.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. august 2011

hende-nanna

Mette. skriver:

Det kan jeg sagtens lave. dog er det prikkede grønne stof, fast bomuld som det bukserne er lavet af, også er der elastik i taljen i stedet, alternativt bliver det en helt grøn rib, hvis du helst vil have de har større bevægelsesfrihed.

Skriv gerne lige det hele ned i en privat besked til mig, så glemmer jeg ikke noget.

Lyder super! Og tak for oplysningen. Min søster overvejer det lige, og så vender jeg tilbage. Har sendt dig en pb :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Lone Jakobsen

Mette. skriver:

Ja, så kan jeg godt se de nok er for store til ham. Den størrelse svare også til 3 år i følge mønstret og hvis han så ikke er så stor kan jeg kun forestille mig han svømmer i dem.

Jeg vil meget gerne sy dem ind, men du må meget gerne vaske dem inden, for de krymper også en lille smule i vask, bare så de ikke bliver for små pludselig.

Men skriv bare en besked til mig, så sender jeg dig min adresse, også kan jeg sagtens gøre det, hvis det er.

hvor er det super sødt af dig

ku jo også bare bestille et par mere i en anden størrelse er helt vilde med de forskellige farver og mønstre, så ser lige om jeg ikke kan få manden med på den ide. 

Anmeld

11. august 2011

Mette.

nutche skriver:

hvor er det super sødt af dig

ku jo også bare bestille et par mere i en anden størrelse er helt vilde med de forskellige farver og mønstre, så ser lige om jeg ikke kan få manden med på den ide. 

Du siger bare til. Så må du eventuelt måle et par af hans bukser, se vi kan ramme et par som kan passe ham nu også.

Anmeld

12. august 2011

Lone Jakobsen

Mette. skriver:

Du siger bare til. Så må du eventuelt måle et par af hans bukser, se vi kan ramme et par som kan passe ham nu også.

åh ja det ku bare være rigtigt dejligt så ku jeg bestille i et andet mønster, så han har 2 par lækre bukser. finder lige ud af noget, så skal jeg nok skrive tilbage

Anmeld

13. august 2011

Mette.

Så blev smækbukserne klar.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. august 2011

Mette.

Krebsen88 skriver:

Fandt du ud af en eventuel pris?

Så blev jeg færdig med de første smækbukser - der er billeder på side 8. de kan syes i alt det stof som er vist og foer kan også vælges som man ønsker.

Anmeld

13. august 2011

Mette.

december-babyen skriver:

Den buksedragt der er blevet linket til er SUPER sød. Hvis du på et tidspunkt begynder at sy sådan nogle så vil jeg helt sikkert godt bestille en

Jeg har fået syet buksedragten nu. Prøv at kigge på side 8, der er billeder. Den kan syes i alt slags stof med med samme foer eller en anden slags som også frit kan vælges.

Anmeld

13. august 2011

december-babyen

Jeg modtog mine bukser med posten idag og de er VILDT søde  Så tusinde tak for dem.

Er der mon mulighed for at der kunne komme tryk knapper imellem benene på den buksedragt og evt rib fornede på benene?

Anmeld

13. august 2011

Mette.

Jeg modtog mine bukser med posten idag og de er VILDT søde  Så tusinde tak for dem.

Er der mon mulighed for at der kunne komme tryk knapper imellem benene på den buksedragt og evt rib fornede på benene?

Godt bukserne er kommet frem og du er tilfreds med dem. Rib i benene er hvertfald intet problem. Umiddelbart er trykknapper heller ikke, men jeg skal lige prøve at undersøge mønstret og hvordan jeg eventuelt laver det.

Hvilken størrelse skal de være hvis det er?

Anmeld

13. august 2011

Mette.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.