Drengnavnet Nijas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Mettemus skriver:

I'm sorry, jeg synes bare det lyder så hjemmestrikket Men det er også 100% ligemeget hvad jeg mener. Hvis du er vild med det, så er det da det din dreng skal hedde

Det er vi to til at bestemme og kæresten er absolut heller ikke fan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

Alba

Jeg kan slet ikke høre hvad køn det er til, synes det lød tøset, men måtte læse mig frem til det ved andres kommentarer.

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Alba skriver:

Jeg kan slet ikke høre hvad køn det er til, synes det lød tøset, men måtte læse mig frem til det ved andres kommentarer.

Tråden hedder drengenavnet Nijas

Anmeld

30. juli 2011

Alba

Det havde jeg da helt overset, men syns stadig det lyder pigeagtigt.

Anmeld

30. juli 2011

Nimbus1984

Er det ikka ham fra den der film med ørnen, ørnens øje hed den vidst.

Han hed så vidt jeg husker nijas ørnbak fjeldmose og jeg var bare så forelsket i ham, gad vide hvad der er blevet af ham

Anmeld

30. juli 2011

L.J.L

Det bryder jeg mig ikke om. Det lyder som hvis et lille barn forsøger at udtale "Niklas" og så ikke kan sige "kl"...

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Nimbus1984 skriver:

Er det ikka ham fra den der film med ørnen, ørnens øje hed den vidst.

Han hed så vidt jeg husker nijas ørnbak fjeldmose og jeg var bare så forelsket i ham, gad vide hvad der er blevet af ham

Mé to

Anmeld

30. juli 2011

Pigent

Anonym skriver:

Hvad synes i om navnet Nijas! Så vidt jeg ved er det ikke godkendt, men jeg synes alligevel det er ret flot!

Jeg synes ikke det er pænt  

Anmeld

30. juli 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mé to

Han var med i tempelriddernes skat. Han er Uddannet tømrer! Han har også været med i noget højskole musik halløj

Anmeld

30. juli 2011

svanen73

Jeg syns det er for specielt og som nogen skriver...selvfundet navn.

Man skal passe lidt på med såen navne, at de blir for specielle og han vil komme til at sku forklare og stave i fremtiden.

Min datter hedder Jamie og hun har haft sin tørn med sit navn. Folk har dog vænnet sig mere til specielle navne i dag end dengang. Når folk ik kan finde ud af det, blir hun kaldt Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.