Drengnavnet Nijas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

Anonym trådstarter

Mila. skriver:

Jeg forstår ikke rigtigt at der er så mange der ikke kan lide det ... :i Måske fordi jeg selv synes det er sødt? Nåh ja, men altså jeg synes det er flot, og et fint specielt navn! :3 Det er næsten ligesom Elias bare med N, unden e.. og l og med et j.. forget it..

Mila xx

Jeg fatter det virkelig heller ikke - synes nemlig det lyder som et navn der sagtens kunne være populært. Altså jeg mener bare at kalde sit barn for fortorv eller nitte eller sådan noget - det er mærkeligt, men Nijas er bare et almindeligt drengenavn, i min optik!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

Mila.

Anonym skriver:

Jeg fatter det virkelig heller ikke - synes nemlig det lyder som et navn der sagtens kunne være populært. Altså jeg mener bare at kalde sit barn for fortorv eller nitte eller sådan noget - det er mærkeligt, men Nijas er bare et almindeligt drengenavn, i min optik!

Jeg kunne ikke være mere enig!

Mila xx

Anmeld

6. marts 2013

Trouble

Anonym skriver:

Hvad synes i om navnet Nijas! Så vidt jeg ved er det ikke godkendt, men jeg synes alligevel det er ret flot!

Jeg synes det er super sødt

Anmeld

6. marts 2013

o1Mutte

Anonym skriver:

Det siges nærmest bare uden j

Hmm stemte ''for specielt til mig'' men efter du siger det udtales uden J så ville jeg hellere have stemt det er ikke pænt..

Ni-as = ni røv..

Anmeld

14. marts 2013

Trouble

o1Mutte skriver:

Hmm stemte ''for specielt til mig'' men efter du siger det udtales uden J så ville jeg hellere have stemt det er ikke pænt..

Ni-as = ni røv..

Men det er vel det samme som Mathi as (matematik røv)

ik?

Anmeld

14. marts 2013

Trouble

Synes ikke det er pænt og så er det alt for specielt til mig. Er slet ikke til de der selvopfundne navne

Alle navne er vel opfundet

synes det er sejere at sige til sit barn, jeg har fundet på dit navn!

end at sige, en eller anden har fundet på det, og jeg valgte det fordi jeg synes det lød godt ..

Anmeld

14. marts 2013

foto på lærred

Jeg ville ud fra navnet nok ikke tro at det var en etnisk dansker. Måske fordi jeg aldrig har hørt navnet før. Jeg er personlig ikke så vild med sådanne navne som et barn vil komme til at skulle stave sig igennem en mill gange hele livet (måske fordi jeg selv altid har skulle gøre det med mit eget)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.