.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. august 2011

Mette.

nutche skriver:

hvor er det sødt af dig.

har faktisk slet ikke prøvet dem på ham, da de var så meget for store tænkte at jeg bare ku gemme dem et år (eller 2) nu er Rasmus også en lille mus, men turde bare ikke bestille dem i str. 80/86.

Ja, så kan jeg godt se de nok er for store til ham. Den størrelse svare også til 3 år i følge mønstret og hvis han så ikke er så stor kan jeg kun forestille mig han svømmer i dem.

Jeg vil meget gerne sy dem ind, men du må meget gerne vaske dem inden, for de krymper også en lille smule i vask, bare så de ikke bliver for små pludselig.

Men skriv bare en besked til mig, så sender jeg dig min adresse, også kan jeg sagtens gøre det, hvis det er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Mette.

grønbæk skriver:

Arhmen....for pokker, vil så gerne have et par str. 74/80 til min datter, men kan bare slet ikke bestemme mig for designet!!! Hun når jo at blive 14 før jeg har besluttet mig! Du har vel ikke et par pige bukser liggende i den str.???

De er hammer flotte dine bukser!!!

Tusind tak for roserne. 

Nej, jeg har desværre ingen til at ligge, kun dem min egen datter bruger. Alt andet syer jeg først som det bliver bestilt. Men jeg kan vise nogen af hendes frem, hvis det hjælper? Ellers kan du vælge fuldstændig som du har lyst af kanter og stof sammen, og jeg kan sy dem fra dag til dag, så du skal bare sige til. 

Anmeld

10. august 2011

Krebsen88

Krebsen88 skriver:

Ja den model er hvert fald rigtig sød :-)

Fandt du ud af en eventuel pris?

Anmeld

10. august 2011

Mette.

Krebsen88 skriver:

Fandt du ud af en eventuel pris?

Undskyld, jeg glemte fuldstændig at svare igen. 

Jamen jeg har bestemt for at hente mønstret i morgen også prøve at sy et par til min datter, for at se om de bliver gode, også eventuelt derfra se om det er noget du kan lide også?

Men i de små størrelser, altså nyfødt og op til 62/68 vil de nok komme til at koste omkring 120 kr.

Anmeld

10. august 2011

Krebsen88

Mette. skriver:

Undskyld, jeg glemte fuldstændig at svare igen. 

Jamen jeg har bestemt for at hente mønstret i morgen også prøve at sy et par til min datter, for at se om de bliver gode, også eventuelt derfra se om det er noget du kan lide også?

Men i de små størrelser, altså nyfødt og op til 62/68 vil de nok komme til at koste omkring 120 kr.

Det er bare helt i orden, med så populær en tråd må det være svært at følge med hehe.. Det må jeg nok sige, det kalder jeg service :-) Så glæder jeg mig rigtig meget til at se billede og høre fra dig :-) Skal helt klart også have et par tullebukser :-)

Er priserne egentlig inkl porto?

Anmeld

10. august 2011

Mette.

Krebsen88 skriver:

Det er bare helt i orden, med så populær en tråd må det være svært at følge med hehe.. Det må jeg nok sige, det kalder jeg service :-) Så glæder jeg mig rigtig meget til at se billede og høre fra dig :-) Skal helt klart også have et par tullebukser :-)

Er priserne egentlig inkl porto?

Ja, og det er ikke altid der kommer en notifikation på et nyt svar, så det sker jeg ikke ser et, selvom jeg ellers prøver at følge med.

Jeg håber jeg får dem syet i løbet af et par dage, men da jeg også læser til eksamen kan det godt tage lidt længere tid.

Det er plus porto, men de er ikke så dyre at sende, for et par af disse og et par tullebukser vil porto blive 21 kr. i alt. Jeg sender dig en besked når jeg har billeder klar af bukserne. 

Anmeld

10. august 2011

Krebsen88

Mette. skriver:

Ja, og det er ikke altid der kommer en notifikation på et nyt svar, så det sker jeg ikke ser et, selvom jeg ellers prøver at følge med.

Jeg håber jeg får dem syet i løbet af et par dage, men da jeg også læser til eksamen kan det godt tage lidt længere tid.

Det er plus porto, men de er ikke så dyre at sende, for et par af disse og et par tullebukser vil porto blive 21 kr. i alt. Jeg sender dig en besked når jeg har billeder klar af bukserne. 

Tag dig god tid :-) det haster absolut ikke, baby er stadig inde i maven :-)

Anmeld

10. august 2011

grønbæk

Mette. skriver:

Tusind tak for roserne. 

Nej, jeg har desværre ingen til at ligge, kun dem min egen datter bruger. Alt andet syer jeg først som det bliver bestilt. Men jeg kan vise nogen af hendes frem, hvis det hjælper? Ellers kan du vælge fuldstændig som du har lyst af kanter og stof sammen, og jeg kan sy dem fra dag til dag, så du skal bare sige til. 

Jeg vil blive vildt glad for billede forslag til designs SKAL bare have et par

Anmeld

10. august 2011

Mette.

grønbæk skriver:

Jeg vil blive vildt glad for billede forslag til designs SKAL bare have et par

Jeg har ikke engang ret mange billeder på computeren af hendes bukser.  Men her er to par også har hun et i det stof med kirsebær også rød rib i livet samt de røde blomster i benkanten forneden. - Sådan kan alle bukser laves, hvor elastikken så er indeni den kant af en anden slags stof. De kan selvfølgelig også laves med rib i samme farve som den i livet eller bare med elastik i kanten på bukserne.

I en af mine gamle tråde kan du se alle de andre slags stof jeg har som kan bruges som kanter, hvis du godt kan lide det med en anden slags stof til kant:  https://www.baby.dk/debat/119830pi1/toej--piger/nye-hjemmesyede-tullebukser-og-shorts--til-begge-koen.aspx

og hvis der er noget stof som du gerne vil se sammen med noget andet eller rib, tager jeg også gerne billeder til dig sådan. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. august 2011

grønbæk

Tak! Hvor er du sød - jeg går i tænke boks og vender hurtigt tilbage!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.