Har dit barn allergi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Fenja09

MomseJulia skriver:

Det helt vildt, hun har en kasse med alt hendes medicin i, og jeg kan ikke finde rundt i den. Hun har lige afsluttet 10.klasse med max 10 sygedage, selvom hun var igennem en gang halsbetændelse, mellemørebetændelse, influenza og 2x forkølelsen, hun blev smidt hjem en dag fordi hun var syg

Hellere undgå parfume så længe, så de kan bruge parfume når de engang skal til og gå i byen.

Det var godt nok rigtig flot af hende at gennemgå et skoleår med kun 10 sygedage når man har så mange ting at døje med!

Ja, der er ingen grund til alt det parfume i samtlige produkter, man kan sagtens mindske forbruget uden at være helt hysterisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Fenja09

de-wett skriver:

HAr svaret ja . Min datter kan ikke tåle penicilin

Det kender jeg til - min mor kan nemlig heller ikke tåle pencilin. Heldigvis er det da til at undgå når man ved det

Anmeld

2. august 2011

MomseJulia

Fenja09 skriver:

Det var godt nok rigtig flot af hende at gennemgå et skoleår med kun 10 sygedage når man har så mange ting at døje med!

Ja, der er ingen grund til alt det parfume i samtlige produkter, man kan sagtens mindske forbruget uden at være helt hysterisk

Hun fik også stor ros ved samlerne, men når man elsker skolen så gør man ALT for og komme afsted

Vi er overhoved ikke hys, vores unger har ikke selv sengetøj med i byen osv, og sender ikke selv sæbe med osv, men vasker i og os i neutral, Pernille bruger også en parfume når hun er til fest

Anmeld

2. august 2011

Henri84

Herhjemme er Elias testet for diverse, men en allergi er der endnu aldrig fundet på trods af mange mener der må være et eller andet.. Han har astma i svær grad som er meget svær at kontrollere, men de kan altså ikke som sådan finde en allergi som udløser den..
Han skal dog testes for penicilinallergi her sidst på mdr. for 2. gang, da han 2 gange har fået voldsomme udslæt i forbindelse med flemoxinbehandling. Han er immundefekt, så det er lidt uheldigt hvis han ikke kan tåle det, da behandlingsmulighederne så er færre, og risikoen for at han bliver resident større..
Lillesøster har børneeksem som vi endnu ikke ved skyldes en allergi... Og er desuden ekstremt ørebarn..
Jeg havde selv børneeksem som barn, og reagerer ved berøring med græs og klor, så ikke den gængse pollenallergi, men jeg slår fuldstændig ud med kløende rødt udslæt ved kontakt..
Farmand var som barn multiallergiker, men er vokset fra det her som voksen. Så begge unger er bestemt i risikozonen for allergier..

Anmeld

2. august 2011

Fenja09

MomseJulia skriver:

Hun fik også stor ros ved samlerne, men når man elsker skolen så gør man ALT for og komme afsted

Vi er overhoved ikke hys, vores unger har ikke selv sengetøj med i byen osv, og sender ikke selv sæbe med osv, men vasker i og os i neutral, Pernille bruger også en parfume når hun er til fest

Ja, det er rigtig - når interessen er stor så skal der meget til at holde en hjemme

Dejligt at hun også kan bruge lidt parfume når hun skal i byen eller andet sjovt, så hun også kan dufte rigtig godt

Anmeld

2. august 2011

morethanperfect

Oscar har ingen så vidt jeg ved Han er også kun 9 mdr. nu her ..

Men han kan ikke tåle ketchup . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.