.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. august 2011

millesofie

Mette. skriver:

Altså skal de stadig have facon som tullebukser, bare i cowboy eller jersey? Det kan jeg sagtens. Jeg kan også sy nogle som er knap så posende i alt slags stof. Du skal næsten bare sige hvad du gerne vil have, det kan næsten med sikkerhed laves.

Jeg kan ikke rigtigt finde et mønster på body'er. Men t-shirts eller trøjer har jeg masser af mønstre på. Også kjoler og nederdele og buksedragter. Er det over i den stil?

woaw bluser både med korte og nogle med lange ærmer kunne helt sikkert bruges

er de både til piger og drenge ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Mette.

millesofie skriver:

Jeg prøver at tage nogle billeder af de mønstre jeg har i morgen, så kan du sådan nogenlunde se modellen.

Jeg har også lige købt mig et nyt syblad i dag, hvor der er mange fede ting til både piger og drenge og også i de lidt større størrelser.

Anmeld

7. august 2011

Mette.

millesofie skriver:

Jeg prøver at tage nogle billeder af de mønstre jeg har i morgen, så kan du sådan nogenlunde se modellen.

Jeg har også lige købt mig et nyt syblad i dag, hvor der er mange fede ting til både piger og drenge og også i de lidt større størrelser.

Anmeld

8. august 2011

millesofie

Mette. skriver:

uhh det lyder rigtigt godt

jeg har desværre ikke fået taget nogle billeder endnu men det kommer lige straks

bukserne til marcus-emil, dem blev han så glad for at han ville have dem på til aller første skoledag ()

Anmeld

8. august 2011

meem

Hej

Vil gerne købe 2 par tullebukser m. jordbær stoffet, med samme farve ribkant som på billedet - og med ribkant i begge ender

1par i str. 62 og 1par i str 92... Hvis det kan lade sig gøre

Anmeld

8. august 2011

Mette.

meem skriver:

Hej

Vil gerne købe 2 par tullebukser m. jordbær stoffet, med samme farve ribkant som på billedet - og med ribkant i begge ender

1par i str. 62 og 1par i str 92... Hvis det kan lade sig gøre

Det kan du tro det kan. Vil du være sød at sende mig en pb med de samme oplysninger og din adresse, så sender jeg konto nummer retur.

Anmeld

8. august 2011

Mette.

millesofie skriver:

uhh det lyder rigtigt godt

jeg har desværre ikke fået taget nogle billeder endnu men det kommer lige straks

bukserne til marcus-emil, dem blev han så glad for at han ville have dem på til aller første skoledag ()

Det er helt okay, du kan bare ligge billeder i tråden når du har nogen. Glæder mig til at se dem i det og hvor er det skønt han er glad for bukserne. 

Jeg har taget lidt billeder til dig af mønstre og fundet et enkelt her, der måske kan bruges, kan ses her:

http://www.stof2000.dk/show_article.php?catid=795&articleid=4914

Det første billede er lidt blandet, en fin strut nederdel, kjole og en t-shirt. Andet billede er der nogle forskellige trøjer, 3 billede er et par fine bukser, som kunne være søde i ensfarvet velour eller måske tynd cowboy eller selvfølgelig en af alle de mønstrede slags stof.

4 billede er shorts, med rib ben og en tunika, jeg er vild med de der shorts lignede bukser. De kan fx syes i velour i selve shortsene med ribben eller selvfølgelig i alt muligt andet stof. Sidste billede er af en almindelig langærmet trøje.

Tror du der er noget her som kan bruges? eller er det en anden stil du leder efter?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. august 2011

millesofie

Mette. skriver:

Det er helt okay, du kan bare ligge billeder i tråden når du har nogen. Glæder mig til at se dem i det og hvor er det skønt han er glad for bukserne. 

Jeg har taget lidt billeder til dig af mønstre og fundet et enkelt her, der måske kan bruges, kan ses her:

http://www.stof2000.dk/show_article.php?catid=795&articleid=4914

Det første billede er lidt blandet, en fin strut nederdel, kjole og en t-shirt. Andet billede er der nogle forskellige trøjer, 3 billede er et par fine bukser, som kunne være søde i ensfarvet velour eller måske tynd cowboy eller selvfølgelig en af alle de mønstrede slags stof.

4 billede er shorts, med rib ben og en tunika, jeg er vild med de der shorts lignede bukser. De kan fx syes i velour i selve shortsene med ribben eller selvfølgelig i alt muligt andet stof. Sidste billede er af en almindelig langærmet trøje.

Tror du der er noget her som kan bruges? eller er det en anden stil du leder efter?

den nedereste er helt perfekt

de andre er godt nok også flotte, dem må jeg kigge nærmere på senere

men den nedereste kunne jeg godt tænke mig nogle stykker af i str 116 hvis det kan lade sig gøre

jeg måler han selfølgelig lige efter, så str og mål kan samlign

men hvad har du af jersey stof som ville kunne bruges

Anmeld

8. august 2011

Krebsen88

Hvad skal du have for en buksedragt i str nyfødt? :-)

Anmeld

8. august 2011

Mette.

millesofie skriver:

den nedereste er helt perfekt

de andre er godt nok også flotte, dem må jeg kigge nærmere på senere

men den nedereste kunne jeg godt tænke mig nogle stykker af i str 116 hvis det kan lade sig gøre

jeg måler han selfølgelig lige efter, så str og mål kan samlign

men hvad har du af jersey stof som ville kunne bruges

Du burde kunne lade sig gøre.

Jamen jeg har ikke så meget hjemme i jersey, og nok slet ikke i lidt drengede farver, men det kan da skaffes.

prøv at kigge om der er noget her som kunne falde i god jord:

http://www.malika-rosa.dk/shop/jersey-velour-fleece-25c1.htm l

http://www.stofogstuff.dk/shop/moenstret-jersey-strik-57c2.html

også er der måske lidt her som kunne du:

http://www.stof2000.dk/list_articles.php?catid=163

http://www.stofogstil.dk/Katalog/Mode.aspx?group_id=7516

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.