HeidiØ skriver:
Årh, det kan jeg godt se, det kommer til at knibe lidt med pladsen! .. men jeg er vild med dit motto: "hvor der er hjerterum, er der husrum"
.. det er bare super!
Kan se du ihvertfald skal føde i Holstebro. Er det også der I har hus da? Jeg kommer fra Holstebro, så har min mor der endnu, så jeg er der tit. Hehe! Savner Holstebro meget - og min kæreste og jeg ville rigtig gerne bo der, men (som du nok også selv ved, hehe) så er det jobmæssigt ikke smart nu og husene holder priserne meget godt, og er til dels svære at komme af med deroppe!
Ja Holstebro er en dejlig by, bruger og har brugt byen meget.. Jeg bor godt nok i Bøvlingbjerg, hvis du ved hvor det ligger.. 30 km vest for Holstebro, der er det ikke nemt at få husene solgt.. Arbejde, nej det er ikke altid nemt at finde noget, her i Lemvig kommune, inden for mit arbejdsområde (sosu-ass.) er det næsten umuligt, at få mere end 20 faste timer, og det kan man virkelig hverken leve eller dø af, med hus og 3-4 børn
så hedder det afløsertimer, hmm..
Hvor langt er I flyttet hen? Kan godt forstå du gerne vil tilbage til området.. Jeg ville være rigtig ked af at flytte herfra.. Jeg kan så varmt anbefale Bøvlingbjerg, hvor der er alt hvad en børnefamilie ønsker, fantastisk børnehave/vuggestue, godt foreningsliv, kanon skole, læge, fys, apotek osv osv.. Og husene er til en pris, hvor man har plads i økonomien til to biler. Vores koster 650.000.- hvor vi indendørs har renoveret det hele, den er bare lige lille nok til en familie i vores størrelse.. og ja så er der så arbejde, men 30 km til Holstebro, 40 km til Ringkøbing, 18 km til Lemvig er der trods alt en del muligheder..
Lige et lille reklamespot..