.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
13. august 2011

CamillaValby

Vil også lige komme med en anbefaling herfra, modtog bukserne i dag. Og de er sååå flotte, glæder mig til at fisen kommer ud og kan passe dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Krebsen88

Mette. skriver:

Jeg har fået syet buksedragten nu. Prøv at kigge på side 8, der er billeder. Den kan syes i alt slags stof med med samme foer eller en anden slags som også frit kan vælges.

De er bare så fine, tak fordi du gad besvære dig :-) og prisen er stadig 120 for str nyfødt? :-)

Anmeld

16. august 2011

Mette M

Mette. skriver:

Nye hjemmesyede tullebukser og shorts sælges. Nedenfor ses en masse stof som du kan vælge mellem. Bukserne laves fra str. 50/56 og op til 92/98. Shortsene fra str 74 og opefter. 

Prisen er:

80 kr. for tullebukser til og med str. 74/80

100 kr. for tullebukser str 80/86 og shorts fra 74-86

120 kr. for tullebukser 86/92-92/98 og shorts str. 92-98.

Du kan selv vælge hvilken farve rib du ønsker på tullebukser og om der skal rib både i liv og benkant eller kun i livet.

shortsene kan både syes med bomuldskanter og ribkanter. De sidste 4 billeder er af shorts og bukser jeg har syet til brugere herinde.

OBS OBS OBS! bukserne kan ikke tåle tørretumbling, og skal højest vaskes ved 40 grader.

Hej

Hvor lang er leveringstiden?

Har termin den 30. og vi kender ikke kønnet, så kan først bestille, når den lille har meldt sin ankomst..

Det er nogle super fine bukser

Anmeld

16. august 2011

Mette.

Mette M skriver:

Hej

Hvor lang er leveringstiden?

Har termin den 30. og vi kender ikke kønnet, så kan først bestille, når den lille har meldt sin ankomst..

Det er nogle super fine bukser

Hej, tak fo roserne.
Jeg kan sy fra dag til dag, så du kan bare skrive når du har født også kan jeg sy til dig med det samme. 

Anmeld

16. august 2011

Mette.

Krebsen88 skriver:

De er bare så fine, tak fordi du gad besvære dig :-) og prisen er stadig 120 for str nyfødt? :-)

Det var så lidt.

Jeg har syet et par med rødt foer også hvor stropperne er lidt smallere og det forstykket på bukserne er lidt "lavere", den måde kan jeg bedre selv lide. Skal lige prøve at tage et billede til dig.

Prisen vil være 125 kr. for et par i str 50/56, 56/62 eller 62/68 hvis du fortsat er interesseret så skriv, så skal jeg tage billeder af de røde til dig også kan vi aftale nærmere om stof osv. 

Anmeld

17. august 2011

Mette M

Mette. skriver:

Hej, tak fo roserne.
Jeg kan sy fra dag til dag, så du kan bare skrive når du har født også kan jeg sy til dig med det samme. 

Okay. Du hører fra mig, når vi kender kønnet.

Anmeld

17. august 2011

Mette.

Krebsen88 skriver:

Så er der også et billede af de røde. Og undskyld de er lidt krøllede. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. august 2011

grønbæk

Hej Mette

Jeg vil gerne købe nogle bukser af dig!

Det skal være en str. 74/80 og være af det gule stof med hvide daisys på. Jeg vil kun have ribkant i maven, men ved ikke rigtig hvilken farve. Hvid er nok pænest?

Kan det lade sig gøre?

Anmeld

19. august 2011

Mette.

grønbæk skriver:

Hej Mette

Jeg vil gerne købe nogle bukser af dig!

Det skal være en str. 74/80 og være af det gule stof med hvide daisys på. Jeg vil kun have ribkant i maven, men ved ikke rigtig hvilken farve. Hvid er nok pænest?

Kan det lade sig gøre?

Jeg har lige kigget på det og har ikke mere af det gule stof hjemme, men har lige bestilt, så det kommer nok i morgen, hvis jeg er heldig. Ellers mandag.

De små marguritter er jo grønne indeni, så måske en grøn rib? Eller en hvid eller gul? Jeg tror alle tre kunne gå fint til stoffet.

Anmeld

19. august 2011

grønbæk

Mette. skriver:

Jeg har lige kigget på det og har ikke mere af det gule stof hjemme, men har lige bestilt, så det kommer nok i morgen, hvis jeg er heldig. Ellers mandag.

De små marguritter er jo grønne indeni, så måske en grøn rib? Eller en hvid eller gul? Jeg tror alle tre kunne gå fint til stoffet.

Det er helt iorden! Grøn vil da være sejt, så find du bare en grøn farve du synes er fin til

Hvordan handler vi? Sender du mig en besked med bank oplysninger osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.