Ja, nu er der ikke længe til at den første af os har termin, og da jeg selv kun har 7 uger, er vi selvfølgelig gået igang med børneværelset.
Jeg tænkte det kunne være hyggeligt og måske inspirerende at se hinandens ideer
Og så kan man opdatere med billeder, når der sker noget nyt på den front.
Jeg har aldrig været så meget for, at baby/børneværelser bliver for proppet med tapet/puder/tæpper og lign. med masser af små bamser og andet småt i 1000 eksemplarer. Mine øjne bliver forvirrede!
Så jeg har valgt et meget enkelt tema på vores drengs værelse, som så kan udvides, når han bliver ældre og han ender med at interesserer sig for pirater eller superhelte. Indtil da så bestemmer mor 
Værelset er ikke stort, men jeg tror det ender med at blive godt.
Billede 1: Det er altså ikke gardinet, men det ender med at blive forhænget til et intermistisk skab, som skal bygges fra vinduet hen til kommoden. Her bag kommer der 4 hylder til fx ekstra bleer og skumklude, der har været på tilbud osv. Og en bøjlestang til jakker, skjorter og andet.
Billede 2: Det siger lidt sig selv - ville bare pale med at kommoden er samlet uden ret meget testosteron indblandet. 
Billede 3: Det meste af væreslet (Små 7 km2) Og vores dejlige lille hundeprut, der nyder det nylagte gulv.
Billede 4: Puslereolen - som jeg fik foræret(!!!) af Cecilie84, da hun skulle have en ny pusleplads til hendes nr. 2. Selve puslepladen er dog ikke sat på endnu. Og så har vi sat en tykkere MDF plade på som bagvæg, som jeg har tapetseret... UDEN BRUG AF SMÅ BAMSER! 
Billede 5: Et bedre billede af tapetet og hvad det gemmer, når lyset falder rigtigt 
Billede 6: Vores første fælleskøbte bamse til ham den bette 
Inden for et par uger kommer Leandersengen hjem, men der kommer flere opdateringer med billeder, som projektet skrider frem 
/Mette - i det vildeste bygge-rede-humør