Fuck der er hårdt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.698 visninger
43 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juli 2011

Kay

Jeg vil hellere gå til en million eksamener på et drømme studie en jeg vil være igang med PB.

Misforstå mig ikke... vi ænsker os virkelig en baby... og vi drømmer om de to streger... det er bare så fucking hårdt....

jeg sidder og skriver dette med tårer løbende i stride strømme ned af mine kinder... bare for at få luft for mine tanker og følelser

Vi har kun prøvet i 7 md. og vi ved jeg har pco. vi ved at vi formegentlig skal starte behandling til august...

jeg har her torsdag og fredag fået nogle MEGET SVAGE posetive test... og det har virkelig opbygget et håb... et al for stort håb... da der i dag var 2 fuld negative tests... ¨

jeg har grædt i 3 timer uafbrudt nu, og kan slet ikke forstå, hvorfor vi bare ikke må få vores ønske opfyldt!?

Jeg er blevet midlertidig omplaceret i en vuggestue (er pædagog) og jeg grædder på vej hjem hver dag... det er så hardt at arbejde med de små størrelser og så hvide at der ikke er en på vej til os...

jeg havde ALDRIG troet at det skulle være så hårdt... det gør ubeskriveligt ondt inden i...

kan slet ikke overskue at skulle andet i dag en at græde... og ligge på min sofa...

hvis der er nogle der har orket og læse med... i mit lange og roede indlæg, så skal i ha en  for det er nok det jeg har allermest brug for... selv om min vidunderlige kæreste har brugt timer på at kramme og trøste.. lige nu er han i bad...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2011

Laulund87

Nej du skal have en

Anmeld

24. juli 2011

Majobitten

24. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Kay skriver:

Jeg vil hellere gå til en million eksamener på et drømme studie en jeg vil være igang med PB.

Misforstå mig ikke... vi ænsker os virkelig en baby... og vi drømmer om de to streger... det er bare så fucking hårdt....

jeg sidder og skriver dette med tårer løbende i stride strømme ned af mine kinder... bare for at få luft for mine tanker og følelser

Vi har kun prøvet i 7 md. og vi ved jeg har pco. vi ved at vi formegentlig skal starte behandling til august...

jeg har her torsdag og fredag fået nogle MEGET SVAGE posetive test... og det har virkelig opbygget et håb... et al for stort håb... da der i dag var 2 fuld negative tests... ¨

jeg har grædt i 3 timer uafbrudt nu, og kan slet ikke forstå, hvorfor vi bare ikke må få vores ønske opfyldt!?

Jeg er blevet midlertidig omplaceret i en vuggestue (er pædagog) og jeg grædder på vej hjem hver dag... det er så hardt at arbejde med de små størrelser og så hvide at der ikke er en på vej til os...

jeg havde ALDRIG troet at det skulle være så hårdt... det gør ubeskriveligt ondt inden i...

kan slet ikke overskue at skulle andet i dag en at græde... og ligge på min sofa...

hvis der er nogle der har orket og læse med... i mit lange og roede indlæg, så skal i ha en  for det er nok det jeg har allermest brug for... selv om min vidunderlige kæreste har brugt timer på at kramme og trøste.. lige nu er han i bad...

Det er virkelig benhårdt. Kan sagtens forstå dig.

KÆMPE KRAMMER!! 

Anmeld

24. juli 2011

2721

Kæmpe

Anmeld

24. juli 2011

Becks

Det er vidst mere dig, der skal have et kram sødeste 

Anmeld

24. juli 2011

Stumpen

Dit indlæg er hårdt læsestof, det gør mig så ondt at nogle i den grad skal kæmpe for at få et barn..

Jeg vil sige at det er så naturligt at man opbygger et håb og det hele ramler når håbet bliver slukket så brat.. 

Jeg tænker lidt at du skal høre om du kan komme væk fra vuggestuengruppen, for det gavner ikke din psyke at skulle græde sådan hver dag og kæmpe når du er der.. 

Jeg er sikker på at med lidt hjælp så får I en sund, rask og dejlig baby 

Anmeld

24. juli 2011

VIPpigen

Kan forestille mig det er hårdt. Et ønske så stort, og så kan man ikke selv bestemme hvornår man er herre over det. Det er meget nemmere at gå i skole, og tage en uddannelse, det er du selv herre over, du vælger selv hvor hårdt du vil kæmpe. Men du kan kæmpe længe for at få en baby, og så er der stadig ingen garanti.

Jeg håber der snart er en lille stork på vej jeres vej. Det er så uretfærdigt at nogen der brænder for et barn ikke kan, og andre som ikke vil, bliver gravide bare ved en fyr smider bukserne

Du får et stort  og jeg  for at i snart får et lille ønskebarn... Med eller uden hjælp

Anmeld

24. juli 2011

Sof

Du skal have et kæmpe stort 

Kan kun forestille mig hvor hårdt det er og huske det fra da min søster prøvede. De prøvede i 1½ år, gav op og 3 måneder efter var hun gravid og 8 uger henne, men de gav op fordi hun ikke ville i behandling. Hvis ikke det kom af sig selv, så mente hun bare ikke at hun skulle have børn, så det respekterede og støttede vi andre, så vores glæde var jo kæmpe da hun fortalte at hun var gravid  

Jeg håber inderligt ikke at I skal vente så længe og krydser alt hvad jeg kan for at du snart får en fuld positiv test og en dejlig voksende mave

Anmeld

24. juli 2011

Christabelle

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.