Caroline86 skriver:
lige præcis!
Men sundhedsstyrelsen har heller ikke fået de nye undersøgelser ind endnu, for de er stadig ved at trippelteste dem 
Vores katte var også altid søde og milde og Laura fik lov at klappe på dem osv uden at de gjorde noget men som du siger - det er altid godt liiiige at være obs 
Vi holdt dem ude af soveværelserne osv... tog de forholdsregler vi nu måtte og der var bare aldrig problemer!
Kattene virkede ikke til at være utilfredse og tingene fungere! Man må føle sig frem 
Men helt ærligt, hvis man skal følge samtlige råd Sundhedsstyrelsen sender ud, så ville man slet ikke kunne være gravid eller få børn
Synes godt nok der er mange ting, hvor man tænker " jeg er ikke syg, jeg er gravid", men skal man følge alle anbefalinger så ville jeg godt nok i den grad føle mig syg.
Vores katte kan kun gå i soveværelset om dagen, men hunden sover der om natten. Så tror bare vi fortsætter på den måde, det fungere helt fint. Selvom det da ville være dejligt at kunne have åbne dør om natten - nogle gange føles det lidt "trængt", selvom vi har et stort soveværelse 
Så ja man må bare tage en dag ad gangen og se hvordan det hele forløber.
Tusind tak for dine svar! 
Anmeld