Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
i første forsøg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MetteDN skriver: Nemlig ... Sender en masse babystøv jeres vej og holder fingrene
Nemlig ...
Sender en masse babystøv jeres vej og holder fingrene
Tusinde tak
MelikkazMoar skriver: jeg blev gravid 8måneder efter jeg stoppede på mine p-piler, og jeg hade ikke mens i de 8måneder..så forstår din fortvivelse.. en krammer til dig, men ønsket om at testen snart viser sig posetiv!
jeg blev gravid 8måneder efter jeg stoppede på mine p-piler, og jeg hade ikke mens i de 8måneder..så forstår din fortvivelse..
en krammer til dig, men ønsket om at testen snart viser sig posetiv!
Tak skal du have.
Rart at høre, det ikke kun er mig der ikke bliver gravid med det samme.
Morbille skriver: begge gange her er der gået lige præcis 9 mnnd, så det tager åbenbart 9 mnd før p-pillerne er ude af min krop.
begge gange her er der gået lige præcis 9 mnnd, så det tager åbenbart 9 mnd før p-pillerne er ude af min krop.
Hej
jeg tog sidste p-pille midt i maj og er nu gravid i 7 uge :-)
altså ca. 2 mdr. efter.
Der er alligevel flest iførste forsøg
metski83 skriver: Rart at høre, det ikke kun er mig der ikke bliver gravid med det samme.
men kan godt huske hvordan det er, at være utålmodig, og hele tiden tro der er noget.
Morbille skriver: men kan godt huske hvordan det er, at være utålmodig, og hele tiden tro der er noget.
Ja ventetiden er virkelig træls.
Og tænker, hvad nu hvis vi ikke kan.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128