Drengnavnet Nijas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2011

Trolde_mor

Det falder ikke lige i min smag. Men hvis I kan li´det er det da det i skal vælge Som med alle navne, vænner man sig jo til det med tiden, og så kan han slet ikke hedde andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2011

Trolde_mor

Det falder ikke lige i min smag. Men hvis I kan li´det er det da det i skal vælge Som med alle navne, vænner man sig jo til det med tiden, og så kan han slet ikke hedde andet

Anmeld

2. august 2011

Sphynxlover

Jeg synes det er fedt at det er anderledes og så er det ikke grimt - fatter ik lige hvorfor folk ik ka finde ud af at udtale det

Anmeld

2. august 2011

Dinna88

Kamelia skriver:

Hi hi ja dér kender jeg så nogle stykker der vil blive fornærmede  tror ikke de mener de taler dansk!!!

Men jeg kan stadig ikke gennemskue din udtale.......altså i forhold til stavemåden......udtales a'et så ikke mere som e (engelsk e) end i?? Eller udtales det som engelsk i......

Hehe, så længe de kan respektere andres meninger, så er alt jo fint Uhl, jeg kan ikke forklare det. Ville være meget nemmere hvis jeg kunne sige det til dig, haha

Anmeld

2. august 2011

CamillaValby

Anonym skriver:

Hvad synes i om navnet Nijas! Så vidt jeg ved er det ikke godkendt, men jeg synes alligevel det er ret flot!

Efter at have sagt det nogle gange, syntes jeg faktisk at det er meget flot. Jeg ville dog nok aldrig vælge det selv

Anmeld

26. april 2012

Anonym trådstarter

Overvejer det stadig

Anmeld

26. april 2012

lycly

Synes ikke det er pænt og så er det alt for specielt til mig. Er slet ikke til de der selvopfundne navne

Anmeld

27. april 2012

Pigent

Hvad synes i om Nilas?

Anmeld

27. april 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Anonym skriver:

Hvad synes i om navnet Nijas! Så vidt jeg ved er det ikke godkendt, men jeg synes alligevel det er ret flot!

Jeg kan godt lide det

Anmeld

18. december 2012

Anonym trådstarter

Barnepigen skriver:

Hvad synes i om Nilas?

Nilas er også pænt, men jeg er mere til Nijas!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.