HeidiØ skriver:
Altså indtil på lørdag bor vi i Hedehusene ved Roskilde, men så rykker vi til jylland - i en meget lille by lige mellem Randers og Århus, det glæder vi os til! - så der har vi lejet et hus indtil videre. Det blir i det hele taget bare rart at bo i hus med en have. Især nu hvor lillefisen er på vej 
Nej, huha, det lyder ikke som noget man kan klare i længden
..
Det lyder da godt nok billigt, ja - men jeg tror ikke min kæreste vil så langt ud (han kommer fra Hvidovre).. men vi har forelsket os i tvis, mejdal eller mejrup ved Holstebro. Men det er saftsusemig også dyre huse pga. beliggenheden! 
Min mor og hendes kæreste har en sommerhus ved Bovbjerg - det må da også næsten være ude af ved Bøvlingbjerg - det vare ellers et super godt reklamespot du fik lavet
.. det lyder jo helt perfekt for en børnefamilie. Og også at jeres hus er sat så billigt. Tror liiige jeg vil lure det på boligsiden
for I snart for det solgt.
Nej det er måske lige en anelse for langt ude for en fra sjælland, små skridt
Mejrup er virkelig også et dejlig sted.. Min mand har arbejdet i dagli brugsen i mejrup.. Men ja husene er virkelig dyre..
Hvis du smutter på boligsiden, og ser vores hus, er badeværelset blevet renoveret siden billederne er taget, skal lige have sendt nogle nye til ejendomsmægleren, vi blev færdig sidste uge.. Det er et lille hvidt gammelt hus fra 1882, så et hus med sjæl og charme.. Jo Bøvlingbjerg ligger tja knap 10 km fra bovbjerg, et dejligt sted.. vi har kun 4 km til vandet, dejligt her om sommeren, og et fantastisk syn i efterårsstormene, det er så fasinerende havet den årstid..
Anmeld