Hej Louise.
Ja, det er måske gået lidt stærkt med mine indlæg, men grunden til at min kæreste ved, at hans kollega har en affære med en anden kollega er, at hun skrev det til ham som et svar på den besked, som jeg sendte til hende fra min kærestes telefon. Ja, det er blevet lidt langt og indviklet efterhånden
Problemet med den specificerede regning er, at jeg jo ved, at de er meget i kontakt telefonisk i og med, at de fysisk arbejder to forskellige steder, selvom de har stor kontakt arbejdsmæssigt. Det vil derfor ikke betyde noget, at jeg på en regning kan se, at de har snakket sammen flere gange om dagen.
Lige nu har jeg faktisk fået den idé, at jeg vil tale med den kollega, som hun har en affære med, så den person kan bekræfte, at de har et forhold. Min kæreste har viderebragt dette til kollegaen over telefonen, men hun siger, at hun synes, at jeg er ved at blive hysterisk, og at hun bliver afsindigt tosset, hvis vi blander den anden kollega ind i det (som vi jo nu godt ved, hvem er).
Jeg har det bare sådan lidt, at den anden kollega jo ligesom allerede er blandet ind i det, og at han da må mere interesseret i at få at vide, at kollegaen har sendt en besked forkert, og at det har skabt nogle problemer, som han nu bliver nødt at hjælpe med at få i orden, end at kollegaen videresender nogle mails, som de har skrevet til hinanden i fortrolighed (selvom han selvfølgelig ikke vil vide, at de bliver videresendt).
Med hensyn til videresendelsen af de to mails, så har kollegaen åbenbart ikke modtaget den (meget, meget lange) besked, hvor jeg bekræfter, at jeg ønsker, at hun videresender dem. Men som du også siger, Louise, så beviser de mails jo i bund og grund ingenting. Kollegaen kan jo i princippet selv have skrevet dem. Når jeg nævner dette for min kæreste, så er han ved at gå ud af sit gode skind af frustration over mine konspirationsteorier..
Anmeld