Vores børneværelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2011

MaybeBaby

Katte87 skriver:

Ja det er mest redebyggerinstinktet det går ud over  Man vil bare gerne gøre det hele klart og parat. Vi har også såå meget babytøj som ikke kan være i skufferne, som bare står på loftet - det synes jeg er lidt trist (har dog inddelt det efter størrelse).

Men ja, så må jeg lige tage lidt billeder i morgen hehe. 

Det vil jeg glæde mig til at se Og ja kender godt det med tøjet. Synes faktisk ikke helt jeg har overblik over hvor meget vi har, selvom det ligger i kommoden inddelt i str. OG anvendelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2011

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Det ser bare skide godt ud hos dig!!

Kan godt sige jer, det kribler i fingrene nu for at komme igang. Vi står bare liiiiige med en flytning fra sjælland til jylland her d. 13/8 .. men SÅ! skal jeg igang.. og så smider jeg lige et billede op

Åh hvor må det være frygteligt sådan at være "tvunget" til at vente. Men du har med garanti udvalgt alle tingene

Anmeld

31. juli 2011

Kofoed.

Haha, det var vist før, vi skrev sammen sådan for alvor. Har haft puslereolen før MD scanningen tror jeg Og som med så meget andet: Less is sometimes more!

Jeps glæder mig bare rigtig meget til peter er færdig med at mave de sommerfugle for så er rummet supert tæt på at være færdigt. IHHHHHH.

Og med deadlinen på lørdag, så bliver det sgu lækkert, selvom jeg er sikker på, at jeg ikke har de sidste møbler til tiden  Det er sgu pisse træls, specielt fordi det FLYDER med tøj OVERALT derinde.

Anmeld

31. juli 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Jeps glæder mig bare rigtig meget til peter er færdig med at mave de sommerfugle for så er rummet supert tæt på at være færdigt. IHHHHHH.

Og med deadlinen på lørdag, så bliver det sgu lækkert, selvom jeg er sikker på, at jeg ikke har de sidste møbler til tiden  Det er sgu pisse træls, specielt fordi det FLYDER med tøj OVERALT derinde.

Min chokoladebagende søster tog mig lige under armen og satte mig på stolen ved siden af kommoden, og så fik vi ellers sorteret tøjet og lagt det på plads. Der falder en stor sten fra hjertet, når sådanne ting ikke irriterer øjet mere

Anmeld

31. juli 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Min chokoladebagende søster tog mig lige under armen og satte mig på stolen ved siden af kommoden, og så fik vi ellers sorteret tøjet og lagt det på plads. Der falder en stor sten fra hjertet, når sådanne ting ikke irriterer øjet mere

Det er jo det, men med allerede en komode flydt med str 50 og 56 tøj og man ved, at der er 4 gange så meget tøj i 62, så har man sgu pladsmangel, så venter i spænding på, at få den anden kommode hjem.

Anmeld

31. juli 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Det er jo det, men med allerede en komode flydt med str 50 og 56 tøj og man ved, at der er 4 gange så meget tøj i 62, så har man sgu pladsmangel, så venter i spænding på, at få den anden kommode hjem.

Der er nok også større chancer for, at jeres prinsesse kommer til at bruge 50 og 56 i længere tid end vores basse af en dreng Vi har vist kun en skuffe med 50/56. Mest af alt også fordi man med garanti får så frygtelig meget!

Anmeld

31. juli 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Der er nok også større chancer for, at jeres prinsesse kommer til at bruge 50 og 56 i længere tid end vores basse af en dreng Vi har vist kun en skuffe med 50/56. Mest af alt også fordi man med garanti får så frygtelig meget!

Ikke med de ben Men jo bodyerne holder nok længe.

Anmeld

1. august 2011

SaNiNa

Vi er desværre ikke nået så langt med værelset endnu, da det åbenbart er blevet en større omgang.

Ang pulsebordet så har vi det sammen, men vi har selve pulsestrykket til også så det bliver noget længer i ligge mål

Anmeld

1. august 2011

mamiolvi

her er vores pige værelse..vuggen skal ind i soveværelset når vi nærmer os...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. august 2011

MaybeBaby

Sanne og Nicklas skriver:

Vi er desværre ikke nået så langt med værelset endnu, da det åbenbart er blevet en større omgang.

Ang pulsebordet så har vi det sammen, men vi har selve pulsestrykket til også så det bliver noget længer i ligge mål

Haha, vi har også selve puslepladen. Den er bare ikke sat på endnu ellers bliver der klart for lidt plads men så glæder jeg mig til at se billeder senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.