Vores børneværelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Super fedt... hvor har I egentlig købt de der kurvekasser som står under puslebordet? Glemte jeg at spørge om sidst du postede billeder ind

Jamen de er fra et super smart hipt insted! Also known as: Jysk! Tror det var 69 kr pr. styk Og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

HeidiØ

MaybeBaby skriver:

Jamen de er fra et super smart hipt insted! Also known as: Jysk! Tror det var 69 kr pr. styk Og tak

Skide fedt .. hehe ja, det er et fancy sted .. kan være jeg lige gør dig kunsten efter!

Anmeld

7. august 2011

MaybeBaby

HeidiØ skriver:

Skide fedt .. hehe ja, det er et fancy sted .. kan være jeg lige gør dig kunsten efter!

Du skal være mere end velkommen, da!

Anmeld

7. august 2011

akskovmose

HeidiØ skriver:

Altså indtil på lørdag bor vi i Hedehusene ved Roskilde, men så rykker vi til jylland - i en meget lille by lige mellem Randers og Århus, det glæder vi os til! - så der har vi lejet et hus indtil videre. Det blir i det hele taget bare rart at bo i hus med en have. Især nu hvor lillefisen er på vej

Nej, huha, det lyder ikke som noget man kan klare i længden ..

Det lyder da godt nok billigt, ja - men jeg tror ikke min kæreste vil så langt ud (han kommer fra Hvidovre).. men vi har forelsket os i tvis, mejdal eller mejrup ved Holstebro. Men det er saftsusemig også dyre huse pga. beliggenheden!

Min mor og hendes kæreste har en sommerhus ved Bovbjerg - det må da også næsten være ude af ved Bøvlingbjerg - det vare ellers et super godt reklamespot du fik lavet .. det lyder jo helt perfekt for en børnefamilie. Og også at jeres hus er sat så billigt. Tror liiige jeg vil lure det på boligsiden  for I snart for det solgt.

Nej det er måske lige en anelse for langt ude for en fra sjælland, små skridt  Mejrup er virkelig også et dejlig sted.. Min mand har arbejdet i dagli brugsen i mejrup.. Men ja husene er virkelig dyre..

Hvis du smutter på boligsiden, og ser vores hus, er badeværelset blevet renoveret siden billederne er taget, skal lige have sendt nogle nye til ejendomsmægleren, vi blev færdig sidste uge.. Det er et lille hvidt gammelt hus fra 1882, så et hus med sjæl og charme.. Jo Bøvlingbjerg ligger tja knap 10 km fra bovbjerg, et dejligt sted.. vi har kun 4 km til vandet, dejligt her om sommeren, og et fantastisk syn i efterårsstormene, det er så fasinerende havet den årstid.. 

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

Sådan ser vores børneværelse pt ud. Der hvor blespand, skråstol og autostol (i sort sæk) står skal puslebordet være og det er som sagt et ala det MaybeBaby har. Der ud over mangler vi en kommode, som jeg intet aner om hvornår vi for, den skal stå ved siden af den anden kommode. Tremmesengen skal rykkes ind til væggen, når kæresten er færdig med at male sommerfugle.
Derudover skal jeg lige rykke rundt på alle små tingene i rumdeleren og vindueskrammen skal tømmes. Kobordet aner jeg ikke hvor skal være, det bliver spændende.

Fandt også ud af i dag, at jeg ikke har nogle lagner til tremmesengen, så dem skal jeg have fat i et par stykker af.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. august 2011

MaybeBaby

Kofoed. skriver:

Sådan ser vores børneværelse pt ud. Der hvor blespand, skråstol og autostol (i sort sæk) står skal puslebordet være og det er som sagt et ala det MaybeBaby har. Der ud over mangler vi en kommode, som jeg intet aner om hvornår vi for, den skal stå ved siden af den anden kommode. Tremmesengen skal rykkes ind til væggen, når kæresten er færdig med at male sommerfugle.
Derudover skal jeg lige rykke rundt på alle små tingene i rumdeleren og vindueskrammen skal tømmes. Kobordet aner jeg ikke hvor skal være, det bliver spændende.

Fandt også ud af i dag, at jeg ikke har nogle lagner til tremmesengen, så dem skal jeg have fat i et par stykker af.

Det er jo et værelse fuld af muligheder. Det glæder jeg mig til at se færdigt og er det ikke rart at kunne begynde endelig at få styr på det?

Anmeld

7. august 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Det er jo et værelse fuld af muligheder. Det glæder jeg mig til at se færdigt og er det ikke rart at kunne begynde endelig at få styr på det?

Jo det er. Det er også skønt, at det ikke flyder med tøj derinde længere, nu er det pakket, noteret og lige til at finde frem, når hun engang skal i den næste størrelse.

Anmeld

8. august 2011

HeidiØ

akskovmose skriver:

Nej det er måske lige en anelse for langt ude for en fra sjælland, små skridt  Mejrup er virkelig også et dejlig sted.. Min mand har arbejdet i dagli brugsen i mejrup.. Men ja husene er virkelig dyre..

Hvis du smutter på boligsiden, og ser vores hus, er badeværelset blevet renoveret siden billederne er taget, skal lige have sendt nogle nye til ejendomsmægleren, vi blev færdig sidste uge.. Det er et lille hvidt gammelt hus fra 1882, så et hus med sjæl og charme.. Jo Bøvlingbjerg ligger tja knap 10 km fra bovbjerg, et dejligt sted.. vi har kun 4 km til vandet, dejligt her om sommeren, og et fantastisk syn i efterårsstormene, det er så fasinerende havet den årstid.. 

Var selvfølgelig lige inde og lurer igår på jeres hus! Det ser bare virkelig fint ud .. Det er helt vildt hvad man får for pengene, hvis man er villig til at flytte lidt ud fra de større byer! .. måske vi vil gøre det engang - jeg kan godt li "landet" .. og som du siger, så er der jo også by derude!

Held og lykke med salget. Kan se det har stået meget længe!

Anmeld

9. august 2011

TrineMine86

hvor er det nogle fine værelser alle sammen  

sådan ser vores drengeværelse ud indtil videre, det roder en del, men vi får vel ryddet det op på et tidspunkt hehe

god dag til jer alle

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. august 2011

Kofoed.

TrineMine86 skriver:

hvor er det nogle fine værelser alle sammen  

sådan ser vores drengeværelse ud indtil videre, det roder en del, men vi får vel ryddet det op på et tidspunkt hehe

god dag til jer alle

jeg kan rigtig godt lide det farve tema

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.