Kay skriver:
Jeg vil hellere gå til en million eksamener på et drømme studie en jeg vil være igang med PB.
Misforstå mig ikke... vi ænsker os virkelig en baby... og vi drømmer om de to streger... det er bare så fucking hårdt....
jeg sidder og skriver dette med tårer løbende i stride strømme ned af mine kinder... bare for at få luft for mine tanker og følelser
Vi har kun prøvet i 7 md. og vi ved jeg har pco. vi ved at vi formegentlig skal starte behandling til august...
jeg har her torsdag og fredag fået nogle MEGET SVAGE posetive test... og det har virkelig opbygget et håb... et al for stort håb... da der i dag var 2 fuld negative tests... ¨
jeg har grædt i 3 timer uafbrudt nu, og kan slet ikke forstå, hvorfor vi bare ikke må få vores ønske opfyldt!?
Jeg er blevet midlertidig omplaceret i en vuggestue (er pædagog) og jeg grædder på vej hjem hver dag... det er så hardt at arbejde med de små størrelser og så hvide at der ikke er en på vej til os...
jeg havde ALDRIG troet at det skulle være så hårdt... det gør ubeskriveligt ondt inden i...
kan slet ikke overskue at skulle andet i dag en at græde... og ligge på min sofa...
hvis der er nogle der har orket og læse med... i mit lange og roede indlæg, så skal i ha en
for det er nok det jeg har allermest brug for... selv om min vidunderlige kæreste har brugt timer på at kramme og trøste.. lige nu er han i bad...
Puha, det var hårdt at læse dit indlæg...
Jeg kender alt til dine ønsker... Jeg har som sagt selv PCO og i svær grad... arbejder som pædagog... men da vi kæmpede bravt i 3½ år, arbejdede jeg i en vuggestue og ja det var sku hårdt.... alle omkring os, fik også børn..... men heldigvis kom lykken.... og det gør den også med dig...
Du skal bare undersøges for pco'en... finde udaf om det kræver metformin... og om du skal have yderligere hjælp...
Her krævet det et vægt tab på 27kilo... og jeg fik metformin til at hjælpe med menstruationen og vægttabet... men det viste sig, at jeg fik for lidt... så jeg kan varmt anbefale Svend lindenberg til udredningen.... efter jeg havde været der i 4 mdr, stod jeg med en økotest... regnede faktisk med at vi skulle ind og have yderligere hjælp... der var aftalt hormonbehandling, men så lang kom vi ikke..... Svend gav mig en kur, som jeg skulle overholde og den gav et hurtigt vægttab.... jeg havde tabt mig 16 kilo inden... men det var en lang kamp, men på 4 mdr smed jeg 11 kilo... og det kunne ha gået hurtigere hvis jeg var affektiv med motionen... har man pco er motionen det vigtigste....
Synes du skal have et
med på vejen...