Vores børneværelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

TrineMine86

Kofoed. skriver:

jeg kan rigtig godt lide det farve tema

mange tak  det er total yndlingsfarver herhjemme, så selvfølgelig skulle lillemandens værelse være i disse farver hehe..

jeres babyværelse ser også rigtig fint og STORT ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

MaybeBaby

TrineMine86 skriver:

hvor er det nogle fine værelser alle sammen  

sådan ser vores drengeværelse ud indtil videre, det roder en del, men vi får vel ryddet det op på et tidspunkt hehe

god dag til jer alle

Ih hvor fint!!! Og så kan jeg godt lide farverne - måske især fordi det minder om vores - og så det, at temaet heller ikke bliver for baby! Good one!

Anmeld

9. august 2011

Kofoed.

TrineMine86 skriver:

mange tak  det er total yndlingsfarver herhjemme, så selvfølgelig skulle lillemandens værelse være i disse farver hehe..

jeres babyværelse ser også rigtig fint og STORT ud

Det er slet ikke så stort, hehe, det er langt, men ikke så bredt og så er der to døre, en til køkkenet og en til soveværelset, så virker det også større.

Anmeld

9. august 2011

***S***

Hold da op nogle flotte værelser I alle har fået lavet!!

Må heller se at komme lidt igang med mit børne hjørne!

Anmeld

9. august 2011

maryjane

Iha, er slet ikke kommet så langt. Lige nu ligner det mest bare et roderum fyldt med sager.

Anmeld

9. august 2011

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

Ih hvor fint!!! Og så kan jeg godt lide farverne - måske især fordi det minder om vores - og så det, at temaet heller ikke bliver for baby! Good one!

mange tak  jeres ser også virkelig fint ud  og nej jeg er heller ikke til alt det baby halløj, og babyblåt osv, kan bedre lide nogle "knald" farver

Anmeld

9. august 2011

TrineMine86

Kofoed. skriver:

Det er slet ikke så stort, hehe, det er langt, men ikke så bredt og så er der to døre, en til køkkenet og en til soveværelset, så virker det også større.

nåe okei, ja for på billederne ser det altdå virkelig stort ud

Anmeld

9. august 2011

Kofoed.

TrineMine86 skriver:

nåe okei, ja for på billederne ser det altdå virkelig stort ud

Det er heller ikke det mindste værelse, men soveværelset er en balsal, hehe, elsker rum størrelserne i den her lejlighed, det er bare ikke skide smart unøttet (så som toilettet osv.).

Anmeld

10. august 2011

Sifling

Kofoed. skriver:

Sådan ser vores børneværelse pt ud. Der hvor blespand, skråstol og autostol (i sort sæk) står skal puslebordet være og det er som sagt et ala det MaybeBaby har. Der ud over mangler vi en kommode, som jeg intet aner om hvornår vi for, den skal stå ved siden af den anden kommode. Tremmesengen skal rykkes ind til væggen, når kæresten er færdig med at male sommerfugle.
Derudover skal jeg lige rykke rundt på alle små tingene i rumdeleren og vindueskrammen skal tømmes. Kobordet aner jeg ikke hvor skal være, det bliver spændende.

Fandt også ud af i dag, at jeg ikke har nogle lagner til tremmesengen, så dem skal jeg have fat i et par stykker af.

Ang. lagner til tremmeseng, så slå et smut forbi Babysam. Har lige købt der selv og de var på tilbud til 4 for 100,-

Anmeld

10. august 2011

Sifling

Flotte baby/børneværelser!
Jeg syntes selv det har været lidt svært at finde ud af, da det helst ikke skulle være alt for "baby", de vokser jo så hurtig Og så syntes jeg bare udvalget til piger er meget større, men det er nok fordi det flader en meget nemmere at lave et prinsesse værelse end et med biler Og oven i det troede jeg aldrig jeg skulle nå det, da min kærestes mor skulle komme denne weekend fra polen og tappasere, da hun er rigtig dygtig til det og min kæreste allerede havde formået at lave en ikke vellykket væg Men hun aflyste for nogle dage siden. Men så kom jeg hjem fra en tur til Jylland hos mine forældre og så har min kæreste bare ordnet det hele, tapaseret, lagt lister, samlet bøbler osv DEJLIG overraskelse
Der bliver nok ændret lidt i det endnu, men nu får i lige lidt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.