Drengnavnet Nijas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes i om navnet Nijas?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.829 visninger
67 svar
6 synes godt om
30. juli 2011

Anonym trådstarter

Hvad synes i om navnet Nijas! Så vidt jeg ved er det ikke godkendt, men jeg synes alligevel det er ret flot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Dinna88

Eeeh... Jeg er lige usikker.. "Nijas".. Jeg kan ikke finde ud af at få det sagt på en naturlig måde. Så her klinger det vist ikke. 

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Eeeh... Jeg er lige usikker.. "Nijas".. Jeg kan ikke finde ud af at få det sagt på en naturlig måde. Så her klinger det vist ikke. 

Det siges nærmest bare uden j

Anmeld

30. juli 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Det siges nærmest bare uden j

Har nok siddet og sagt det 10 gange nu. Kan bare slet ikke få det sagt. Men altså - hvis du kan lide det så er det jo det vigtigste Jeg synes ikke det er grimt, slet ikke. Kan bare ikke.. sige det.

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Har nok siddet og sagt det 10 gange nu. Kan bare slet ikke få det sagt. Men altså - hvis du kan lide det så er det jo det vigtigste Jeg synes ikke det er grimt, slet ikke. Kan bare ikke.. sige det.

Har slet ikke tænkt over at det kunne være svært at sige men anyway, det bliver nok ikke aktuelt før end der er 8 dage i en uge - kæresten synes bestemt heller ikke at det er et hit!

Anmeld

30. juli 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Har slet ikke tænkt over at det kunne være svært at sige men anyway, det bliver nok ikke aktuelt før end der er 8 dage i en uge - kæresten synes bestemt heller ikke at det er et hit!

Ej, men jeg er også lidt.. Sær på det punkt. Jeg har også rigtig svært ved at sige Liam fordansket. I det navn skal der bare IKKE være et a der udtales. Og det er et problem, da jeg har en veninde hvis søn hedder det 

Men det var da ærgeligt, hvis du er vild med det. Men heldigvis er der jo mange andre navne 

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Ej, men jeg er også lidt.. Sær på det punkt. Jeg har også rigtig svært ved at sige Liam fordansket. I det navn skal der bare IKKE være et a der udtales. Og det er et problem, da jeg har en veninde hvis søn hedder det 

Men det var da ærgeligt, hvis du er vild med det. Men heldigvis er der jo mange andre navne 

Ja der findes et utal af smukke navne, det er blot lige at finde det rigtige og så samtidig være enig med kæresten

Anmeld

30. juli 2011

Mettemus

Det synes jeg slet ikke er pænt. Det lyde som noget man selv har fundet på, et hundenavn eller sådan noget.

Sorry, men min ærlige mening

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Mettemus skriver:

Det synes jeg slet ikke er pænt. Det lyde som noget man selv har fundet på, et hundenavn eller sådan noget.

Sorry, men min ærlige mening

Det er ikke noget jeg selv har fundet på der er en dansk skuespiller, som hedder det!

Anmeld

30. juli 2011

Mettemus

Anonym skriver:

Det er ikke noget jeg selv har fundet på der er en dansk skuespiller, som hedder det!

I'm sorry, jeg synes bare det lyder så hjemmestrikket Men det er også 100% ligemeget hvad jeg mener. Hvis du er vild med det, så er det da det din dreng skal hedde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.