.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
19.455 visninger
194 svar
0 synes godt om
29. juli 2011

Mette.

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2011

Mette.

5. august 2011

Hasselnødden

Hold da op, der er godt nok mange stoffer at vælge imellem!  Du hører helt sikkert fra mig omkring den første september!

Anmeld

5. august 2011

Mette.

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Hold da op, der er godt nok mange stoffer at vælge imellem!  Du hører helt sikkert fra mig omkring den første september!

Tak Og det lyder godt, du er altid velkommen. Hvis du har ønsker til et specielt motiv så sig endelig også til, jeg leder gerne efter stof til ønsker.

Anmeld

5. august 2011

millesofie

kan du sy andet end bukser  

feks bluser eller bodyer

Anmeld

5. august 2011

Mette.

millesofie skriver:

feks bluser eller bodyer

Jo, da, hvad vil du gerne have? Jeg har syet tunika'er blandt andet.. Både med korte og lange ærmer.

Anmeld

5. august 2011

Mette.

millesofie skriver:

feks bluser eller bodyer

https://www.baby.dk/debat/120230pi4/kreativ/se-jeg-har-syet-dem-fineste-tunika-til-emilie-.aspx

Der er også en på side 4. De kan syes i alt stof, og også ens stof over det hele og ligeledes med lange ærmer. 

Anmeld

6. august 2011

millesofie

Mette. skriver:

https://www.baby.dk/debat/120230pi4/kreativ/se-jeg-har-syet-dem-fineste-tunika-til-emilie-.aspx

Der er også en på side 4. De kan syes i alt stof, og også ens stof over det hele og ligeledes med lange ærmer. 

ej hvor er de søde

har desværre for mange af den slags  har nok en tendens til at over købe

kan du sy alm bluser i feks jersey stof eller body'er

nu må du sige hvis jeg er krævende men de bukser du har syet til mine unger er bare så gode og så flot syet, så jeg bliver bare nød til at høre hvad du ellers kaster dig ud i

Anmeld

7. august 2011

Mette.

millesofie skriver:

ej hvor er de søde

har desværre for mange af den slags  har nok en tendens til at over købe

kan du sy alm bluser i feks jersey stof eller body'er

nu må du sige hvis jeg er krævende men de bukser du har syet til mine unger er bare så gode og så flot syet, så jeg bliver bare nød til at høre hvad du ellers kaster dig ud i

Altså skal de stadig have facon som tullebukser, bare i cowboy eller jersey? Det kan jeg sagtens. Jeg kan også sy nogle som er knap så posende i alt slags stof. Du skal næsten bare sige hvad du gerne vil have, det kan næsten med sikkerhed laves.

Jeg kan ikke rigtigt finde et mønster på body'er. Men t-shirts eller trøjer har jeg masser af mønstre på. Også kjoler og nederdele og buksedragter. Er det over i den stil?

Anmeld

7. august 2011

Lone Jakobsen

hold op en masse lækre farver og mønstre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.