Har dit barn allergi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2011

Clisolka

Indtil videre har vi ingen allergi herhjemme - til gengæld er hun sammen med vores 2 hunkatte 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2011

Fenja09

Babymor2010 skriver:

Indtil videre har vi ingen allergi herhjemme - til gengæld er hun sammen med vores 2 hunkatte 

Dejligt - håber også at vores bebs går fri, selvom vi har dyr

Anmeld

1. august 2011

Dansker i England

Har stemt måske. Jeg har mange allergier, men indtil videre ser det ikke ud som om lillepigen har arvet det  -  at det forbliver sådan

Anmeld

1. august 2011

Ranarupta

Albert har mælkeallergi.

Anmeld

1. august 2011

akskovmose

Fenja09 skriver:

Hold da op, det er godt nok meget allergi jeres store dreng må døje med  Hvor gammel er han?

at den mindste ikke kommer til at lide af noget som helst.

Ja lægen var også noget chokeret over han slog ud på så mange.. Han er 9 år. Det er bare rigtig træls for ham.. Specielt når græspollen er på sit højeste.. 

Anmeld

2. august 2011

MomseJulia

Jeps desværre..

Pernille er ekstrem hård ramt, og har altid været det, hun har: Astma, som ikke er underkontrol pt, parfume allergi, nikkelallergi, høfeber, ekstrem tør ud, sart og tynd hud der gør hun har desværre strækmærker fordi hud ikke kan følge med, og noget fødevare allergi, hun tåler ikke farve stoffer, mælk i for store doiser, kiwi og haribo slik. udover døjer hun med dårlige øre, herpis i ansigtet, svag imunforsvar. 

De to andre har haft lidt AB som lille men vokset fra det inden børnehaven og tåler begge ikke kiwi, men ellers ikke 

Anmeld

2. august 2011

Trolde_mor

Kian har ingen allergier, dog har hans far støvallergi. Vi har hund og to katte og han får lov at nusse som han har lyst.

Da jeg var helt lille fik jeg allergi overfor hunde, men det gik i sig selv igen...

Anmeld

2. august 2011

TaAsJu

Her hjemme har vi en kamp for at finde ud af hvad vores lille (23 md og 14 kg) Fie er allergisk overfor, vi ved det er en madvare eller noget hun drikker. Men vi kan ikke finde ud af hvad det er.. Og lægerne ved det heller ikke.. Så vi bruge udelukkelses metoderne!!!

Anmeld

2. august 2011

Fenja09

Dansker i England skriver:

Har stemt måske. Jeg har mange allergier, men indtil videre ser det ikke ud som om lillepigen har arvet det  -  at det forbliver sådan

Træls at du har det, men håber da at din datter ikke arver det efter dig

Anmeld

2. august 2011

Fenja09

akskovmose skriver:

Ja lægen var også noget chokeret over han slog ud på så mange.. Han er 9 år. Det er bare rigtig træls for ham.. Specielt når græspollen er på sit højeste.. 

Det lyder godt nok ikke rart for ham!

Jeg kender til pollenallerig da min kæreste har det i en ret svær grad - nogle år er det rigtig slemt og andre år, som f.eks i år har han heldigvis ikke været så hårdt ramt af det. Men det er noget rigtig skidt at døje med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.