårk, sikke et rod.
Synes sgu det er underligt hun kan sende en besked "forkert" afsted.
Skulle man ikke synes at sendte man en sms til en "hemmelig elsker", at så ville man være en million milliard % sikker på at det var den rigtige modtager, inden man trykkede send??

Mette - faktisk ret mistroisk mht. sådan noget...

Anmeld

2. januar 2009

Mikkelmusen

Mebach skriver:

Fårk, sikke et rod.
Synes sgu det er underligt hun kan sende en besked "forkert" afsted.
Skulle man ikke synes at sendte man en sms til en "hemmelig elsker", at så ville man være en million milliard % sikker på at det var den rigtige modtager, inden man trykkede send??

Mette - faktisk ret mistroisk mht. sådan noget...

Netop det jeg tænkte. Hvad nu hvis hun havde sendt den til sin mand? Og de ikke havde snakket i tlf?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.