Vores børneværelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

SaNiNa

Sifling skriver:

Ang. lagner til tremmeseng, så slå et smut forbi Babysam. Har lige købt der selv og de var på tilbud til 4 for 100,-

Hold da op de var billig, men det er desværre ikke sikkert de har samme ntilbud her i odense af 3 babysam som ligger her har de sjælden sammen tilbud. den nye har tit rigtig gode tilbud.

men jeg fik 2 lyserøde lagner i ikea til 59 kr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Kofoed.

Sifling skriver:

Ang. lagner til tremmeseng, så slå et smut forbi Babysam. Har lige købt der selv og de var på tilbud til 4 for 100,-

Det tilbud sluttede self i søndags.

Anmeld

10. august 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

Hold da op de var billig, men det er desværre ikke sikkert de har samme ntilbud her i odense af 3 babysam som ligger her har de sjælden sammen tilbud. den nye har tit rigtig gode tilbud.

men jeg fik 2 lyserøde lagner i ikea til 59 kr.

Alle babysam havde det tilbud sommeren over, men det sluttede d 7/8, den dag jeg opdagede, at jeg manglede dem, piv.

Anmeld

10. august 2011

Sifling

Kofoed. skriver:

Det tilbud sluttede self i søndags.

Jeg var der inde mandag og der kørte det stadigvæk (i Lyngby), og hun sagde de lige havde fået nye hjem men de kørte stadigvæk tilbudet Og da de var i mangel på hvide lagner havde de valgt også at tage de farvede med i tilbudet (lyseblå og lyserøde). Så hvis det ikke er fordi den nærmeste babysam ligger alt for langt væk er det da vær at prøve. Ellers har de for det meste mange andre gode tilbud, og man ved jo aldrig, hvad man kan finde ud af man "mangler"

Anmeld

10. august 2011

Kofoed.

Sifling skriver:

Jeg var der inde mandag og der kørte det stadigvæk (i Lyngby), og hun sagde de lige havde fået nye hjem men de kørte stadigvæk tilbudet Og da de var i mangel på hvide lagner havde de valgt også at tage de farvede med i tilbudet (lyseblå og lyserøde). Så hvis det ikke er fordi den nærmeste babysam ligger alt for langt væk er det da vær at prøve. Ellers har de for det meste mange andre gode tilbud, og man ved jo aldrig, hvad man kan finde ud af man "mangler"

Skal ind og hente barnvogn i morgen, så tror lige jag skal have hørt ad om de stadig køre det (selvom det er slettet fra deres hjemmeside).

Anmeld

10. august 2011

Sifling

Kofoed. skriver:

Skal ind og hente barnvogn i morgen, så tror lige jag skal have hørt ad om de stadig køre det (selvom det er slettet fra deres hjemmeside).

God idé

Anmeld

10. august 2011

MaybeBaby

Sifling skriver:

Flotte baby/børneværelser!
Jeg syntes selv det har været lidt svært at finde ud af, da det helst ikke skulle være alt for "baby", de vokser jo så hurtig Og så syntes jeg bare udvalget til piger er meget større, men det er nok fordi det flader en meget nemmere at lave et prinsesse værelse end et med biler Og oven i det troede jeg aldrig jeg skulle nå det, da min kærestes mor skulle komme denne weekend fra polen og tappasere, da hun er rigtig dygtig til det og min kæreste allerede havde formået at lave en ikke vellykket væg Men hun aflyste for nogle dage siden. Men så kom jeg hjem fra en tur til Jylland hos mine forældre og så har min kæreste bare ordnet det hele, tapaseret, lagt lister, samlet bøbler osv DEJLIG overraskelse
Der bliver nok ændret lidt i det endnu, men nu får i lige lidt billeder

Nej hvor dejligt, at han sådan lige fik fixet det hele! skøn kæreste. Og nu vi (lige som så mange andre) har den der puslereol fra IKEA, så kan jeg jo lige spørge hvor du har de der kurve fra, som er helt oppe foroven og kommer de i andre farver (lyseblå eller hel lime?)

Anmeld

10. august 2011

Sifling

MaybeBaby skriver:

Nej hvor dejligt, at han sådan lige fik fixet det hele! skøn kæreste. Og nu vi (lige som så mange andre) har den der puslereol fra IKEA, så kan jeg jo lige spørge hvor du har de der kurve fra, som er helt oppe foroven og kommer de i andre farver (lyseblå eller hel lime?)

Hehe, ja den fine Ikea pusle plads Jamen dem fandt jeg også i ikea, men mener kun de er i denne farve, men ellers har de rigtig mange fine kurve og kasser af forskellig slags i ikea til rimelige priser

Anmeld

10. august 2011

SaNiNa

Kofoed. skriver:

Alle babysam havde det tilbud sommeren over, men det sluttede d 7/8, den dag jeg opdagede, at jeg manglede dem, piv.

øv det hvade jeg slet ikke set nok fordi jeg stort set ikke handler der. Deres kundeservice er ikke så god her i odense

Anmeld

10. august 2011

Kofoed.

Sanne og Nicklas skriver:

øv det hvade jeg slet ikke set nok fordi jeg stort set ikke handler der. Deres kundeservice er ikke så god her i odense

Men siflings har det åbenbart stadig, selvom det er slettet fra deres hjemmeside, så måske vi også er heldige med vores - kommer også an på hvorlangt du har til din, om man gider prøve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.