Fuck der er hårdt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2011

Kruse90

Det er rigtigt hårdt når ens største drøm ikke bare sker som man gerne vil have det til. Kender det ALT for godt

Du skal have et kæmpe kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Nana88

christinak skriver:

Jeg ved hvordan du har det, vi er selv igang med pb og har været det lidt over et år nu og det tar bare super hårdt på en. Tror du skal lade dig selv have de tude dage, dem tár jeg også selv en gang imellem for det har jeg simpelthen brug for. Er stort knus til dig

Den låner jeg lige

Anmeld

24. juli 2011

CamillaSoefelt

Kay skriver:

Jeg vil hellere gå til en million eksamener på et drømme studie en jeg vil være igang med PB.

Misforstå mig ikke... vi ænsker os virkelig en baby... og vi drømmer om de to streger... det er bare så fucking hårdt....

jeg sidder og skriver dette med tårer løbende i stride strømme ned af mine kinder... bare for at få luft for mine tanker og følelser

Vi har kun prøvet i 7 md. og vi ved jeg har pco. vi ved at vi formegentlig skal starte behandling til august...

jeg har her torsdag og fredag fået nogle MEGET SVAGE posetive test... og det har virkelig opbygget et håb... et al for stort håb... da der i dag var 2 fuld negative tests... ¨

jeg har grædt i 3 timer uafbrudt nu, og kan slet ikke forstå, hvorfor vi bare ikke må få vores ønske opfyldt!?

Jeg er blevet midlertidig omplaceret i en vuggestue (er pædagog) og jeg grædder på vej hjem hver dag... det er så hardt at arbejde med de små størrelser og så hvide at der ikke er en på vej til os...

jeg havde ALDRIG troet at det skulle være så hårdt... det gør ubeskriveligt ondt inden i...

kan slet ikke overskue at skulle andet i dag en at græde... og ligge på min sofa...

hvis der er nogle der har orket og læse med... i mit lange og roede indlæg, så skal i ha en  for det er nok det jeg har allermest brug for... selv om min vidunderlige kæreste har brugt timer på at kramme og trøste.. lige nu er han i bad...

Kææææmpe herfra.

Anmeld

24. juli 2011

Karina1

Kender det alt for godt  Jeg begyndte igår på en pillebehandling, fordi jeg har pco, vi skal også begynde i behandling når klinikken åbner igen her 1. aug. Det er super hårdt med negativ test gang på gang

Anmeld

24. juli 2011

baby012

Kæmpe 

Anmeld

24. juli 2011

foto på lærred

Kay skriver:

Jeg vil hellere gå til en million eksamener på et drømme studie en jeg vil være igang med PB.

Misforstå mig ikke... vi ænsker os virkelig en baby... og vi drømmer om de to streger... det er bare så fucking hårdt....

jeg sidder og skriver dette med tårer løbende i stride strømme ned af mine kinder... bare for at få luft for mine tanker og følelser

Vi har kun prøvet i 7 md. og vi ved jeg har pco. vi ved at vi formegentlig skal starte behandling til august...

jeg har her torsdag og fredag fået nogle MEGET SVAGE posetive test... og det har virkelig opbygget et håb... et al for stort håb... da der i dag var 2 fuld negative tests... ¨

jeg har grædt i 3 timer uafbrudt nu, og kan slet ikke forstå, hvorfor vi bare ikke må få vores ønske opfyldt!?

Jeg er blevet midlertidig omplaceret i en vuggestue (er pædagog) og jeg grædder på vej hjem hver dag... det er så hardt at arbejde med de små størrelser og så hvide at der ikke er en på vej til os...

jeg havde ALDRIG troet at det skulle være så hårdt... det gør ubeskriveligt ondt inden i...

kan slet ikke overskue at skulle andet i dag en at græde... og ligge på min sofa...

hvis der er nogle der har orket og læse med... i mit lange og roede indlæg, så skal i ha en  for det er nok det jeg har allermest brug for... selv om min vidunderlige kæreste har brugt timer på at kramme og trøste.. lige nu er han i bad...

Holder mine finger xxxx for jer.

Anmeld

24. juli 2011

tioyv

du skal ha et  kæmpe 

kender alt for godt, er mega frustrende når det man ønsker allermest bare ikk kommer

forsøgte i 2år men eksen uden der skete en fis, fik så ny kæreste ( siger ikk du skal skifte manden ud-ikk det jeg mener) men vi  regnede ikk med der skete noget.. men men men testede positiv d 12/7..

og ved det er nemt og sige, men det kommer når i mindst venter det

for der snart er to streger hos jer

Anmeld

24. juli 2011

lion

Kay skriver:

Det må være så hårdt. en masse kram herfra

Anmeld

24. juli 2011

Kay

Mange mange mange tak til jer alle for alle de søde ord... det er helt vildt rørende...

og ja jeg havde bare sat mig selv alt for meget op til det denne gang... især efter et par meget svage streger...

har ellers taget det roligt, og ikke sat for høje forventninger, da vi jo vidste fra start af at jeg har pco... men ja... denne negative test (eller si to da jeg ikke rigtig troede på den første) efter de 2 svage streger slog virkelig benene væk under mig... havde endelig ladet mig selv drømme rigtig... og så er det hele bare med et væk...

venter dog stadig på at jeg begynder at bløde... så vi kan komme videre...

vi har aftalt at jeg ligger (nogle af) kortende på bordet, for personale chefen i morgen, og beder om at komme væk fra vuggestuen... evt. over til børnehavne men aller helst til fritidshjæmmet der også er tilknyttet... (ja det er en stor institution)

Puhh... men hvor er det bare skønt at kunne lufte sine tanker... og så få så mange dejlige beskeder retur... jeg er så glad for alle jer skønne kvinder her inde...

Anmeld

25. juli 2011

Nessie

til dig. Det er bare rigtig hårdt, og det er helt utroligt så mange drømmer, man kan nå at få, på så kort tid. Og så slår det altså bare rigtig hårdt, når drømmene braser.

Håber humøret er lidt bedre i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.