Vores børneværelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.291 visninger
62 svar
0 synes godt om
31. juli 2011

MaybeBaby

Ja, nu er der ikke længe til at den første af os har termin, og da jeg selv kun har 7 uger, er vi selvfølgelig gået igang med børneværelset.

Jeg tænkte det kunne være hyggeligt og måske inspirerende at se hinandens ideer Og så kan man opdatere med billeder, når der sker noget nyt på den front.

Jeg har aldrig været så meget for, at baby/børneværelser bliver for proppet med tapet/puder/tæpper og lign. med masser af små bamser og andet småt i 1000 eksemplarer. Mine øjne bliver forvirrede!  Så jeg har valgt et meget enkelt tema på vores drengs værelse, som så kan udvides, når han bliver ældre og han ender med at interesserer sig for pirater eller superhelte. Indtil da så bestemmer mor

Værelset er ikke stort, men jeg tror det ender med at blive godt.

Billede 1: Det er altså ikke gardinet, men det ender med at blive forhænget til et intermistisk skab, som skal bygges fra vinduet hen til kommoden. Her bag kommer der 4 hylder til fx ekstra bleer og skumklude, der har været på tilbud osv. Og en bøjlestang til jakker, skjorter og andet.

Billede 2: Det siger lidt sig selv - ville bare pale med at kommoden er samlet uden ret meget testosteron indblandet. 

Billede 3: Det meste af væreslet (Små 7 km2) Og vores dejlige lille hundeprut, der nyder det nylagte gulv.

Billede 4: Puslereolen - som jeg fik foræret(!!!) af Cecilie84, da hun skulle have en ny pusleplads til hendes nr. 2. Selve puslepladen er dog ikke sat på endnu. Og så har vi sat en tykkere MDF plade på som bagvæg, som jeg har tapetseret... UDEN BRUG AF SMÅ BAMSER!

Billede 5: Et bedre billede af tapetet og hvad det gemmer, når lyset falder rigtigt

Billede 6: Vores første fælleskøbte bamse til ham den bette

Inden for et par uger kommer Leandersengen hjem, men der kommer flere opdateringer med billeder, som projektet skrider frem

/Mette - i det vildeste bygge-rede-humør

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

Kofoed.

Ha ha ha ha ha vi har samme puslebord

Anmeld

31. juli 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Ha ha ha ha ha vi har samme puslebord

Der er også fantastisk praktisk! Bagbeklædningen blev dog for stille i sine farver til mit temperament Plus at pladerne så småt faldt af, da vi baksede det hjem fra Vejle Men det er helt den der romantiske hyggestil med tilsat POW effekt som jeg så godt kan lide

Anmeld

31. juli 2011

Ka+Ma=Be

Kan kun sige stort SUK! 

Ihh, hvor ville jeg gerne have et børneværelse! Men vi bor desværre i en toværelses lejlighed, så det er der ikke helt plads til. Vi har indrettet os i soveværelset med puslebord og tremmeseng. 

Men hvor er jeres til gengæld blevet fint! Flot og gennemført med farverne 

Anmeld

31. juli 2011

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Der er også fantastisk praktisk! Bagbeklædningen blev dog for stille i sine farver til mit temperament Plus at pladerne så småt faldt af, da vi baksede det hjem fra Vejle Men det er helt den der romantiske hyggestil med tilsat POW effekt som jeg så godt kan lide

Det er bare super flot lavet!  Og så passer det bare perfekt med farverne!

Anmeld

31. juli 2011

MaybeBaby

Katte87 skriver:

Kan kun sige stort SUK! 

Ihh, hvor ville jeg gerne have et børneværelse! Men vi bor desværre i en toværelses lejlighed, så det er der ikke helt plads til. Vi har indrettet os i soveværelset med puslebord og tremmeseng. 

Men hvor er jeres til gengæld blevet fint! Flot og gennemført med farverne 

Åh for filan, ja det kan jeg godt se kan gå hen og blive lidt trist, når man altså bare så gerne vil bygge rede. Men det er nok billigere at man ikke skal finde møbler til et helt værelse i første omgang. Så kan man spare lidt sammen, hvis man engang flytter i noget større. Men synes nu du skulle lægge billeder ind ad babys lille hjørne. Du er nok ikke den eneste i lejlighed

Og mange tak for thumbs up Er selv ret glad for det - og for hvordan mit hovede fortæller mig, at det bliver

Anmeld

31. juli 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Har i været i Vejle uden at komme her forbi  hihi.

Nu venter jeg jo på at få mit hjem............. De har til på lørdag, men tror sgu den knipper for dem. Men jeg har mine sommerfugle, så behøver ikke beklændningen på puslebordet.

Det er voldsomt om lidt der nogle gange skal til

Anmeld

31. juli 2011

Ka+Ma=Be

MaybeBaby skriver:

Åh for filan, ja det kan jeg godt se kan gå hen og blive lidt trist, når man altså bare så gerne vil bygge rede. Men det er nok billigere at man ikke skal finde møbler til et helt værelse i første omgang. Så kan man spare lidt sammen, hvis man engang flytter i noget større. Men synes nu du skulle lægge billeder ind ad babys lille hjørne. Du er nok ikke den eneste i lejlighed

Og mange tak for thumbs up Er selv ret glad for det - og for hvordan mit hovede fortæller mig, at det bliver

Ja det er mest redebyggerinstinktet det går ud over  Man vil bare gerne gøre det hele klart og parat. Vi har også såå meget babytøj som ikke kan være i skufferne, som bare står på loftet - det synes jeg er lidt trist (har dog inddelt det efter størrelse).

Men ja, så må jeg lige tage lidt billeder i morgen hehe. 

Anmeld

31. juli 2011

HeidiØ

Det ser bare skide godt ud hos dig!!

Kan godt sige jer, det kribler i fingrene nu for at komme igang. Vi står bare liiiiige med en flytning fra sjælland til jylland her d. 13/8 .. men SÅ! skal jeg igang.. og så smider jeg lige et billede op

Anmeld

31. juli 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Har i været i Vejle uden at komme her forbi  hihi.

Nu venter jeg jo på at få mit hjem............. De har til på lørdag, men tror sgu den knipper for dem. Men jeg har mine sommerfugle, så behøver ikke beklændningen på puslebordet.

Det er voldsomt om lidt der nogle gange skal til

Haha, det var vist før, vi skrev sammen sådan for alvor. Har haft puslereolen før MD scanningen tror jeg Og som med så meget andet: Less is sometimes more!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.