Drengnavnet Nijas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

FrkT

Uhhh jeg elsker navnet, synes det er flot og anderledes. Kender en dejlig dreng som hedder det - den danske skuespiller Nijas Ørnbak Fjeldmose 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

FrkT

Er det ikka ham fra den der film med ørnen, ørnens øje hed den vidst.

Han hed så vidt jeg husker nijas ørnbak fjeldmose og jeg var bare så forelsket i ham, gad vide hvad der er blevet af ham

Han laver lidt af hvert - er selvstændig tømrer, men laver også lidt tv endnu af og til og spiller en del musik. Jeg var også forelsket i ham som barn, hehe... og senere hen mødte jeg ham så tilfældigt og han blev en god ven  Jeg har kendt ham i... bum bum.... 7 år må det blive. Deeejlig dreng 

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Uhhh jeg elsker navnet, synes det er flot og anderledes. Kender en dejlig dreng som hedder det - den danske skuespiller Nijas Ørnbak Fjeldmose 

Det er præcis der jeg har navnet fra! Var hans største fan og har altid bare været vild med navnet, også efter at jeg kom over min vilde forelskelse

Anmeld

30. juli 2011

FrkT

Anonym skriver:

Det er præcis der jeg har navnet fra! Var hans største fan og har altid bare været vild med navnet, også efter at jeg kom over min vilde forelskelse

Hehe 

http://www.nijasfjeldmose.com/

Sådan ser "drengen" ud i dag  Men jeg kan netop også godt lide navnet fordi det er anderledes uden at være underligt!

Anmeld

30. juli 2011

Bambii

Anonym skriver:

Hvad synes i om navnet Nijas! Så vidt jeg ved er det ikke godkendt, men jeg synes alligevel det er ret flot!

Jeg syntes det er et rigtig pænt navn

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

FrkT skriver:

Hehe 

http://www.nijasfjeldmose.com/

Sådan ser "drengen" ud i dag  Men jeg kan netop også godt lide navnet fordi det er anderledes uden at være underligt!

Det er præcis det jeg tænker og det er faktisk lidt underligt, at det ikke er mere almindeligt. Jeg så ham i 2001, hvor han var ude og spille på min efterskole - helt langhåret og stadig så sød

Anmeld

30. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

Hvad synes i om navnet Nijas! Så vidt jeg ved er det ikke godkendt, men jeg synes alligevel det er ret flot!

Ikke min kop the må jeg indrømme. Men kan heller ik helt finde ud af hvordan det skal udtales, så ja det er nok lidt for specielt for mig

Anmeld

30. juli 2011

FrkT

Anonym skriver:

Det er præcis det jeg tænker og det er faktisk lidt underligt, at det ikke er mere almindeligt. Jeg så ham i 2001, hvor han var ude og spille på min efterskole - helt langhåret og stadig så sød

Hehe....  Ham og så "Krumme" (altså Laus Høybye) var mine to store barndomsforelskelser.... og min mor kender Laus' far, de har læst sammen på lærerseminariet, så det var stoooort dengang 

Anmeld

30. juli 2011

Fenja09

Det er ikke et navn jeg er særlig vild med og tror ikke helt jeg har fundet ud af hvordan det skal udtales ?

Er det Ni-as, hvor "j" ikke utales eller som i Nin-ja ?

Nå, men anyways så er det nok lidt for specielt til mig

/Fenja

Anmeld

31. juli 2011

Ellim

Syntes det er rigtig flot og sødt.. Har det selv på min "liste"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.