.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
10. august 2011

Mette.

CamillaValby skriver:

Har du mere stof tilbage i det prikkede og det med jordbær? på det første billed ikke det sidste med jordbær?

Det kan du tro jeg har.

Det er det lilla stof med lyse lilla prikker på, ikke? og jordbær stof har jeg en del af endnu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

CamillaValby

Mette. skriver:

Det kan du tro jeg har.

Det er det lilla stof med lyse lilla prikker på, ikke? og jordbær stof har jeg en del af endnu. 

Jo det med de hvide prikker

Wee. Nu spørger jeg nok dumt men hvor længe bruger de str. 56 og 62 bare sådan cirkus?

Anmeld

10. august 2011

Mette.

CamillaValby skriver:

Jo det med de hvide prikker

Wee. Nu spørger jeg nok dumt men hvor længe bruger de str. 56 og 62 bare sådan cirkus?

Prikkerne er lyse lilla og ikke helt hvide, jeg tror billedet snyder lidt.

Måske du bedre kan se det rigtigt her:  http://www.malika-rosa.dk/shop/stof-med-prikker-3370p.html

Hm, den størrelse som hedder 56/62 i det her mønster kalder de 2-4 måneder. Men det er jo meget forskelligt. Min egen datter brugte størrelsen helt til hun var over 5 måneder og andre måske kortere. Det afhænger jo alt sammen af hvor hurtigt de vokser. Men et par måneder vil jeg tror hun godt kan bruge dem.

Anmeld

10. august 2011

CamillaValby

Mette. skriver:

Prikkerne er lyse lilla og ikke helt hvide, jeg tror billedet snyder lidt.

Måske du bedre kan se det rigtigt her:  http://www.malika-rosa.dk/shop/stof-med-prikker-3370p.html

Hm, den størrelse som hedder 56/62 i det her mønster kalder de 2-4 måneder. Men det er jo meget forskelligt. Min egen datter brugte størrelsen helt til hun var over 5 måneder og andre måske kortere. Det afhænger jo alt sammen af hvor hurtigt de vokser. Men et par måneder vil jeg tror hun godt kan bruge dem.

Hehe ellers er det mine øjne har ikke lige brillerne på.

Ej så vil jeg gerne bestille et par i hvert af de stoffer jeg har skrevet

I str. 56/62. Også kunne jeg godt tænke mig bånd både ved benene og i taljen. Båndet bestemmer du selv, og gør hvad du selv syntes er flot

Sender du ikke en PB med dine oplysninger og hvor meget jeg skal overfører? Så kan jeg nemlig sætte det til overførelsel med det samme.

Anmeld

10. august 2011

Mette.

nannafrederiksen skriver:

Har fundet ud af prisen nu 

Har du stadig jordbærstoffet, det brune med biler og uglerne på måner? 

Og syr du kun i de størrelser der står nævnt? 

Jeg har fundet et mønster i str. 122, så det kan også lade sig gøre.

Anmeld

10. august 2011

hende-nanna

Så vil jeg, indtil videre gerne bestille:

Jordbærbukser magen til den på billedet, altså med pink/lyserød rib foroven og elastik i benene. De skal være i størrelse 80.

Så et par shorts med ugler på måner, med grøn-prikket rib både foroven og forneden. Også i str. 80.

Til sidst et par tullebukser i det brune stof med biler - med blå/turkis eller limegrøn rib foroven og forneden. Disse i str. 92 

Anmeld

10. august 2011

hende-nanna

Mette. skriver:

Jeg har fundet et mønster i str. 122, så det kan også lade sig gøre.

Jeg snakker lige med min anden søster, og så vender jeg tilbage 

Anmeld

10. august 2011

Lone Jakobsen

Mette. skriver:

Godt de er kommet frem.

Øv altså, det er jeg ked af. Er er også rimelig store i størrelserne og nok nærmere 98 end 92/98 som angivet. Jeg vil gerne lave dem lidt smallere i benene og lidt kortere i længden, hvis det kan hjælpe? Passer de ham i livet?

hvor er det sødt af dig.

har faktisk slet ikke prøvet dem på ham, da de var så meget for store tænkte at jeg bare ku gemme dem et år (eller 2) nu er Rasmus også en lille mus, men turde bare ikke bestille dem i str. 80/86.

Anmeld

10. august 2011

grønbæk

Arhmen....for pokker, vil så gerne have et par str. 74/80 til min datter, men kan bare slet ikke bestemme mig for designet!!! Hun når jo at blive 14 før jeg har besluttet mig! Du har vel ikke et par pige bukser liggende i den str.???

De er hammer flotte dine bukser!!!

Anmeld

10. august 2011

Mette.

nannafrederiksen skriver:

Så vil jeg, indtil videre gerne bestille:

Jordbærbukser magen til den på billedet, altså med pink/lyserød rib foroven og elastik i benene. De skal være i størrelse 80.

Så et par shorts med ugler på måner, med grøn-prikket rib både foroven og forneden. Også i str. 80.

Til sidst et par tullebukser i det brune stof med biler - med blå/turkis eller limegrøn rib foroven og forneden. Disse i str. 92 

Det kan jeg sagtens lave. dog er det prikkede grønne stof, fast bomuld som det bukserne er lavet af, også er der elastik i taljen i stedet, alternativt bliver det en helt grøn rib, hvis du helst vil have de har større bevægelsesfrihed.

Skriv gerne lige det hele ned i en privat besked til mig, så glemmer jeg ikke noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.